בית מלון בירושלים סוף שבוע

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

מלון אוריינט הוא חיבור מיוחד של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרתי המציע חוויה קסומה ויוקרתית למתארחים בבית המלון ולשוהים בו.

אתר חובבי מלון אוריינט ירושלים: כל מה שאתם צריכים לדעת אודות בית מלון בירושלים סוף שבוע. בלב ירושלים, העיר הצופנת בחובה קסם של אלפי שנות היסטוריה. בית מלון אוריינט ירושלים מאפשר חגיגה צבעונית של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של הבירה ירושלים.

אירוח ברמה אחרת

מלון אוריינט ירושלים הינו שילוב מעניין של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה הנותן חווית נופש יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לאורחיו.

מיקומו של המלון במבנה המשומר במרכז המושבה הגרמנית הציורית וסגנונו העיצובי מקנים לו את אופיו המעניין ומעבירים את התחושה של חיבור מעניין בין זמנים עברו לימינו אנו ויוצר מבט למפגש נדיר בין עבר להווה בזכות היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של בניינים בעלי עבר היסטורי בעיר ומכאן גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר ירושלים.

מלון אוריינט הופך שותף אינטגרלי גם בשמירה על המשכיות יופיה האורבני הוויזואלי הייחודי והמסורתי של עיר הבירה.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין מלון אוריינט ישנו לובי גדול הכולל בתוכו גם חוויה וויזואלית מרתקת למבקרים בו.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת היוצרת חוויה מרוממת של מגוון טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו יחד מספקים לשוהים במלון אוריינט חוויה מיוחדת אשר מעניקה גם את הלב ואת הנשמה.

נוף עוצר נשימה

זאת בנוסף למיקומו המרכזי ובלב המושבה הגרמנית שהינו מתחם משופע מסעדות חנויות וגם הוא מתחם ציורי אשר גם הוא חולש על פני הנוף היפה של ירושלים.

המלון אוריינט נעשה חלק חשוב מעברה של העיר ובהיותו שותף נכבד בפרוייקט שימור מבנים בעלי ערך היסטורי בירושלים והוא בעצמו חלק מנופה העירוני המיוחד הקסום של העיר.

עיצוב מרהיב

מלון אוריינט ירושלים שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים האורבניים היפים בבירה ובארץ. נושא בית מלון בירושלים סוף שבוע לרוב מטריד אנשים המתכננים חופשה במלון.

מבחינת עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת הבנויה מחומרים ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים מזרחיים מלון אוריינט ירושלים הינו שילוב מעניין של שיטת בנייה עכשווית עם סגנון בנייה ישנה של בתים ישנים שהם בעלי ערך היסטורי רב. שילובם המעניין של מוטיבים ירושלמיים של העיר יחד עם אלמנטים חדשניים הינו המעניק לבית המלון את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

מוזיאון המלון

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הוא עוד רובד מעניין של חווית נופש קסומה המעשירה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  מספק לשוהים בו.

חדרים

הסוויטות גם הן גדולות וגודלן 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מצויידים וכוללים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת ללקוחות אנשי העסקים שביניהם לעבוד בנחת.

בבית המלון ישנם 243 חדרים יפים גדולים ונקיים ומתוכם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות מרווחות. החדרים והסוויטות משתרעות על פני תשע הקומות בניין בית המלון.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרירים של העיר.

הסוויטות

הן שוכנות במבנה משומר הבנוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו עיצובי יוקרתי מיוחד במינו ישן באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה מסורתית.

כל הסוויטות הינן מחוברות לטרקלין פרטי מהודר גדול בקומה התשיעית.

מתקני בריאות

חדר האוכל של המלון הוא חדר אוכל גדול, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומעניק לאורחים בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט העשיר, הרענן והטעים המוצע בו. תפריט האוכל המוגש הינו בעל אופי ייחודי כיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מקוטלגות לפי שמותיהן של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את המזון המוצע בהתאם. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל תודעת שירות גבוה. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו ערב לחיך מגוון וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון ומענג ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

טיפולי היופי ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן טיפולי יופי ומספק שלל פעילויות נוספות כייפיות ביותר.

בקומה התחתונה של מבנה מלון אוריינט ממוקמת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

הבריכה הפנימית נמצאת בפנים המבנה והיא מוצלת. הבריכה החיצונית נמצאת על גג מבנה המלון בקומה העשירית. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה המוצעים בסביבתה.

אולם כנסים

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של מלון אוריינט אירועים או כנסים פרטיים.

שירות ואיכות

באתר orient-hotel.com תוכלו לקרוא חומר לגבי בית מלון בירושלים סוף שבוע.

מלון אוריינט ירושלים מונגש לאנשים בעלי מוגבלויות אשר להם בעיית התניידות והוא מספק כניסה קלה בטוחה ויעילה לאורחים שהם מתקשים בהתניידות כדי לתת גם להם כמתארחים בעלי מוגבלויות חווית אירוח נעימה, בטיחותית וכייפית באופן מירבי. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה ייחודית של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג מוכר של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כמותג בענף השירות המלונאי כולו. בית מלון אוריינט הינו מבית רשת ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בארץ שהינה קיימת כבר מאז  1980, עם הרבה ניסיון בתחומי שירות המלונאות והיא המובילה בישראל ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>