יום ספא אוריינט

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

orient-hotel.com: כל מה שאתם צריכים להבין אודות יום ספא אוריינט. בלב ירושלים, העיר המקפלת בתוכה פלא במשך אלפי שנות עבר היסטורי. העיר הינה עיר בעלת עבר מפואר אשר ממוזג למציאות עכשווית עם פנים לעתיד, בין רחובותיה בתוך הנוף המרהיב ובדיוק על קו התפר המופלא הזה נמצא מלון אוריינט המספק חווית נופש מפנקת ייחודית לאורך כל עונות השנה.

בית מלון אוריינט הוא שילוב מעניין של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית אירוח קסומה ואיכותית לנופשים במלון ולשוהים בו.

חוויה מושלמת

בית המלון ממוקם במרכז העיר, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופת הטמפלרים שהיו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ הקודש ולהתמקם בעיר ירושלים, במחציתה של המאה ה- 19.

בית המלון הוא חיבור מעניין בין ישן לחדש, ונמצא במבנה של שימור כחלק מתנופת שימור בתים בעלי מורשת היסטורית בירושלים.

המלון הוא שילוב מסקרן של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לנופשיו.

חוויה וויזואלית

בבניין מלון אוריינט ישנו לובי גדול הכולל בתוכו בנוסף חוויה חזותית מדהימה למתארחים בו.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת המעניקה חוויה מרוממת של חגיגת טעמים מענגים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו יחד יוצרים לשוהים במלון חוויה מיוחדת אשר מעניקה גם את הנפש והגוף.

מיקום ונוף

הודות למיקום של בית מלון אוריינט במרכז העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נבנתה מאמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל והקימו בה את ביתם.

המלון סמוך מאד למוקדי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והינו ממוקם כשני קילומטר מן העיר העתיקה ובסמיכות למדרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד אתרים תיירותיים מעניינים כגון הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד אתרים תיירותים רבים מעניינים נוספים וסמוך בנוסף למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות במרכז ירושלים.

עולם העיצוב

המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים העירונים היפים בעיר ובארץ. מצאתם את האינפורמציה שאתם מחפשים בקשר ליום ספא אוריינט? אם עדיין לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו וננסה לעזור לכם.

בניין בית המלון מורכב מעשר קומות ומשולב יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מבנה המלון נחשב לאחד מבתי המלון היפים בארץ הודות לחיבורם הכל כך מעניין של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

נופש לחובבי אומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד גוון ייחודי של חווית נופש מדהימה המעשירה את הדעת שהמלון  נותן לנופשים.

החדרים של המלון

כל החדרים והסוויטות במלון כולם הם עוצבו בקו אקסלוסיבי. חדרי האירוח הם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרירים של העיר.

הסוויטות גם הינן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מצויידים ומכילים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת ללקוחות העיסקיים שבהם לעבוד בנוחות.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים ויציאה לגינה פרטית בגודל 36 מ"ר.

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך היום.

מתקני הבריאות

על גג מבנה מלון אוריינט באיזור הבריכה קיים מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע פעילויות בריאות וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים מתארחי מלון אוריינט לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במקום. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

תפריט חדר האוכל של בית המלון מכיל ארוחות בריאותיות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. התפריט המוגש הוא בעל אופי מיוחד מפני שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות לפי שמות של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את האוכל הניתן בהתאם. צוות המלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף המלון ובעל תודעת שירות גבוה. נופשי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו מענג עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

המספרה מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון גדול של עיצוב שיער וטיפולים מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של נופשי המלון.

הבריכה הפנימית שוכנת בפנים המבנה והינה מוצלת. הבריכה החיצונית ממוקמת בגג בניין המלון בקומה העשירית. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה המסופקים בסביבתה.

אולם הכנסים

במלון ישנו אולם מרווח מרהיב ומעוצב בקו אקסלוסיבי המשמש בנוסף כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות ואיכות

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג מוכר של מלונות יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני המלון כולם כמו בתי המלון בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. לקוחות מלון אוריינט ירושלים הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים מונגש לבעלי צרכים מיוחדים שיש להם בעיית התניידות והוא נותן גישה קלה בטוחה ויעילה לנופשים שהם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כאנשים בעלי מוגבלויות חווית נופש נעימה, בטוחה ומהנה באופן מקסימאלי. החופשה במלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה קסומה של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

עורכים חיפוש אחר מידע עדכני על יום ספא אוריינט? ב- חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו לקבל את כל החומר שחיפשתם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>