מלון להזמנה בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

מלון אוריינט שייך לרשת ישרוטל אשר הינה מהראשונות בארץ והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתם מחפשים מידע עדכני אודות מלון להזמנה בירושלים? אין סיבה לבצע חיפושים עוד. הגעתם למקום הטוב ביותר. העיר הקדושה לעם ישראל, סוחפת אליה המוני תיירים רבים מכל קצוות מדינת ישראל והעולם כולו, היא עיר של חיבורים נדירים של הפכים. מלון אוריינט ירושלים מאפשר חוויה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של העיר ירושלים.

אירוח ברמה אחרת

המלון הופך שותף אינטגרלי גם בשמירה על המשכיות צביונה האורבני החזותי הייחודי והעתיק של ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים הינו מיזוג ייחודי של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית נופש יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

מלון אוריינט שוכן בלב ליבה של העיר, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מימי הטמפלרים שהיו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ הקודש ולהתמקם בעיר ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

חוויה אומנותית

במבנה המלון ישנו לובי מרווח המציע גם חוויה אומנותית מדהימה למבקרים בו.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה המעניקה חוויה בלתי נשכחת של מגוון טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של העיר כל אלו יחד מציעים לנופשים במלון חוויה עשירה אשר מעניקה גם את הנפש והגוף.

מיקום ונוף

זאת בנוסף למיקומו המרכזי בעיר ובמרכז המושבה הגרמנית שהינו מתחם רווי מסעדות בוטיקים וגם הינו איזור ציורי אשר גם הינו צופה על פני כל הנוף היפה של העיר.

הודות למיקום של מלון אוריינט ירושלים במרכזה של העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר נוסדה באמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ וקבעו בה את מושבם.

דיזיין

הן עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי נעשה על ידי מעצבי פנים וארכיטקטים בעלי שם עולמי. עניין מלון להזמנה בירושלים בהחלט מעסיק מטיילים רבים המתכננים חופשה בבית מלון.

בניין בית המלון מורכב מעשר קומות וממוזג יחד עם מבנה שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. מיזוגם המיוחד של מוטיבים אוריינטאליים של העיר יחד עם מוטיבים עכשווים הוא הנותן למלון את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

הצד האומנותי

המלון אוצר בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים ומכיל אוצר מיוחד של פריטים היסטוריים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגתם של עבודות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות עכשוויות.

חדרים

כל חדרי בית המלון והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרירים של ירושלים.

הסוויטות גם הינן גדולות ובגודל 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים ומכילים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת ללקוחות העיסקיים שביניהם לעבוד בנוחות.

במלון אוריינט ירושלים ישנם 243 חדרים מדהימים גדולים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות מרווחות. החדרים הם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

סוויטות בית המלון

הסוויטות הן בעלות חלונות בצורת קשת עם אפשרות יציאה לחצר פרטית בגודל 36 מ"ר.

בקומה התשיעית של הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך היום.

מתקני בריאות

בגג בניין בית המלון במתחם הבריכה קיים מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולים וטיפולי יופי אשר בו יכולים אורחי בית המלון לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במתחם. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן טיפולי יופי ומספק שפע פעילויות בריאותיות נוספות כייפיות ביותר.

מספרת המלון מרווחת אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון רחב של עיצוב שיער וטיפולים רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של שוהי המלון.

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות בריאותיות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. תפריט האוכל המוצע הינו בעל אופי מיוחד מפני שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות לפי שמות של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את המזון המוצע בהתאם. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אלגנטי, באווירה וברמה בינלאומית.

הבריכה הפנימית נמצאת בתוך הבניין והיא מוצלת. הבריכה החיצונית ממוקמת על גג מבנה בית המלון בקומה העשירית. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ויופי המוצעים סביבותיה.

אולם הכנסים

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של בית המלון אירועים או כנסים פרטיים.

שירות המלון

החניה לכל אורחי מלון אוריינט ירושלים היא חינם ובקירבת המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח למתארחים בו חווית אירוח מענגת באווירה קסומה של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תגלו חומר בעניין מלון להזמנה בירושלים.

מלון אוריינט ירושלים הינו חלק מרשת ענפה של מלונות ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות מקצועי עתיר ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הינו נודע בשירות איכותי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני בית המלון ללא יוצא מן הכלל כמו בתי המלון בארץ השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. המלון הינו מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה במדינת ישראל אשר היא קיימת כבר משנת  1980, עם הרבה ניסיון בתחום שירות המלונאות והיא המובילה בישראל ובעלת שם רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>