מלון ספא חדש בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

אתר חובבי מלון אוריינט ירושלים – כל מה שאתם צריכים להבין בנושא מלון ספא חדש בירושלים. העיר הקדושה לעם ישראל, קוראת אליה רבבות אורחים רבים מקצוות ישראל והעולם כולו, היא עיר של שילובים נדירים של ניגודים. מלון אוריינט מציע חגיגה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של הבירה ירושלים.

בית מלון אוריינט הוא חיבור מעניין של מלון בוטיק ומלון יוקרתי המספק חוויה מהממת ואיכותית לאורחים במלון ולשוהים בו.

חוויה בלתי נשכחת

המלון הינו שותף מרכזי גם בשמירה על המשכיות נופה האורבני החזותי היפה והעתיק של עיר הבירה.

מיקומו של המלון במבנה שעבר תהליך שימור במרכז המושבה הגרמנית הציורית וסגנונו העיצובי מקנים לו את מראהו המיוחד ומעבירים את התחושה של שילוב מיוחד בין מסורת לקידמה ויוצר הצצה להתמזגות נדיר בין תקופות קודמות לימינו בזכות היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של בניינים בעלי עבר היסטורי בירושלים ומכאן גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של העיר ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים הוא מיזוג מסקרן של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית אירוח אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לאורחיו.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין המלון ישנו איזור מרווח המכיל בנוסף חוויה אומנותית מעניינת לאורחים בו והיא משלבת בתוכה חיבור מסקרן של יצירות אומנות מודרניות יחד עם פריטים ארכיאולוגים המפגיש חדש מול ישן.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית עשירה המעניקה חוויה מרוממת של חגיגת טעמים מעניינים המאפיינים את מאכליה של ירושלים כל אלו יחד יוצרים לשוהים במלון חוויה עשירה אשר מעניקה גם את הנפש והגוף.

לב עיר הבירה

הודות למיקומו של בית מלון אוריינט במרכז העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר נוסדה באמצע המאה התשע עשרה, והייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ וקבעו בה את ביתם.

זאת בנוסף למיקומו המרכזי ובלב המושבה הגרמנית שהינו מתחם רווי מסעדות חנויות וגם הינו מתחם מרהיב אשר גם הינו חולש על הנוף המדהים של העיר.

עיצוב

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וקו עיצובו החדיש של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת הבנויה מחומרי בנייה שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים אוריינטלים המלון הינו חיבור ייחודי של סגנון בנייה עכשווית ושל סגנון בנייה ישנה של בתים שעברו תהליך שימור שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם הייחודי של מוטיבים אוריינטאליים של העיר ביחד מוטיבים בני זמננו הינו הנותן למלון את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

גם עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי בוצע על ידי מעצבי פנים וארכיטקטים בעלי שם עולמי. קיבלתם את המידע שאתם מחפשים בעניין מלון ספא חדש בירושלים? במידה ולא, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לסייע לכם.

נופש לחובבי אומנות

מלון אוריינט אוצר בתוכו בנוסף את מוזיאון הטמפלרים הכולל אוצר מעניין של פריטים היסטוריים מזמנם של הטמפלרים לצד הצגת עבודות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות בנות זמננו.

חדרים

כל חדרי האירוח והסוויטות בבית המלון כולם הינם עוצבו בקו יוקרתי. החדרים הינם מרווחים ובגודל 36 מ"ר.

כל חדרי המלון והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרירים של העיר.

החדרים והסוויטות של המלון הינם מתוכננים בסטנדרט גימור בקו עיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחותם המירבית של המתארחים. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בד, כלי מיטה נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

סוויטות בית המלון

הסוויטות הינן בעלות חלונות בצורת קשת עם יציאה לגינה פרטית וגודלה 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן צמודות לפרוזדור פרטי מהודר גדול בקומה תשע.

מתקני הבריאות של המלון

טיפולי האסתטיקה והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, המתחם הרחב של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע טיפולי יופי ומספק שפע פעילויות נוספות כייפיות ביותר.

תפריט חדר האוכל של בית המלון מכיל ארוחות טריות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. הארוחות המוצעות הן בעלות מגוון ייחודי עשיר ומסורתי של טעמים. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף בית המלון ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בעיצוב אלגנטי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

הבריכה הפנימית נמצאת בפנים הבניין והינה מקורה. הבריכה החיצונית צופה על הנוף המרהיב של העיר ירושלים. הבריכה ממוקמת במרכזו של איזור גדול.

בקומה התחתונה של מבנה מלון אוריינט שוכנת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

אולם הכנסים

האולם מותאם למפגשים עיסקיים והינו כולל בתוכו כמה חדרי התוועדות לאנשי עסקים וללקוחות פרטיים הרוצים לקיים פגישה עיסקית, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות מעל הכל

בדף זה תוכלו לקרוא מידע עדכני על מלון ספא חדש בירושלים.

החניה לכל לקוחות המלון היא בחינם וליד בית המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. החופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח לאורחים בו חווית אירוח מפנקת באווירה קסומה של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג נודע של מלונות יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כמותג בענף המלונאות כולו. מלון אוריינט ירושלים הוא מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בישראל שהינה פועלת כבר משנת  1980, עם ניסיון רב בתחומי שירות המלונאות והיא הראשונה בישראל ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>