מלון אוריינט ירושלים יום כיף

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

הנכם מחפשים מידע על מלון אוריינט ירושלים יום כיף? אל לכם לחפש עוד! הגעתם לאתר הנכון. העיר המקודשת לעם ישראל, מושכת אליה אלפי תיירים רבים מקצוות מדינת ישראל והעולם כולו, הינה עיר של מיזוגים מיוחדים של קצוות. ירושלים הינה עיר בעלת עבר היסטורי עשיר אשר ממוזג לחיים מודרניים עם מבט לעתיד, בין שכונותיה בתוך נופה המרהיב ובדיוק על קו התפר הייחודי הזה שוכן מלון אוריינט המציע חווית נופש מענגת בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט הוא שילוב מעניין של מלון בוטיק ומלון יוקרתי המספק חווית אירוח קסומה ואיכותית לנופשים בבית המלון ולשוהים בו.

חוויה בלתי נשכחת

בית המלון הוא חיבור ייחודי בין מסורת לחדשנות, ונמצא בבניין שעבר תהליך שימור כחלק מתנופת שימור בתים בעלי ערך הסטורי בעיר ירושלים.

מלון אוריינט נמצא במרכז ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופת הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ הקודש ולהתמקם בעיר ירושלים, באמצע המאה ה- 19.

בית מלון אוריינט הינו שילוב ייחודי של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה הנותן חווית נופש יוקרתית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לנופשיו.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין מלון אוריינט ישנו מתחם גדול הכולל בנוסף חוויה וויזואלית מדהימה למבקרים בו והינה משלבת בתוכה שילוב מיוחד של אומנות עכשווית יחד עם אוסף פריטים ארכיאולוגי המפגיש עבר מול הווה.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה הנותנת חוויה חושית של חגיגת טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של ירושלים כל אלו ביחד יוצרים לאורחים במלון אוריינט חוויה מיוחדת אשר מספקת גם את הלב ואת הנשמה.

נוף עוצר נשימה

בנוסף למיקומו המרכזי בעיר ובלבה המושבה הגרמנית שהינו איזור רווי מסעדות חנויות וגם הינו איזור ציורי אשר גם הינו משקיף על פני נופה המדהים של העיר.

הודות למיקום של בית מלון אוריינט במרכז העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נבנתה מאמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ והקימו בה את מושבם.

עיצוב

בנוסף עיצוב הפנים שלו הוא מאד מעניין, אשר נותן אווירה של אקסלוסיביות מודרנית לצד אווירה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על סטייל עיצוב נקי. מצאתם את האינפורמציה שאתם מחפשים בקשר למלון אוריינט ירושלים יום כיף? אם עדיין לא, פנו אלינו ונשמח לענות לכם.

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת הבנויה מחומרי בנייה שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים מזרחיים בית המלון הינו שילוב ייחודי של צורת בנייה מודרנית עם סגנון בנייה עתיקה של מבנים ישנים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה מלון אוריינט נחשב לאחד מבתי המלון היפים בישראל הודות לחיבורם הכל כך ייחודי של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

נופש לחובבי אומנות

המלון כולל בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים ומכיל אוצר מעניין של פריטים היסטוריים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות מודרניות.

החדרים של המלון

החדרים והסוויטות של המלון הינם מתוכננים באיכות גימור וברמת עיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והם מאובזרים לנוחותם המירבית של האורחים. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בד, מצעים נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

בבית המלון ישנם 243 חדרים מדהימים גדולים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות מפוארות גדולות. החדרים הם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד לערביה החורפיים של העיר.

סוויטות בית המלון

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים ויציאה לגינה פרטית שגודלה 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן מחוברות לטרקלין פרטי מפואר רחב בקומה התשיעית.

מתקני היופי

חדר האוכל של המלון הוא חדר אוכל רחב ידיים, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומעניק לאורחים בו חוויה קולינרית עשירה, הודות לתפריט הססגוני, האיכותי והערב המוגש בו. התפריט המוגש הוא בעל אופי מיוחד כיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות לפי שמות של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את המזון הניתן בהתאם. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בסגנון אלגנטי, באווירה וברמה בינלאומית.

טיפולי האסתטיקה ופנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה מקצועית, המתחם הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

בקומה התחתונה של בניין מלון אוריינט ירושלים נמצאת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

במלון אוריינט נמצאות שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית נמצאת בגג מבנה בית המלון בקומה עשר. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה המוצעים בסביבתה.

אולם הכנסים

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של מלון אוריינט אירועים או כנסים פרטיים.

איכות ללא פשרות

החניה לכל נופשי מלון אוריינט היא חינם וליד המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חוויית נופש מושלמת באווירה ייחודית של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מחפשים מידע אודות מלון אוריינט ירושלים יום כיף? כאן באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו לגלות את כל מה שרציתם לדעת.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג מוכר של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני בית המלון כולם כמו בתי המלון בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מחמירים ביותר. מלון אוריינט ירושלים הוא מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בישראל אשר היא קיימת כבר משנת  1980, עם ניסיון רב בתחומי השירות המלונאי והינה המובילה בארץ ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>