מלון בירושלים לילדים

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

בית מלון אוריינט הינו מיזוג מיוחד של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המעניק חווית נופש מהממת ואקסלוסיבית למתארחים במלון ולשוהים בו.

אתר חובבי מלון אוריינט ירושלים – כל המידע אודות מלון בירושלים לילדים. בעיר ירושלים, העיר המקפלת בתוכה פלא במשך אלפי שנות עבר היסטורי. ירושלים הינה עיר בעלת עבר היסטורי מפואר אשר ממוזג לחיים מודרניים עם פנים לעתיד, בין סמטאותיה בתוך נופה היפה ובדיוק על קו התפר הנדיר הזה נמצא מלון אוריינט המספק חווית אירוח מפנקת ייחודית לאורך כל עונות השנה.

חווית אירוח

מלון אוריינט הינו מיזוג מיוחד בין ישן לחדש, ונמצא במבנה של שימור כחלק מתנופת שימור בתים בעלי ערך הסטורי בירושלים.

שילוב מעניין זה בא לידי ביטוי בנוסף בצורה עיצובית בצורת בניין בית המלון שצורת הקו העיצובי שלו הוא מודרני מושקע ומושלב ביחד עם סגנון בנייה מסורתי וברמה עולמית.

מיקומו של המלון בבניין שעבר תהליך שימור ברחבי המושבה הגרמנית הישנה ועיצובו מקנים לו את מראהו המעניין ומעבירים את האווירה של מפגש קסום בין זמנים עברו לימינו אנו ויוצר הצצה להתמזגות נדיר בין מסורת לימינו בזכות היותו חלק מפרוייקט שימורם של בניינים בעלי עבר היסטורי בירושלים ומכאן גם לשימור ההיסטוריה הכללי של ירושלים.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין המלון ישנו מתחם גדול המציע בנוסף חוויה חזותית מעניינת למבקרים בו והינה אוגדת בתוכה מיזוג ייחודי של אומנות מודרנית יחד עם פריטי ארכיאולוגיה ומפגיש חדש מול ישן.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה המעניקה חוויה חושית של מגוון טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של ירושלים.

נוף ייחודי

בנוסף למיקומו במרכזה של העיר ובלבה המושבה הגרמנית שהינו מתחם רווי מסעדות בוטיקים וגם הוא מתחם ציורי אשר גם הינו צופה על פני כל הנוף המהפנט של העיר ירושלים.

הודות למיקום של בית מלון אוריינט במרכזה של העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר נבנתה במחצית המאה התשע-עשרה, והייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל וקבעו בה את ביתם.

חוויה לעיניים

מבנה בית המלון מורכב מעשר קומות ומשולב יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. מיזוגם המעניין של אלמנטים מזרחיים של העיר יחד עם סממנים בני זמננו הינו היוצר לבית המלון את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

גם עיצוב הפנים שלו הינו מאד ייחודי, אשר נותן תחושה של אקסלוסיביות מודרנית לצד תחושה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב אלגנטי. נושא מלון בירושלים לילדים לרוב מעסיק לא מעט מטיילים המתכננים נופש בבית מלון.

נופש לחובבי אומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הוא עוד גוון מסקרן של חווית אירוח מדהימה המעשירה את הדעת שבית המלון  מספק למבקרים.

חדרי מלון אוריינט

כל חדרי המלון והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרירים של העיר.

הסוויטות גם הינן גדולות ובגודל 60 מ"ר. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בית, מצעים נקיים, רכים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כל החדרים והסוויטות בבית המלון ללא יוצא מן הכלל הינם בעיצוב בקו יוקרתי. החדרים והסוויטות פרושות על פני תשע הקומות בניין בית המלון.

סוויטות בית המלון

כל הסוויטות הינן צמודות ללובי פרטי מפואר רחב בקומה התשיעית.

הינן נמצאות בבניין שעבר תהליך שימור העשוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בעיצוב אקסלוסיבי מיוחד במינו עתיק באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה ישנה.

מתקני היופי

הבריכה הפנימית שוכנת בתוך הבניין והינה מוצלת. הבריכה החיצונית משקיפה על נופה היפה של ירושלים. הבריכה נמצאת באמצעו של מתחם מרווח.

המספרה גדולה אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון גדול של עיצוב שיער וטיפולי שיער מקיפים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של אורחי המלון.

טיפולי האסתטיקה והפנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה מקצועית, המתחם הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. הספא היוקרתי מציע יותר מ- 70 טיפולי גוף.

תפריט חדר האוכל של בית המלון מכיל ארוחות עשירות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון מסקרן מגוון ואותנטי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון היא מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה לעבר נופה הקסום של ירושלים. נופשי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו טעים עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר וטעים ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

בבית המלון ישנו אולם מרווח מפואר ומעוצב בקו אקסלוסיבי המשמש בנוסף כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות המלון

באתר זה תגלו מידע עדכני על מלון בירושלים לילדים.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג ידוע של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים כולם כמו בתי המלון בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מחמירים ביותר. מלון אוריינט ירושלים הינו מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בארץ אשר היא קיימת כבר מאז  1980, עם הרבה ניסיון בתחום שירות המלונאות והיא המובילה בישראל ובעלת מוניטין רב.

המלון מונגש לאנשים בעלי מוגבלויות שיש להם בעיית נגישות והוא מספק כניסה קלה בטיחותית ויעילה לאורחים אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כאנשים בעלי צרכים מיוחדים חווית אירוח קלה, בטוחה וכייפית באופן מירבי. חופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח למתארחים בו חוויית נופש מושלמת באווירה ייחודית של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>