מלונות בירושלים באזור ממילא

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

בית מלון אוריינט הוא חיבור מיוחד של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית נופש קסומה ויוקרתית לנופשים בבית המלון ולשוהים בו.

orient-hotel.com: הכל על מלונות בירושלים באזור ממילא. בלב ירושלים, העיר הצופנת בחובה קסם של אלפי שנות היסטוריה. העיר היא עיר בעלת עבר קדום עשיר אשר משולב להווה עם מבט לעתיד, בין שכונותיה בתוך נופה היפה ובדיוק על קו התפר המופלא הזה נמצא מלון אוריינט המציע חווית אירוח קסומה מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

חוויה בלתי נשכחת

מיקומו של המלון בבניין שעבר תהליך שימור במרכז המושבה הגרמנית הישנה וקו סיגנונו מקנים לו את אופיו המעניין ויוצרים את התחושה של שילוב קסום בין העבר להווה ויוצר הצצה להתמזגות נדיר בין מסורת לתקופה הנוכחית על ידי היותו חלק מפרוייקט שימורם של בניינים היסטורים בירושלים ומכאן גם לשימור ההיסטוריה הכללי של ירושלים.

המלון הינו שילוב ייחודי של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה הנותן חווית נופש יוקרתית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לאורחיו.

מלון אוריינט הופך שותף חשוב גם בשמירה על המשכיות יופיה העירוני הוויזואלי היפה והעתיק של עיר הבירה.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין מלון אוריינט ישנו לובי גדול המציע גם חוויה חזותית מרתקת לאורחים בו.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה היוצרת חוויה מענגת חושים של חגיגת טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של ירושלים כל אלו ביחד יוצרים לשוהים במלון חוויה מיוחדת אשר מעניקה גם את הלב ואת הנשמה.

לב עיר הבירה

הודות למיקומו של מלון אוריינט במרכזה של העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר הוקמה מאמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ וקבעו בה את מושבם.

המלון סמוך מאד לאיזורי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והוא נמצא במרחק הליכה מן העיר העתיקה ובסמיכות למדרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד אתרים תיירותיים חשובים כגון הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מתחמים תיירותים רבים מרתקים נוספים וסמוך גם למוקדי אטרקציות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות במרכז העיר ירושלים.

דיזיין

בניין מלון אוריינט ירושלים מורכב מעשר קומות ומשולב יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. מיזוגם הייחודי של סממנים אוריינטאליים של העיר ביחד אלמנטים חדשניים הינו היוצר לבית המלון את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

מלון אוריינט ירושלים שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד המבנים העירונים היפים בעיר ובארץ. עניין מלונות בירושלים באזור ממילא לרוב מעסיק לא מעט מטיילים המתכננים נופש בבית המלון.

הצד האומנותי

בית המלון אוצר בתוכו בנוסף את מוזיאון הטמפלרים הכולל אוצר נדיר של פריטים ארכיאולוגים מזמנם של הטמפלרים לצד אירוח עבודות אומנות של אמנים ישראליים המציגים עבודות אומנות עכשוויות.

חדרים

במלון ישנם 243 חדרי אירוח יפים גדולים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות מפוארות מרווחות. חדרי האירוח והסוויטות פזורות על פני תשע הקומות מבנה המלון.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרירים של ירושלים.

הסוויטות גם הן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בית, מצעים נקיים, רכים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

הסוויטות של מלון אוריינט

הן שוכנות במבנה שעבר תהליך שימור העשוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון אקסלוסיבי קסום ישן באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה ישנה.

כל הסוויטות הינן צמודות לטרקלין פרטי מהודר גדול בקומה תשע.

יופי ופנאי

בגג מבנה בית המלון באיזור הבריכה ישנו מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן פעילויות בריאות וטיפולי יופי אשר בו יכולים נופשי בית המלון לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במתחם. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע טיפולי יופי ומספק שלל פעילויות בריאותיות נוספות מפנקות ביותר.

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות טריות ומזינות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. התפריט המוגש הוא בעל אופי מיוחד מכיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות לפי שמותיהן של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את המזון המוצע בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים היא מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה אל עבר נופה הקסום של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בסגנון יוקרתי, באווירה וברמה בינלאומית.

בקומה התחתונה של בניין בית המלון נמצאת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

במלון אוריינט ישנן שתי בריכות, האחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית ממוקמת בגג מבנה בית המלון בקומה העליונה. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה הניתנים סביבה.

אולם הכנסים של המלון

בבית המלון ישנו אולם רחב-ידיים מרהיב ומעוצב בעיצוב אלגנטי ומשמש בנוסף כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

איכות ללא פשרות

המלון מותאם לנכים אשר להם בעיית נגישות והוא מספק גישה נוחה בטיחותית ויעילה לאורחים שהם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כמתארחים בעלי מוגבלויות חווית אירוח יעילה, בטיחותית ומהנה באופן מקסימאלי. החופשה במלון אוריינט תספק למתארחים בו חוויית נופש מפנקת באווירה ייחודית של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג נודע של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. בית המלון הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בארץ שהינה קיימת כבר משנת  1980, עם הרבה ניסיון בתחומי שירות המלונאות והיא הראשונה במדינת ישראל ובעלת מוניטין רב.

עורכים חיפוש אחר מידע בנושא מלונות בירושלים באזור ממילא? כאן באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תגלו את כל מה שרציתם לדעת.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>