בית מלון מפואר בירושלים

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

מלון אוריינט שייך לרשת מלונות ישרוטל אשר היא מהראשונות בארץ והינו בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתם מחפשים נתונים על בית מלון מפואר בירושלים? אין צורך להשתגע עוד. הגעתם לאתר הטוב ביותר. העיר הקדושה לעם ישראל, קוראת אליה מיליוני אורחים רבים מקצוות מדינת ישראל והעולם כולו, היא עיר של מיזוגים נדירים של ניגודים. מלון אוריינט מאפשר חגיגה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של הבירה ירושלים.

חוויה מושלמת

בית המלון הופך שותף אינטגרלי גם בשמירה על המשכיות נופה העירוני החזותי היפה והמסורתי של הבירה.

בית מלון אוריינט ממוקם במרכז העיר ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מזמנם של הטמפלרים שהיו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ הקודש ולהתיישב בבירה ירושלים, ממחצית המאה ה- 19.

שילוב ייחודי זה בא לידי ביטוי גם בצורה עיצובית בצורת מבנה בית המלון שאופי הקו העיצובי שלו הוא מודרני איכותי וממוזג ביחד עם אופי ארכיטקטורה מסורתי בסטנדרט עולמית.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה מלון אוריינט ישנו מתחם מרווח המציע גם חוויה חזותית מדהימה לאורחים בו והינה אוגדת בתוכה מיזוג ייחודי של יצירות אומנות מודרניות יחד עם פריטים ארכיאולוגים המפגיש מסורת מול חדשנות.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

בנוסף לחוויה קולינרית עשירה המעניקה חוויה מענגת חושים של חגיגת טעמים מעניינים המאפיינים את מאכליה של ירושלים כל אלו ביחד יוצרים לשוהים במלון אוריינט חוויה עשירה אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

לב עיר הבירה

המלון קרוב מאד למוקדי בילוי חשובים נוספים בעיר והוא נמצא במרחק הליכה מן העיר העתיקה והוא קרוב לרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד אתרים תיירותיים מעניינים דוגמת הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מתחמים תיירותים רבים מעניינים נוספים וסמוך גם למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות במרכז הבירה.

המלון אוריינט נעשה שותף אינטגרלי מההיסטוריה של העיר והינו שותף נכבד בעבודות שימור בניינים בעלי ערך היסטורי בירושלים והוא בעצמו חלק מהנוף האורבני המיוחד היפה של העיר.

עיצוב

גם עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי אנשי עיצוב ואדריכלים בעלי שם עולמי. עניין בית מלון מפואר בירושלים לרוב מטריד אנשים המתכננים נופש בבית מלון.

בניין המלון מורכב מעשר קומות ומשולב יחד עם מבנה שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. מיזוגם המעניין של אלמנטים ירושלמיים של העיר ביחד מוטיבים עכשווים הוא הנותן לבית המלון את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

נופש לחובבי אומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד גוון מסקרן של חווית אירוח מדהימה המעשירה את הדעת שהמלון  נותן למבקרים.

החדרים של המלון

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרים של העיר.

כל החדרים והסוויטות בבית המלון כולם הם בעיצוב בסטייל אקסלוסיבי. החדרים הינם מרווחים ובגודל 36 מ"ר.

הסוויטות גם הינן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. ברוב החדרים ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעליים, כלי מיטה נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

הסוויטות

הינן נמצאות בבניין שעבר תהליך שימור הבנוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בעיצוב אלגנטי מיוחד במינו עתיק באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה ישנה.

כל הסוויטות הינן מחוברות לפרוזדור פרטי מפואר מרווח בקומה התשיעית.

מתקני בריאות

בקומה התחתונה של בניין מלון אוריינט שוכנת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

תפריט חדר האוכל של המלון מכיל ארוחות טריות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון מיוחד עשיר ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה על הנוף המרהיב של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אקסלוסיבי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

הבריכה הפנימית שוכנת בפנים הבניין והיא מקורה. הבריכה החיצונית ממוקמת בגג מבנה המלון בקומה עשר. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף משלל טיפולי בריאות ויופי המסופקים סביבה.

על גג בניין המלון באיזור הבריכה נמצא מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולים וטיפולי יופי שבו יכולים נופשי מלון אוריינט לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במקום. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

בבית המלון ישנו אולם רחב-ידיים מפואר ומעוצב בעיצוב אקסלוסיבי המשמש גם כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

איכות ללא פשרות

מלון אוריינט ירושלים הוא חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה בארץ וכיאה לחברה ענפה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות מקצועי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הוא נודע בשירות איכותי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים ללא יוצא מן הכלל כמו בתי המלון בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מחמירים ביותר. לקוחות בית מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

החניה לכל לקוחות מלון אוריינט הינה חינם וסמוכה בית המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח למתארחים בו חווית אירוח מושלמת באווירה ייחודית של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו למצוא חומר בעניין בית מלון מפואר בירושלים.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>