מלון רומנטיים בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט

מלון אוריינט ירושלים הינו שילוב מיוחד של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרתי המספק חווית אירוח קסומה ויוקרתית למתארחים במלון ולשוהים בו.

אתר חובבי מלון אוריינט ירושלים – כל מה שרציתם להבין על מלון רומנטיים בירושלים. העיר הקדושה לעם ישראל, מושכת אליה רבבות תיירים רבים מכל קצוות הארץ והעולם כולו, היא עיר של חיבורים מיוחדים של קצוות. ירושלים היא עיר בעלת עבר היסטורי מפואר אשר משולב להווה עם פנים לעתיד, בין סמטאותיה בתוך נופה המרהיב ובדיוק על המפגש הנדיר הזה נמצא בית מלון אוריינט ירושלים המספק חווית אירוח עשירה ייחודית לאורך כל עונות השנה.

אירוח ברמה גבוהה

שילוב מעניין זה בא לידי ביטוי גם מבחינה עיצובית בארכיטקטורת בניין בית המלון שאופי העיצוב שלו הוא מודרני איכותי וממוזג ביחד עם אופי בנייה ישן וברמה בינלאומית.

בית מלון אוריינט ממוקם בלב ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופת הטמפלרים שהיו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ ישראל ולהתמקם בבירתה ירושלים, מאמצע המאה ה- 19.

בית מלון אוריינט הוא מיזוג מעניין בין הישן לחדש, ונמצא במבנה של שימור כחלק ממבצע שימור בניינים בעלי ערך הסטורי בעיר.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין המלון ישנו מתחם מרווח הכולל גם חוויה חזותית מדהימה למבקרים בו.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה היוצרת חוויה בלתי נשכחת של חגיגת טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של ירושלים.

מיקום ונוף

הודות למיקומו של מלון אוריינט ירושלים במרכזה של העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נבנתה באמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ והקימו בה את מושבם.

בית המלון סמוך מאד למוקדי בילוי עיקריים נוספים בעיר והינו שוכן במרחק שני קילומטרים מן העיר העתיקה ובסמיכות למדרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד מקומות תיירותיים מעניינים כגון הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מקומות תיירותים רבים מרתקים נוספים וקרוב גם למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות ברחבי הבירה.

חוויה לעיניים

מבחינת סגנונו הארכיטקטוני וקו עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת המעוצבת מחומרים ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים מזרחיים מלון אוריינט הינו חיבור מרתק של צורת בנייה עכשווית ושל סגנון בנייה עתיקה של בניינים שעברו תהליך שימור שהם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה בית המלון נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בארץ הודות לחיבורם הכל כך ייחודי של חומרי הגלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

המלון שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים האורבניים המרהיבים בבירה ובארץ. עניין מלון רומנטיים בירושלים הינו מעלה שאלות בקרב לא מעט מטיילים המתכננים חופשה בבית מלון.

מלון אוריינט ואומנות

מלון אוריינט אוצר בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים ומכיל אוסף מיוחד של פריטים היסטוריים מזמנם של הטמפלרים לצד הצגתם של יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות בנות זמננו.

החדרים

במלון ישנם 243 חדרים יפים מרווחים ונקיים ומתוכם ישנן 23 סוויטות מפוארות מרווחות. החדרים והסוויטות משתרעות על פני תשע הקומות מבנה בית המלון.

הסוויטות גם הן גדולות וגודלן 60 מ"ר. ברוב החדרים ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעליים, כלי מיטה נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

כמו כן כל החדרים כולםשל בית המלון צופים לכיוון הנוף המרהיב של ירושלים הניבט אל עבר העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומה התשיעית של הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך כל היום.

הסוויטות הן בעלות חלונות מקושתים עם אפשרות יציאה לחצר פרטית וגודלה 36 מ"ר.

מתקני הבריאות

בקומתו התחתונה של מבנה המלון ממוקמת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

תפריט חדר האוכל של המלון מכיל ארוחות מגוונות ומזינות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. תפריט האוכל המוגש הינו בעל אופי ייחודי כיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות על פי שמותיהן של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את המזון המוגש בהתאם. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף בית המלון ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בעיצוב אלגנטי, באווירה וברמה בינלאומית.

במלון אוריינט ישנן שתי בריכות, האחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית נמצאת על גג מבנה בית המלון בקומה עשר. הבריכה נמצאת במרכזו של מתחם מרווח.

בגג מבנה בית המלון באיזור הבריכה נמצא מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע פעילויות בריאות וטיפולי יופי שבו יכולים מתארחי בית המלון לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במתחם. הספא היוקרתי נותן יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

שירות המלון

החניה לכל מתארחי מלון אוריינט הינה בחינם וסמוכה בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה במלון אוריינט תספק לאורחים בו חוויית נופש מענגת באווירה קסומה של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

עורכים חיפוש אחר מידע עדכני בנושא מלון רומנטיים בירושלים? באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו לגלות את כל מה שחיפשתם.

בית המלון הוא חלק מרשת ענפה של בתי מלון ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירותי איכותי עתיר ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הוא נודע בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני בית המלון ללא יוצא מן הכלל ככל בתי המלון בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. נופשי בית מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>