מלון אוריינט ירושלים ארוע

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

בית מלון אוריינט הינו שילוב מיוחד של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חוויה מהממת ואקסלוסיבית לנופשים במלון ולשוהים בו.

אתם מבצעים חיפוש אחר מידע על מלון אוריינט ירושלים ארוע? אל לכם לחפש עוד. הנכם נמצאים במקום הנכון. במרכז ירושלים, העיר המקפלת בתוכה מיסתורין במשך אלפי שנות היסטוריה. העיר הינה עיר בעלת עבר קדום מפואר שהינו משולב להווה עם אופק לעתיד, בין רחובותיה בתוך הנוף היפה ובדיוק על המפגש המופלא הזה נמצא בית מלון אוריינט ירושלים המציע חווית אירוח קסומה מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

אירוח ברמה גבוהה

מלון אוריינט ירושלים נעשה שותף חשוב גם בשמירה על רצף יופיה העירוני החזותי הייחודי והמסורתי של עיר הבירה.

המלון הינו מיזוג מעניין של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לנופשיו.

מיקומו של מלון אוריינט במבנה שעבר תהליך שימור ברחבי המושבה הגרמנית הציורית וקו סיגנונו נותנים לו את מראהו המעניין ונותנים את ההרגשה של מיזוג מיוחד בין זמנים עברו לימינו אנו ונותן מבט לנקודת מפגש נדיר בין מסורת למודרניזציה בזכות היותו חלק מפרוייקט שימור של בניינים היסטורים בירושלים ובנוסף גם לשימור ההיסטוריה הכללי של ירושלים.

חוויה אומנותית

בבניין המלון ישנו איזור גדול המכיל גם חוויה וויזואלית מדהימה למתארחים בו.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה המעניקה חוויה מדהימה של חגיגת טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו יחד יוצרים למתארחים בבית המלון חוויה מיוחדת אשר מעניקה גם את הלב ואת הנשמה.

מיקום ונוף

והודות למיקומו במרכז ירושלים ובלבה המושבה הגרמנית שהינו איזור רווי מסעדות חנויות וגם הוא מתחם מרהיב אשר גם הוא משקיף על כל נופה היפה של העיר ירושלים.

הודות למיקום של מלון אוריינט בלב העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נוסדה במחצית המאה התשע-עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל וקבעו בה את ביתם.

עולם העיצוב

גם עיצוב הפנים שלו הינו מאד מעניין, אשר נותן אווירה של אקסלוסיביות מודרנית לצד אווירה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב אלגנטי. קראתם על האינפורמציה שחיפשתם על מלון אוריינט ירושלים ארוע? במידה ולא, צרו קשר ונשתדל לעזור לכם.

מבנה המלון בנוי מעשר קומות ומשולב יחד עם בניין משומר ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. מיזוגם המעניין של אלמנטים אתניים של העיר יחד עם סממנים חדשניים הוא הנותן לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

מוזיאון המלון

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד רובד מסקרן של חווית אירוח קסומה המרחיבה את הדעת שהמלון  מספק למבקרים.

חדרים

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון כולם הינם מעוצבים בסטייל אלגנטי. החדרים הם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם עשויים באיכות גימור בקו עיצוב מפואר ובמפרט טכני עשיר והינם מצויידים לנוחיותם המקסימאלית של המתארחים. כל החדרים והסוויטות הינם מצויידים וכוללים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת ללקוחות העיסקיים שבהם לעבוד בנוחות.

כמו כן כל החדרים כולםשל בית המלון צופים לכיוון נופה הקסום של ירושלים הניבט לכיוון העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הן בעלות חלונות מקושתים עם אפשרות יציאה לחצר פרטית בגודל 36 מ"ר.

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך כל היום.

בריאות

בבית המלון ישנן שתי בריכות, האחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה על נופה היפה של הבירה. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ויופי הניתנים סביבה.

מספרת בית המלון גדולה אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון עשיר של עיצובי שיער וטיפולי שיער מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המקסימאלית של שוהי בית המלון.

טיפולי היופי ופנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה מקצועית, המתחם הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע טיפולי יופי ומספק שפע פעילויות נוספות מהנות ביותר.

חדר האוכל של מלון אוריינט הינו חדר אוכל מרווח, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומספק למתארחים בו חוויה קולינרית מדהימה, הודות לתפריט המגוון, הטרי והערב המוצע בו. התפריט המוצע הינו בעל אופי מיוחד מכיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות על פי שמות של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את האוכל המוגש בהתאם. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל תודעת שירות גבוה. נופשי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו מענג עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר וטעים ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

אולם כנסים

אולם הכנסים מתאים לפגישות עסקיות והוא כולל בתוכו כמה חדרי ישיבות ללקוחות עיסקיים וללקוחות פרטיים הרוצים לקיים מפגש עיסקי, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות והאיכות של בית המלון

באתר orient-hotel.com תקראו אינפורמציה בעניין מלון אוריינט ירושלים ארוע.

החניה לכל מתארחי מלון אוריינט ירושלים היא בחינם וסמוכה המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה במלון אוריינט תבטיח לאורחים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה ייחודית של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט הוא חלק מרשת ענפה של מלונות ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לחברה גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות מקצועי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הינו נודע בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים ללא יוצא מן הכלל ככל בתי המלון בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. לקוחות בית המלון הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות עיסקיות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>