מלון בוטיק בירושלים עם בריכה מחוממת

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

אתם צריכים אינפורמציה אודות מלון בוטיק בירושלים עם בריכה מחוממת? אין צורך לחפש יותר! אתם נמצאים במקום הטוב ביותר. בבירת ישראל ירושלים, העיר המקפלת בתוכה מיסתורין של אלפי שנות עבר היסטורי. בית מלון אוריינט ירושלים מציע חוויה מרהיבה של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של הבירה ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת מלונות ישרוטל שהינה מהוותיקות בארץ והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חוויה בלתי נשכחת

מלון אוריינט ירושלים שוכן במרכז העיר ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מימי הטמפלרים שהיו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ הקודש ולהתיישב בעיר ירושלים, מאמצע המאה ה- 19.

המלון הופך שותף אינטגרלי גם בשמירה על רצף צביונה האורבני הוויזואלי היפה והעתיק של העיר.

שילוב ייחודי זה מתבטא בנוסף בצורה עיצובית בארכיטקטורת מבנה המלון שסגנון העיצוב שלו הינו מודרני מושקע ומושלב ביחד עם סוג ארכיטקטורה ישן וברמה עולמית.

חוויה אומנותית

במבנה מלון אוריינט ישנו מתחם מרווח הכולל בתוכו בנוסף חוויה חזותית מעניינת לשוהים בו והינה אוגדת בתוכה שילוב מסקרן של אומנות עכשווית יחד עם פריטים ארכיאולוגים המפגיש חדש מול ישן.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת המעניקה חוויה חושית של חגיגת טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של ירושלים כל אלו יחד מספקים לאורחים במלון חוויה ייחודית אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

לב עיר הבירה

והודות למיקומו במרכז ירושלים ובמרכז המושבה הגרמנית שהוא מתחם רווי מסעדות בוטיקים וגם הוא מתחם ציורי אשר גם הוא חולש על פני כל נופה המדהים של העיר ירושלים.

הודות למיקום של מלון אוריינט במרכזה של העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר נבנתה באמצע המאה התשע עשרה, והייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ וקבעו בה את ביתם.

עולם העיצוב

מבנה המלון מורכב מעשר קומות וממוזג יחד עם מבנה שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. בניין בית המלון נחשב לאחד מהמלונות היפים בארץ הודות לחיבורם הכל כך ייחודי של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד המבנים העירונים המרהיבים בעיר ובארץ. קיבלתם את המידע שאתם מחפשים בקשר למלון בוטיק בירושלים עם בריכה מחוממת? אם לא, פנו אלינו וננסה לעזור לכם.

הצד האומנותי

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד גוון מסקרן של חווית נופש קסומה המעשירה את הדעת שהמלון  מספק למבקרים.

החדרים

הסוויטות גם הינן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. כל החדרים והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת למתארחים העיסקיים שביניהם לעבוד בנחת.

בבית המלון ישנם 243 חדרים יפים גדולים ונקיים ומתוכם ישנן 23 סוויטות מפוארות מרווחות. החדרים הינם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

כמו כן כל החדרים ללא יוצא מן הכלל של בית המלון צופים לכיוון נופה היפה של ירושלים הנשקף אל עבר העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

הסוויטות

בקומה התשיעית של הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך היום.

הינן שוכנות בתוך מבנה משומר העשוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון אקסלוסיבי מיוחד במינו ישן ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה עתיקה.

בריאות

בגג מבנה בית המלון באיזור הבריכה קיים מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולים וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים אורחי המלון לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במתחם. הספא האקסלוסיבי מציע יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

חדר האוכל של המלון הינו חדר אוכל מרווח, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומספק לאורחינו בו חוויה קולינרית מדהימה, הודות לתפריט העשיר, הטרי והטעים המוגש בו. התפריט המוצע הינו בעל אופי ייחודי מכיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות על פי שמות של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את המזון המוגש בהתאם. צוות המלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף בית המלון ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בקו עיצוב יוקרתי, באווירה וברמה בינלאומית.

הבריכה הפנימית שוכנת בפנים המבנה והינה מקורה. הבריכה החיצונית שוכנת על גג מבנה המלון בקומה העשירית. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה המוצעים בסביבתה.

מספרת בית המלון גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון רחב של עיצובי שיער וטיפולים רחבים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של נופשי בית המלון.

אולם כנסים

אולם הכנסים מותאם למפגשים עיסקיים והוא מכיל בתוכו כמה חדרי התוועדות לאנשי עסקים וללקוחות פרטיים המעוניינים לבצע פגישה עיסקית, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

איכות ללא פשרות

מלון אוריינט מונגש לאנשים בעלי מוגבלויות שיש להם בעיית נגישות והוא נותן גישה קלה בטיחותית ויעילה לנופשים שהם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כמתארחים בעלי מוגבלויות חווית נופש יעילה, בטיחותית וכייפית באופן מקסימאלי. חופשה במלון אוריינט תספק לנופשים בו חווית אירוח מענגת באווירה קסומה של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

בדף זה תמצאו מידע עדכני על מלון בוטיק בירושלים עם בריכה מחוממת.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג נודע של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כשם דבר בענף המלונאות כולו. נופשי בית המלון הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>