אוריינט ירושלים המלצות

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

הנכם מחפשים אחר אינפורמציה לגבי אוריינט ירושלים המלצות? אין צורך לחפש עוד. אתם נמצאים במקום הנכון. העיר המקודשת לעם ישראל, סוחפת אליה מיליוני מטיילים רבים מקצוות ישראל והעולם כולו, היא עיר של חיבורים מיוחדים של הפכים. העיר הינה עיר בעלת עבר עשיר שהינו משולב להווה עם אופק לעתיד, בין רחובותיה בתוך הנוף היפה ובדיוק על החיבור הנדיר הזה שוכן מלון אוריינט ירושלים המציע חווית אירוח מפנקת מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

בית מלון אוריינט שייך לרשת מלונות ישרוטל שהינה מהוותיקות בישראל והוא בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חוויה מושלמת

המלון הינו שותף חשוב גם בשמירה על המשכיות צביונה האורבני הוויזואלי היפה והמסורתי של ירושלים.

בית מלון אוריינט שוכן במרכז ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופת הטמפלרים שהיו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתיישב בעיר ירושלים, מאמצע המאה ה- 19.

מלון אוריינט ירושלים הינו מיזוג מיוחד של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית אירוח אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה בית המלון ישנו מתחם גדול הכולל בנוסף חוויה אומנותית מדהימה למתארחים בו.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית עשירה היוצרת חוויה מענגת חושים של מגוון טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים.

לב עיר הבירה

בית המלון סמוך מאד לאיזורי בילוי עיקריים נוספים בעיר והינו ממוקם כשני קילומטרים מהעיר העתיקה והוא קרוב למדרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד מקומות תיירותיים מעניינים כמו הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מתחמים תיירותים רבים מעניינים אחרים וסמוך גם למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות ברחבי הבירה.

הודות למיקום של בית המלון בלב העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר הוקמה מאמצע המאה התשע עשרה, והייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ והקימו בה את ביתם.

דיזיין

בנוסף עיצוב הפנים שלו הינו מאד מעניין, אשר נותן תחושה של יוקרה עכשווית לצד תחושה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על קו עיצוב אלגנטי. נושא אוריינט ירושלים המלצות בהחלט מטריד אנשים המתכננים נופש בבית המלון.

בניין מלון אוריינט בנוי מעשר קומות וממוזג יחד עם מבנה משומר ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. בניין בית המלון נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בארץ הודות לחיבורם הכל כך ייחודי של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

מוזיאון המלון

מלון אוריינט אוצר בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים ובו אוסף מעניין של פריטים ארכיאולוגים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגתם של יצירות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות עכשוויות.

החדרים של המלון

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון כולם הינם עוצבו בקו אקסלוסיבי. חדרי האירוח הם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרירים של ירושלים.

הסוויטות גם הן גדולות וגודלן 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת ללקוחות אנשי העסקים שבהם לעבוד בנחת.

סוויטות המלון

כל הסוויטות הינן מחוברות לפרוזדור פרטי מפואר רחב בקומה התשיעית.

הן שוכנות במבנה שעבר תהליך שימור הבנוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בעיצוב אקסלוסיבי ייחודי ישן ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה מסורתית.

מתקני הבריאות

חדר האוכל של בית המלון הוא חדר אוכל רחב ידיים, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומשרה לאורחים בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט המגוון, הרענן והמענג המוגש בו. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון ייחודי עשיר ואותנטי של טעמים. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אלגנטי, באווירה וברמה בינלאומית.

הבריכה הפנימית שוכנת בפנים הבניין והיא מקורה. הבריכה החיצונית ממוקמת בגג מבנה בית המלון בקומה העליונה. הבריכה ממוקמת במרכזו של איזור גדול.

בגג בניין בית המלון במתחם הבריכה קיים מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולי בריאות וטיפולי יופי אשר בו יכולים נופשי בית המלון לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במתחם. הספא האקסלוסיבי נותן למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

מספרת המלון מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון עשיר של עיצוב שיער וטיפולי שיער מקיפים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המירבית של נופשי בית המלון.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

האולם מתאים לפגישות עסקיות והוא כולל בתוכו מספר חדרי ישיבות לאנשי עסקים וללקוחות פרטיים המבקשים לבצע מפגש עיסקי, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

איכות ללא פשרות

מלון אוריינט ירושלים הינו חלק מרשת ענפה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בישראל וכיאה לחברה גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי מקצועי רב ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הוא נודע בשירות איכותי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים כולם ככל בתי המלון בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. נופשי בית המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות עיסקיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

החניה לכל אורחי המלון היא חינם ובקירבת בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח למתארחים בו חווית אירוח מושלמת באווירה ייחודית של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

באתר זה תוכלו לקרוא חומר בנושא אוריינט ירושלים המלצות.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>