בתי מלון ליד העיר העתיקה בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט

אתם מחפשים אחר אינפורמציה אודות בתי מלון ליד העיר העתיקה בירושלים? אל לכם לחפש עוד! אתם נמצאים במקום הטוב ביותר. העיר המקודשת לעם ישראל, קוראת אליה המוני אורחים רבים מקצוות הארץ והעולם כולו, הינה עיר של חיבורים מעניינים של קצוות. ירושלים הינה עיר בעלת עבר היסטורי מפואר אשר מחובר למציאות עכשווית עם אופק לעתיד, בין שכונותיה בתוך נופה המרהיב ובדיוק על קו התפר הייחודי הזה נמצא בית מלון אוריינט ירושלים המציע חווית נופש עשירה מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

בית מלון אוריינט הינו שילוב מיוחד של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרתי המספק חווית נופש בלתי נשכחת ויוקרתית למתארחים בבית המלון ולשוהים בו.

חווית אירוח

מלון אוריינט ירושלים נמצא בלב ליבה של העיר, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופת הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתמקם בבירתה ירושלים, ממחצית המאה ה- 19.

בית מלון אוריינט הוא מיזוג מעניין בין ישן לחדש, ונמצא במבנה של שימור כחלק מפרויקט שימור בניינים בעלי מורשת היסטורית בעיר ירושלים.

שילוב מיוחד זה בא לידי ביטוי גם מבחינה עיצובית בארכיטקטורת בניין בית המלון שסגנון העיצוב שלו הינו מודרני יוקרתי וממוזג ביחד עם אופי בנייה מסורתי בסטנדרט בינלאומית.

חוויה וויזואלית

במבנה המלון ישנו לובי מרווח המכיל גם חוויה וויזואלית מעניינת למבקרים בו והינה אוצרת בתוכה מפגש ייחודי של אומנות עכשווית יחד עם פריטי ארכיאולוגיה ומפגיש מסורת מול חדשנות.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

בנוסף לחוויה קולינרית עשירה הנותנת חוויה מרוממת של מגוון טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של ירושלים כל אלו ביחד מספקים לשוהים במלון אוריינט חוויה מיוחדת אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

נוף ייחודי

בית מלון אוריינט ירושלים נחשב שותף חשוב מההיסטוריה של ירושלים ובהיותו שותף נכבד בפרוייקט שימור בתים היסטוריים בירושלים והוא בעצמו חלק מהנוף האורבני המיוחד היפה של העיר.

מלון אוריינט סמוך מאד למתחמי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והינו נמצא כשני קילומטרים מהעיר העתיקה והוא סמוך למדרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד מקומות תיירותיים אטרקטיביים דוגמת הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מקומות תיירותים רבים מרתקים נוספים וקרוב בנוסף למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות במרכז הבירה.

חוויה לעיניים

בניין בית המלון בנוי מעשר קומות וצמוד יחד עם מבנה שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. בניין מלון אוריינט נחשב לאחד מהמלונות היפים בארץ הודות לחיבורם הכל כך ייחודי של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מרהיבים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

בנוסף קו עיצוב הפנים שלו הינו מאד מעניין, אשר נותן תחושה של יוקרה עכשווית לצד תחושה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על קו עיצוב נקי. נושא בתי מלון ליד העיר העתיקה בירושלים לרוב מעלה שאלות בקרב לא מעט מטיילים המתכננים חופשה בבית המלון.

מלון אוריינט ואומנות

מלון אוריינט ירושלים אוצר בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים ומכיל אוסף מיוחד של פריטים ארכיאולוגים מזמנם של הטמפלרים לצד הצגתם של עבודות אומנות של אמנים ישראליים המציגים עבודות אומנות בנות זמננו.

חדרי מלון אוריינט

הסוויטות גם הינן גדולות ובגודל 60 מ"ר. כל החדרים והסוויטות הינם מצויידים וכוללים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת למתארחים העיסקיים שבהם לעבוד בנוחות.

כמו כן כל החדרים כולםשל בית המלון פונים לכיוון הנוף המרהיב של ירושלים הנשקף אל עבר העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

במלון ישנם 243 חדרים מדהימים גדולים ונקיים ומתוכם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. חדרי האירוח הינם גדולים וגודלם 36 מ"ר.

סוויטות בית המלון

הן שוכנות בבניין משומר הבנוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בעיצוב אלגנטי ייחודי עתיק באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה ישנה.

בקומה התשיעית של הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך כל היום.

מתקני הבריאות

בקומתו התחתונה של מבנה בית המלון ישנה מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

הבריכה הפנימית ממוקמת בפנים המבנה והיא מקורה. הבריכה החיצונית ממוקמת בגג בניין המלון בקומה עשר. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה המסופקים סביבה.

חדר האוכל של המלון הינו חדר אוכל גדול, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומשרה לאורחינו בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט המגוון, הרענן והטעים המוגש בו. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון ייחודי מגוון ואותנטי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון היא מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה על הנוף המרהיב של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אקסלוסיבי, בסגנון וברמה בינלאומית.

על גג בניין מלון אוריינט במתחם הבריכה ישנו מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולים וטיפולי יופי אשר בו יכולים אורחי מלון אוריינט לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במתחם. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן טיפולי אסתטיקה ונותן מגוון פעילויות בריאותיות נוספות כייפיות ביותר.

אולם הכנסים של המלון

בבית המלון ישנו אולם כנסים גדול מפואר ומעוצב בעיצוב אקסלוסיבי ומשמש בנוסף כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות ואיכות

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג ידוע של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כמותג בענף השירות המלונאי כולו. מלון אוריינט ירושלים הוא מבית רשת ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בארץ שהינה קיימת כבר מאז  1980, עם ניסיון עשיר בתחום השירות המלונאי והינה המובילה בארץ ובעלת שם רב.

מלון אוריינט מותאם לאנשים בעלי מוגבלויות שיש להם בעיית התניידות והוא מאפשר כניסה קלה בטיחותית ויעילה לנופשים שהם מתקשים בהתניידות כדי לתת גם להם כנופשים בעלי צרכים מיוחדים חווית אירוח נוחה, בטוחה ומהנה באופן מקסימאלי. החופשה במלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חוויית נופש מפנקת באווירה ייחודית של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

עורכים חיפוש אחר אינפורמציה אודות בתי מלון ליד העיר העתיקה בירושלים? באתר orient-hotel.com תוכלו לגלות את כל החומר שחיפשתם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>