אמריקן אקספרס הנחה ישרוטל

[maxbutton id="1"]

מלון אוריינט

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת ישרוטל שהינה מהמובילות בישראל והינו בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתר חובבי מלון אוריינט ירושלים – כל המידע בנושא אמריקן אקספרס הנחה ישרוטל. העיר הקדושה לעם ישראל, מושכת אליה רבבות מטיילים רבים מכל קצוות מדינת ישראל והעולם כולו, היא עיר של מיזוגים נדירים של הפכים. ירושלים היא עיר בעלת עבר היסטורי עשיר אשר ממוזג להווה עם פנים לעתיד, בין רחובותיה בתוך נופה היפה ובדיוק על המפגש הנדיר הזה נמצא מלון אוריינט הנותן חווית נופש מענגת ייחודית לאורך כל עונות השנה.

חווית אירוח

מיקומו של מלון אוריינט בבניין שעבר תהליך שימור בלב המושבה הגרמנית הישנה ועיצובו מקנים לו את מראהו המיוחד ויוצרים את התחושה של חיבור מעניין בין זמנים עברו לימינו אנו ומאפשר הצצה למפגש נדיר בין תקופות עבר לעכשווי על ידי היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של בתים היסטורים בעיר ומכאן גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר ירושלים.

בית מלון אוריינט הוא שילוב ייחודי בין מסורת לחדשנות, והוא נמצא בבניין משומר כחלק מתנופת שימור בניינים בעלי מורשת היסטורית בעיר.

המלון הוא שילוב מסקרן של מלון בוטיק ומלון יוקרה הנותן חווית אירוח אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין בית המלון ישנו לובי מרווח הכולל בתוכו בנוסף חוויה אומנותית מרתקת למבקרים בו.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת היוצרת חוויה מענגת חושים של חגיגת טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של העיר כל אלו יחד נותנים לשוהים במלון חוויה מיוחדת אשר מעניקה גם את הנפש והגוף.

לב עיר הבירה

המלון קרוב מאד למתחמי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והוא שוכן במרחק הליכה מהעיר העתיקה ובסמיכות לרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד מקומות תיירותיים חשובים דוגמת הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד אתרים תיירותים רבים מעניינים נוספים וקרוב בנוסף למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות הקיימות במרכזה של העיר ירושלים.

הודות למיקומו של מלון אוריינט במרכזה של העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נבנתה במחצית המאה התשע-עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל והקימו בה את מושבם.

דיזיין

הן עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי מעצבים וארכיטקטים בעלי שם עולמי. עניין אמריקן אקספרס הנחה ישרוטל בהחלט מעלה שאלות בקרב מטיילים רבים המתכננים נופש בבית מלון.

מבחינת עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו המודרני של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה העשויה מחומרי גלם ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים אוריינטלים בית המלון הוא חיבור ייחודי של שיטת בנייה חדשה ושל סגנון בנייה עתיקה של בניינים משומרים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. בניין בית המלון נחשב לאחד מהמלונות היפים בישראל הודות לחיבורם הכל כך מעניין של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת מרהיבים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

אומנות

מלון אוריינט ירושלים אוצר בתוכו בנוסף את מוזיאון הטמפלרים ובו אוסף מיוחד של פריטים היסטוריים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגתם של יצירות אומנות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות בנות זמננו.

החדרים

בבית המלון ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים גדולים ונקיים ומתוכם ישנן 23 סוויטות מפוארות מרווחות. החדרים הינם מרווחים ובגודל 36 מ"ר.

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה החורפיים של ירושלים.

החדרים והסוויטות של בית המלון הינם מתוכננים בסטנדרט גימור בקו עיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והם מאובזרים לנוחיותם המירבית של האורחים. ברוב החדרים ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בד, כלי מיטה נקיים, רכים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

הסוויטות של מלון אוריינט

כל הסוויטות הינן צמודות לטרקלין פרטי מהודר גדול בקומה התשיעית.

הסוויטות הן בעלות חלונות בצורת קשת ויציאה לחצר פרטית וגודלה 36 מ"ר.

מתקני בריאות

בקומה התחתונה של בניין המלון ישנה מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות עשירות ומזינות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. התפריט המוגש הינו בעל אופי מיוחד מפני שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות לפי שמות של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את המזון המוגש בהתאם. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ואדיב בניצוחו של שף המלון ובעל רמת שירות גבוה. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו טעים מגוון והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר ומענג ומגוון מעניין של יינות איכותיים.

טיפולי האסתטיקה והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, המתחם הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. הספא האקסלוסיבי מציע יותר מ- 70 טיפולי גוף.

הבריכה הפנימית ממוקמת בתוך המבנה והינה מוצלת. הבריכה החיצונית משקיפה לעבר נופה הציורי של העיר ירושלים. הבריכה ממוקמת באמצעו של מתחם ענק.

אולם הכנסים

האולם מתאים לפגישות עסקיות והוא כולל בתוכו כמה חדרי ישיבות לאנשי עסקים וללקוחות פרטיים הרוצים לבצע פגישה עיסקית, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות המלון

מלון אוריינט ירושלים מונגש לבעלי צרכים מיוחדים אשר להם בעיית נגישות והוא מאפשר כניסה קלה בטוחה ויעילה לנופשים שהם מתקשים בהתניידות כדי לתת גם להם כאנשים בעלי מוגבלויות חווית נופש קלה, בטוחה ומהנה באופן מירבי. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חווית אירוח מענגת באווירה קסומה של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מחפשים מידע אודות אמריקן אקספרס הנחה ישרוטל? באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו למצוא את מה שרציתם לדעת.

בית המלון הוא חלק מרשת ענפה של מלונות ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי מקצועי עתיר ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הוא נודע בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים כולם ככל בתי המלון בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. נופשי בית המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות עיסקיות, קבוצות ואנשי עסקים מהארץ ומהעולם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *