מלון אוריינט ירושלים כתובת

[maxbutton id="1"]

אוריינט ירושלים

אתר orient-hotel.com – כל מה שרציתם לדעת אודות מלון אוריינט ירושלים כתובת. בלב ירושלים, העיר הצופנת בחובה מיסתורין במשך אלפי שנות היסטוריה. בית מלון אוריינט ירושלים מציע חוויה צבעונית של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של הבירה ירושלים.

מלון אוריינט הוא מיזוג מיוחד של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית אירוח מהממת ואקסלוסיבית לנופשים במלון ולשוהים בו.

אירוח ברמה אחרת

שילוב מיוחד זה בא לידי ביטוי בנוסף מבחינה וויזואלית בארכיטקטורת בניין מלון אוריינט שאופי העיצוב שלו הינו עכשווי יוקרתי וממוזג ביחד עם אופי ארכיטקטורה ישן בסטנדרט עולמית.

בית המלון ממוקם בלב ליבה של העיר, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופת הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ הקודש ולהתיישב בבירה ירושלים, מאמצע המאה ה- 19.

המלון הינו חיבור מעניין בין מסורת לחדשנות, ונמצא במבנה משומר כחלק מפרויקט שימור מבנים בעלי ערך הסטורי בעיר.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין בית המלון ישנו איזור גדול הכולל גם חוויה חזותית מעניינת למתארחים בו והיא אוצרת בתוכה שילוב ייחודי של אומנות מודרנית עם אוסף פריטים ארכיאולוגי המחבר עבר מול הווה.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה היוצרת חוויה מענגת חושים של מגוון טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים.

נוף ייחודי

בית המלון מהווה חלק בלתי נפרד ממורשתה של ירושלים ובהיותו שותף נכבד בפרוייקט שימור בתים היסטוריים בירושלים והוא בעצמו חלק מהנוף האורבני המיוחד הקסום של העיר.

המלון סמוך מאד למתחמי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והוא נמצא כשני קילומטרים מהעיר העתיקה וסמוך למדרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד אתרים תיירותיים חשובים כמו הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד אתרים תיירותים רבים מעניינים נוספים וקרוב גם למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות ברחבי הבירה.

דיזיין

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וקו עיצובו החדיש של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת העשויה מחומרי גלם מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים מזרחיים המלון הינו שילוב מעניין של סגנון בנייה מודרנית עם סגנון בנייה עתיקה של בתים ישנים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם המעניין של סממנים מזרחיים של העיר ביחד סממנים חדשניים הינו הנותן למלון את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

הן עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי מעצבי פנים ואדריכלים בעלי שם עולמי. נושא מלון אוריינט ירושלים כתובת לרוב מעסיק אנשים המתכננים נופש בבית המלון.

נופש לחובבי אומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הוא עוד גוון מעניין של חווית נופש מדהימה המרחיבה את הדעת שבית המלון  מספק לנופשים.

החדרים

כל חדרי בית המלון והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד לערביה החורפיים של העיר.

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון כולם הינם בעיצוב בעיצוב יוקרתי. חדרי האירוח והסוויטות פזורות על פני תשע הקומות בניין המלון.

הסוויטות גם הינן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מצויידים וכוללים: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת לאורחים העיסקיים שבהם לעבוד בנחת.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הינן בעלות חלונות בצורת קשת עם יציאה לגינה פרטית וגודלה 36 מ"ר.

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות בכל היום.

מתקני הבריאות

חדר האוכל של מלון אוריינט הינו חדר אוכל רחב ידיים, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומספק לאורחים בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט הססגוני, הרענן והמענג המוצע בו. הארוחות המוגשות הינן בעלות מגוון מעניין מגוון ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה על הנוף המרהיב של ירושלים. אורחי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו ערב לחיך מגוון והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר ומענג ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

במלון קיימות שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית נמצאת על גג בניין המלון בקומה עשר. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה המוצעים בסביבתה.

בקומתו התחתונה של מבנה מלון אוריינט נמצאת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

על גג בניין מלון אוריינט באיזור הבריכה נמצא מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולי בריאות וטיפולי אסתטיקה אשר בו יכולים נופשי בית המלון לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במתחם. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע טיפולי אסתטיקה ומציע שלל פעילויות בריאותיות נוספות כייפיות ביותר.

אולם כנסים

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

איכות ללא פשרות

רשת מלונות ישרוטל היא מותג מוכר של מלונות יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים כולם ככל מלונות בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. בית המלון הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה במדינת ישראל אשר היא קיימת כבר מאז  1980, עם ניסיון עשיר בתחומי שירות המלונאות והינה המובילה במדינת ישראל ובעלת מוניטין רב.

כאן תגלו מידע עדכני לגבי מלון אוריינט ירושלים כתובת.

מלון אוריינט מותאם לנכים שיש להם בעיית נגישות והוא נותן כניסה קלה בטיחותית ויעילה לנופשים שהם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כנופשים בעלי צרכים מיוחדים חווית אירוח קלה, בטיחותית וכייפית ביותר. חופשה במלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חווית אירוח מענגת באווירה ייחודית של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *