מלונות בירושלים בפסח

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת ישרוטל אשר היא מהוותיקות בישראל והוא בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

הנכם מחפשים אחר מידע עדכני אודות מלונות בירושלים בפסח? אל תחפשו עוד. הנכם נמצאים במקום הנכון. בלב ירושלים, העיר המקפלת בתוכה קסם של אלפי שנות עבר היסטורי. מלון אוריינט ירושלים מאפשר חגיגה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של העיר ירושלים.

אירוח ברמה גבוהה

מלון אוריינט ירושלים הינו שילוב מיוחד בין ישן לחדש, והוא נמצא בבניין שעבר תהליך שימור כחלק מפרויקט שימור מבנים בעלי מורשת היסטורית בעיר.

בית המלון הינו מיזוג מיוחד של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לנופשיו.

מלון אוריינט שוכן במרכז העיר ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מזמנם של הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתיישב בבירתה ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

חוויה אומנותית

בבניין בית המלון ישנו איזור מרווח הכולל גם חוויה וויזואלית מדהימה לשוהים בו והינה משלבת בתוכה מפגש מסקרן של אומנות מודרנית יחד עם פריטי ארכיאולוגיה המפגיש עבר מול הווה.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה הנותנת חוויה מדהימה של חגיגת טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של העיר כל אלו ביחד מציעים לנופשים במלון חוויה עשירה אשר מעניקה גם את הלב ואת הנשמה.

לב עיר הבירה

והודות למיקומו המרכזי ובלבה המושבה הגרמנית שהוא איזור רווי מסעדות חנויות וגם הינו מתחם מרהיב אשר גם הינו צופה על כל נופה היפה של ירושלים.

המלון נחשב חלק חשוב מההיסטוריה של ירושלים ובהיותו שותף נכבד בעבודות שימור בתים בעלי ערך היסטורי בעיר ירושלים והריהו בעצמו חלק מהנוף האורבני המיוחד הקסום של העיר.

דיזיין

מבנה המלון בנוי מעשר קומות ומחובר יחד עם מבנה משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. בניין מלון אוריינט נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בארץ הודות לשילובם הכל כך ייחודי של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים העירונים היפים בבירה ובארץ. מצאתם את הנתונים שאתם צריכים בקשר למלונות בירושלים בפסח? אם עדיין לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו וננסה לעזור לכם.

אומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד רובד ייחודי של חווית נופש קסומה המעשירה את הדעת שהמלון  מספק לנופשים.

החדרים של מלון אוריינט

כל חדרי בית המלון והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה החורפיים של ירושלים.

הסוויטות גם הן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת לאורחים העיסקיים שבהם לעבוד בנוחות.

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון כולם הינם עוצבו בסגנון אלגנטי. חדרי האירוח הם גדולים וגודלם 36 מ"ר.

סוויטות בית המלון

כל הסוויטות הינן צמודות ללובי פרטי מהודר רחב בקומה התשיעית.

הסוויטות הן בעלות חלונות מקושתים עם יציאה לגינה פרטית שגודלה 36 מ"ר.

בריאות

הבריכה הפנימית שוכנת בתוך המבנה והיא מקורה. הבריכה החיצונית צופה לנוף המדהים של העיר ירושלים. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ויופי הניתנים סביבותיה.

על גג בניין בית המלון באיזור הבריכה קיים מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולי בריאות וטיפולי אסתטיקה אשר בו יכולים מתארחי בית המלון לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במקום. הספא האקסלוסיבי מציע יותר מ- 70 טיפולי גוף.

תפריט חדר האוכל של בית המלון מכיל ארוחות בריאותיות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. התפריט המוצע הינו בעל אופי מיוחד מפני שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות על פי שמות של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את האוכל המוצע בהתאם. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ואדיב בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל תודעת שירות גבוה. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו מענג מגוון והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון ומענג ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

בקומה התחתונה של מבנה המלון שוכנת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

השירות והאיכות של בית המלון

כאן תוכלו לקרוא מידע על מלונות בירושלים בפסח.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג ידוע של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כמותג בענף המלונאות כולו. מלון אוריינט ירושלים הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בישראל שהינה פועלת כבר מאז  1980, עם ניסיון רב בתחומי השירות המלונאי והינה הראשונה בארץ ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט מותאם לאנשים בעלי מוגבלויות אשר להם בעיית התניידות והוא מאפשר גישה נוחה בטוחה ויעילה לנופשים שהם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כנופשים בעלי מוגבלויות חווית נופש נעימה, בטוחה וכייפית באופן מירבי. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה מיוחדת של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>