מסעדה על גג מלון בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת ישרוטל שהינה מהוותיקות בישראל והינו בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתם צריכים אינפורמציה בנושא מסעדה על גג מלון בירושלים? אל לכם לחפש עוד. הגעתם למקום הנכון. העיר הקדושה לעם ישראל, סוחפת אליה רבבות אורחים רבים מקצוות הארץ והעולם כולו, הינה עיר של חיבורים מעניינים של קצוות. העיר הינה עיר בעלת עבר קדום מפואר שהינו ממוזג לחיים מודרניים עם מבט לעתיד, בין סמטאותיה בתוך הנוף המרהיב ובדיוק על קו התפר הנדיר הזה שוכן בית מלון אוריינט ירושלים המספק חווית אירוח קסומה ייחודית לאורך כל עונות השנה.

אירוח ברמה אחרת

מיקומו של מלון אוריינט במבנה השימור במרכז המושבה הגרמנית הציורית וסגנונו העיצובי נותנים לו את אופיו הייחודי ומעבירים את ההרגשה של שילוב מדהים בין זמנים עברו לימינו אנו ונותן מבט למפגש נדיר בין מסורת לתקופה הנוכחית בזכות היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של בתים בעלי עבר היסטורי בירושלים ומכאן גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של ירושלים.

שילוב ייחודי זה מתבטא בנוסף מבחינה וויזואלית בארכיטקטורת בניין מלון אוריינט שסגנון הקו העיצובי שלו הוא מודרני איכותי וממוזג ביחד עם סוג בנייה עתיק בסטנדרט עולמית.

מלון אוריינט ירושלים הוא שילוב ייחודי בין ישן לחדש, והוא נמצא בבניין משומר כחלק מתנופת שימור בתים בעלי מורשת היסטורית בירושלים.

חוויה אומנותית

בבניין המלון ישנו מתחם גדול המציע גם חוויה וויזואלית מרתקת למבקרים בו.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת הנותנת חוויה מדהימה של מגוון טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו ביחד מציעים לאורחים במלון חוויה עשירה אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

נוף עוצר נשימה

והודות למיקומו המרכזי בעיר ובלב המושבה הגרמנית שהוא מתחם משופע מסעדות חנויות וגם הינו איזור מרהיב אשר גם הינו צופה על נופה המהפנט של העיר ירושלים.

המלון נעשה שותף בלתי נפרד מעברה של ירושלים והינו שותף נכבד מתהליך שימור בניינים היסטוריים בעיר ירושלים והינו בעצמו חלק מנופה האורבני הייחודי הקסום של העיר.

דיזיין

בית המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד המבנים האורבניים היפים בבירה ובארץ. מצאתם את המידע שאתם צריכים בקשר למסעדה על גג מלון בירושלים? אם עדיין לא, צרו קשר ונשמח לענות לכם.

בניין המלון מורכב מעשר קומות ומחובר יחד עם מבנה משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. בניין בית המלון נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בארץ הודות לחיבורם הכל כך מעניין של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

מלון אוריינט ואומנות

מלון אוריינט ירושלים מכיל בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים הכולל אוסף נדיר של פריטים היסטוריים מתקופתם של הטמפלרים לצד אירוח יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות מודרניות.

החדרים

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של המלון צופים לעבר הנוף המדהים של ירושלים הניבט אל עבר העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הם מעוצבים בקו אלגנטי. חדרי האירוח והסוויטות פזורות על פני תשע הקומות בניין בית המלון.

הסוויטות גם הינן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מצויידים ומכילים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת לאורחים אנשי העסקים שביניהם לעבוד בנחת.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הן בעלות חלונות מקושתים ויציאה לגינה פרטית וגודלה 36 מ"ר.

בקומת הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך היום.

מתקני הבריאות

בבית המלון ישנן שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה לנוף המרהיב של הבירה. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה המסופקים סביבה.

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הוא חדר אוכל רחב ידיים, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומשרה לאורחינו בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט העשיר, האיכותי והטעים המוגש בו. תפריט האוכל המוגש הינו בעל אופי ייחודי כיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות לפי שמותיהן של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את המזון המוצע בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה על הנוף היפה של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בסגנון אלגנטי, בסגנון וברמה בינלאומית.

בקומה התחתונה של מבנה מלון אוריינט ירושלים ממוקמת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

טיפולי היופי ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הגדול של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי בית המלון. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע טיפולי אסתטיקה ונותן שפע פעילויות בריאותיות נוספות מהנות ביותר.

אולם הכנסים

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של בית המלון אירועים או כנסים פרטיים.

השירות והאיכות של בית המלון

רשת מלונות ישרוטל היא מותג מוכר של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. בית מלון אוריינט הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה במדינת ישראל אשר היא פועלת כבר משנת  1980, עם ניסיון רב בתחומי השירות המלונאי והינה הראשונה בארץ ובעלת מוניטין רב.

כאן תוכלו למצוא מידע עדכני בעניין מסעדה על גג מלון בירושלים.

המלון מונגש לנכים אשר להם בעיית התניידות והוא מספק כניסה קלה בטוחה ויעילה לנופשים אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כמתארחים בעלי מוגבלויות חווית נופש קלה, בטוחה וכייפית באופן מירבי. החופשה במלון אוריינט תבטיח לנופשים בו חוויית נופש מפנקת באווירה ייחודית של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>