אוריינט ירושלים בר

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

מלון אוריינט ירושלים הוא שילוב מיוחד של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המעניק חוויה קסומה ואיכותית למתארחים במלון ולשוהים בו.

אתר orient-hotel.com: כל מה שרציתם להבין על אוריינט ירושלים בר. בעיר ירושלים, העיר המקפלת בתוכה קסם של אלפי שנות עבר היסטורי. מלון אוריינט מאפשר חגיגה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של הבירה ירושלים.

חוויה בלתי נשכחת

בית מלון אוריינט הינו מיזוג מיוחד של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית נופש יוקרתית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לנופשיו.

מלון אוריינט הוא שילוב מיוחד בין מסורת לחדשנות, והוא נמצא בבניין משומר כחלק ממבצע שימור בתים בעלי מורשת היסטורית בעיר ירושלים.

בית המלון נמצא במרכז העיר ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת כבר מזמנם של הטמפלרים שהיו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ הקודש ולהתיישב בבירתה ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

חוויה וויזואלית

בבניין מלון אוריינט ישנו איזור מרווח הכולל גם חוויה אומנותית מדהימה למתארחים בו.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה המעניקה חוויה מרוממת של חגיגת טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של העיר כל אלו גם יחד מספקים למתארחים במלון אוריינט חוויה בלתי נשכחת אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

נוף עוצר נשימה

בנוסף למיקומו בלב העיר ובלב המושבה הגרמנית שהוא מתחם משופע מסעדות בוטיקים וגם הינו איזור ציורי אשר גם הינו צופה על כל נופה המרהיב של ירושלים.

בית מלון אוריינט ירושלים נחשב חלק חשוב ממורשתה של ירושלים ובהיותו שותף נכבד בשימור בתים היסטוריים בעיר והוא בעצמו חלק מנופה האורבני הייחודי היפה של ירושלים.

דיזיין

בנוסף עיצוב הפנים שלו הינו מאד ייחודי, אשר נותן אווירה של יוקרה עכשווית לצד תחושה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על קו עיצוב אלגנטי. קיבלתם את האינפורמציה שחיפשתם בעניין אוריינט ירושלים בר? במידה ולא, צרו קשר ונשתדל לענות לכם.

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת העשויה מחומרי גלם מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים מזרחיים בית המלון הוא חיבור ייחודי של שיטת בנייה בת זמננו ושל סגנון בנייה מסורתית של בניינים משומרים שהם בעלי ערך היסטורי רב. שילובם הייחודי של סממנים אוריינטאליים של העיר ביחד מוטיבים חדשניים הוא היוצר למלון את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

מלון אוריינט ואומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד גוון מסקרן של חווית אירוח קסומה המרחיבה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  מספק לשוהים בו.

חדרים

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של המלון פונים לעבר הנוף המרהיב של ירושלים הנשקף אל עבר העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

בבית המלון ישנם 243 חדרים מדהימים מרווחים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות מפוארות מרווחות. חדרי האירוח הם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

חדרי האירוח והסוויטות של המלון הינם בנויים בסטנדרט גימור וברמת עיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחיותם המקסימאלית של האורחים. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בד, מצעים נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

סוויטות המלון

בקומה התשיעית של הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות בכל היום.

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים ויציאה לגינה פרטית שגודלה 36 מ"ר.

מתקני הבריאות של המלון

בקומתו התחתונה של בניין מלון אוריינט ירושלים שוכנת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

הבריכה הפנימית שוכנת בתוך הבניין והיא מקורה. הבריכה החיצונית משקיפה לעבר נופה הציורי של ירושלים. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ויופי הניתנים סביבותיה.

טיפולי האסתטיקה ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. הספא היוקרתי מציע טיפולי אסתטיקה ומציע שפע פעילויות נוספות כייפיות ביותר.

חדר האוכל של מלון אוריינט הוא חדר אוכל מרווח, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומעניק לאורחים בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט העשיר, הטרי והטעים המוגש בו. התפריט המוצע הינו בעל אופי מיוחד כיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות על פי שמותיהן של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את המזון המוגש בהתאם. צוות המלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אלגנטי, באווירה וברמה בינלאומית.

אולם הכנסים

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של מלון אוריינט אירועים או כנסים פרטיים.

השירות והאיכות של מלון אוריינט

רשת מלונות ישרוטל היא מותג מוכר של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים ללא יוצא מן הכלל ככל מלונות בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. נופשי המלון הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

זקוקים לנתונים על אוריינט ירושלים בר? ב- חובבי מלון אוריינט ירושלים תקבלו את כל מה שחיפשתם.

החניה לכל נופשי מלון אוריינט ירושלים היא בחינם ובקירבת המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חוויית נופש בלתי נשכחת באווירה מיוחדת של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>