אוריינט ישרוטל חמאם

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

מלון אוריינט הוא שילוב ייחודי של בית מלון בוטיק ומלון יוקרתי המספק חוויה בלתי נשכחת ואקסלוסיבית לאורחים בבית המלון ולשוהים בו.

אתם מחפשים אינפורמציה אודות אוריינט ישרוטל חמאם? אין צורך לבצע חיפושים יותר. הנכם נמצאים במקום הטוב ביותר. העיר הקדושה לעם ישראל, קוראת אליה אלפי תיירים רבים מכל קצוות ישראל והעולם כולו, הינה עיר של מיזוגים מעניינים של ניגודים. ירושלים היא עיר בעלת עבר היסטורי עשיר אשר מחובר להווה עם אופק לעתיד, בין שכונותיה בתוך נופה הקסום ובדיוק על המפגש הייחודי הזה שוכן מלון אוריינט ירושלים הנותן חווית אירוח קסומה בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

חווית אירוח

המלון הוא שילוב מיוחד בין הישן לחדש, ונמצא במבנה של שימור כחלק מתנופת שימור בניינים בעלי ערך הסטורי בעיר.

מיקומו של המלון במבנה השימור בלב המושבה הגרמנית הישנה וקו סיגנונו מקנים לו את אופיו הייחודי ומעבירים את התחושה של חיבור קסום בין העבר להווה ונותן הצצה לחיבור נדיר בין זמן העבר למודרניזציה בזכות היותו חלק מפרוייקט שימור של מבנים היסטורים בעיר ירושלים ובנוסף גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של ירושלים.

שילוב ייחודי זה בא לידי ביטוי בנוסף בצורה עיצובית בארכיטקטורת בניין מלון אוריינט שצורת הקו העיצובי שלו הוא מודרני מושקע ומושלב ביחד עם סגנון ארכיטקטורה ישן בסטנדרט עולמית.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה המלון ישנו לובי מרווח הכולל בתוכו גם חוויה וויזואלית מרתקת למתארחים בו.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה הנותנת חוויה מרוממת של חגיגת טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של העיר כל אלו ביחד נותנים לנופשים במלון אוריינט חוויה עשירה אשר מספקת גם את הלב ואת הנשמה.

נוף ייחודי

הודות למיקומו של מלון אוריינט במרכזה של העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נוסדה מאמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ והקימו בה את ביתם.

מלון אוריינט קרוב מאד למוקדי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והוא ממוקם כשני קילומטר מן העיר העתיקה ובסמיכות לרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד מקומות תיירותיים אטרקטיביים כגון הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד אתרים תיירותים רבים מעניינים אחרים וקרוב גם למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות הקיימות במרכז העיר ירושלים.

עיצוב מרהיב

גם עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי בוצע על ידי מעצבים וארכיטקטים בעלי שם עולמי. קראתם על המידע שחיפשתם על אוריינט ישרוטל חמאם? אם לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לסייע לכם.

בניין מלון אוריינט ירושלים בנוי מעשר קומות ומחובר יחד עם מבנה משומר ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. בניין בית המלון נחשב לאחד מהמלונות היפים בארץ הודות למיזוגם הכל כך ייחודי של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

הצד האומנותי

מלון אוריינט ירושלים אוצר בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים ובו אוסף נדיר של פריטים עתיקים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות אומנות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות מודרניות.

חדרים

החדרים והסוויטות של המלון הינם מתוכננים באיכות גימור בקו עיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחותם המירבית של הנופשים. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בד, כלי מיטה נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

כל חדרי המלון והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרירים של העיר.

כל החדרים והסוויטות במלון כולם הם מעוצבים בסגנון יוקרתי. החדרים והסוויטות פזורות על פני תשע הקומות מבנה בית המלון.

הסוויטות של מלון אוריינט

הינן שוכנות במבנה משומר הבנוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בקו יוקרתי מיוחד במינו עתיק ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה ישנה.

כל הסוויטות הינן מחוברות ללובי פרטי מהודר גדול בקומה תשע.

מתקני בריאות

הבריכה הפנימית ממוקמת בפנים המבנה והיא מקורה. הבריכה החיצונית שוכנת על גג מבנה בית המלון בקומה העליונה. הבריכה ממוקמת באמצעו של איזור ענק.

בקומה התחתונה של בניין מלון אוריינט ישנה מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

חדר האוכל של בית המלון הוא חדר אוכל גדול, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומעניק לאורחים בו חוויה קולינרית מענגת, הודות לתפריט העשיר, הרענן והטעים המוצע בו. הארוחות המוגשות הינן בעלות מגוון מסקרן עשיר ומסורתי של טעמים. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל רמת שירות גבוה. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו ערב לחיך מגוון והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

טיפולי היופי והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הגדול של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקנים רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. הספא האקסלוסיבי מציע למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

בבית המלון ישנו אולם מרווח מפואר ומעוצב בעיצוב אלגנטי ומשמש גם כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות מעל הכל

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג נודע של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני המלון ללא יוצא מן הכלל ככל בתי המלון בארץ השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. לקוחות המלון הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומהעולם.

החניה לכל לקוחות בית המלון הינה חינם וסמוכה בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חווית אירוח מושלמת באווירה מיוחדת של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

בדף זה תמצאו חומר אודות אוריינט ישרוטל חמאם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>