מלון מומלץ בירושלים עם בריכה

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת ישרוטל אשר הינה מהראשונות בישראל והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתם מחפשים אינפורמציה בנושא מלון מומלץ בירושלים עם בריכה? אין סיבה לבצע חיפושים עוד! אתם נמצאים במקום הטוב ביותר. העיר המקודשת לעם ישראל, מושכת אליה המוני אורחים רבים מכל קצוות ישראל והעולם כולו, הינה עיר של מיזוגים מעניינים של קצוות. מלון אוריינט מציע חוויה צבעונית של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של הבירה ירושלים.

חוויה מושלמת

בית מלון אוריינט הינו שילוב ייחודי בין מסורת לחדשנות, ונמצא בבניין שעבר תהליך שימור כחלק ממבצע שימור בתים בעלי ערך הסטורי בעיר ירושלים.

מיקומו של בית המלון בבניין השימור בלב המושבה הגרמנית הישנה ועיצובו נותנים לו את אופיו המיוחד ויוצרים את האווירה של שילוב מרתק בין מסורת לקידמה ומאפשר מבט למפגש נדיר בין עבר לעכשווי על ידי היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של בתים היסטורים בעיר ומכאן גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר ירושלים.

מלון אוריינט הוא מיזוג מעניין של מלון בוטיק ומלון יוקרה הנותן חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לאורחיו.

חוויה וויזואלית

בבניין בית המלון ישנו מתחם מרווח הכולל בתוכו גם חוויה וויזואלית מעניינת למבקרים בו.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת היוצרת חוויה מרוממת של חגיגת טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של ירושלים.

נוף ייחודי

הודות למיקומו של בית מלון אוריינט במרכזה של העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נוסדה באמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ והקימו בה את מושבם.

בית המלון סמוך מאד למוקדי בילוי עיקריים נוספים בעיר והינו ממוקם כשני קילומטר מהעיר העתיקה והוא קרוב למדרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד אתרים תיירותיים אטרקטיביים כמו הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד אתרים תיירותים רבים מרתקים אחרים וקרוב בנוסף למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות במרכז העיר.

עיצוב

מבחינת סגנונו הארכיטקטוני וקו עיצובו החדיש של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה המעוצבת מחומרים שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים מזרחיים המלון הוא מיזוג מעניין של צורת בנייה מודרנית עם סגנון בנייה עתיקה של בניינים ישנים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה מלון אוריינט נחשב לאחד מהמלונות המיוחדים בישראל הודות לחיבורם הכל כך מעניין של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

בנוסף עיצוב הפנים שלו הוא מאד מעניין, אשר נותן תחושה של אקסלוסיביות עכשווית לצד תחושה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב אלגנטי. נושא מלון מומלץ בירושלים עם בריכה בהחלט מטריד מטיילים רבים המתכננים חופשה בבית המלון.

נופש לחובבי אומנות

בית המלון כולל בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים הכולל אוסף נדיר של פריטים היסטוריים מזמנם של הטמפלרים לצד אירוח יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות מודרניות.

החדרים של מלון אוריינט

כל החדרים והסוויטות במלון כולם הם עוצבו בסטייל אלגנטי. חדרי האירוח הם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

כמו כן כל החדרים ללא יוצא מן הכלל של המלון צופים לעבר נופה הקסום של ירושלים הניבט אל עבר העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

הסוויטות גם הן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בית, כלי מיטה נקיים, רכים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

הסוויטות

הסוויטות הינן בעלות חלונות בצורת קשת ויציאה לגינה פרטית שגודלה 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן צמודות לפרוזדור פרטי מפואר מרווח בקומה התשיעית.

מתקני בריאות

חדר האוכל של בית המלון הוא חדר אוכל רחב ידיים, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומשרה למתארחים בו חוויה קולינרית מענגת, הודות לתפריט העשיר, האיכותי והמענג המוגש בו. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון מיוחד עשיר ומסורתי של טעמים. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אקסלוסיבי, בסגנון וברמה בינלאומית.

טיפולי היופי ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, המתחם הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקני בריאות רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

בבית המלון קיימות שתי בריכות, האחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית ממוקמת על גג מבנה בית המלון בקומה העליונה. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ויופי הניתנים סביבותיה.

המספרה גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון עשיר של עיצוב שיער וטיפולי שיער רחבים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של שוהי המלון.

אולם הכנסים של המלון

האולם מותאם לפגישות עסקיות והינו מכיל בתוכו מספר חדרי התוועדות לאנשי עסקים וללקוחות פרטיים המעוניינים לקיים פגישה עיסקית, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות המלון

באתר זה תגלו מידע עדכני בנושא מלון מומלץ בירושלים עם בריכה.

בית המלון מונגש לאנשים בעלי מוגבלויות אשר להם בעיית נגישות והוא מספק כניסה קלה בטוחה ויעילה לאורחים שהם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כאורחים בעלי מוגבלויות חווית נופש יעילה, בטיחותית ומהנה באופן מקסימאלי. חופשה במלון אוריינט ירושלים תספק לנופשים בו חוויית נופש מענגת באווירה קסומה של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט הוא חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בישראל וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירותי איכותי עתיר ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הוא נודע בשירות איכותי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כמותג בענף המלונאות כולו. מלון אוריינט ירושלים הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה במדינת ישראל שהינה פועלת כבר משנת  1980, עם ניסיון רב בתחום השירות המלונאי והינה המובילה במדינת ישראל ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>