מלונות ספא בירושלים מבצעים

מבצעים חמים

מלון אוריינט

אתר orient-hotel.com – כל מה שאתם צריכים לדעת אודות מלונות ספא בירושלים מבצעים. במרכז ירושלים, העיר הצופנת בחובה פלא של אלפי שנות עבר היסטורי. מלון אוריינט מציע חוויה צבעונית של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של העיר ירושלים.

בית מלון אוריינט שייך לרשת מלונות ישרוטל אשר הינה מהראשונות בישראל והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אירוח ברמה גבוהה

מלון אוריינט הוא מיזוג מיוחד של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה הנותן חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לנופשיו.

מלון אוריינט ממוקם בלב ליבה של העיר, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופת הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ ישראל ולהתיישב בעיר ירושלים, ממחצית המאה ה- 19.

מלון אוריינט הוא שילוב מעניין בין ישן לחדש, ונמצא במבנה משומר כחלק מפרויקט שימור בניינים בעלי ערך הסטורי בעיר ירושלים.

חוויה וויזואלית

בבניין המלון ישנו לובי גדול המכיל גם חוויה אומנותית מעניינת לאורחים בו.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה הנותנת חוויה מדהימה של חגיגת טעמים מעניינים המאפיינים את מאכליה של ירושלים כל אלו ביחד נותנים לנופשים במלון אוריינט חוויה בלתי נשכחת אשר מעניקה גם את הרוח וגם את הגוף.

נוף עוצר נשימה

המלון סמוך מאד למוקדי בילוי עיקריים נוספים בעיר והינו ממוקם כשני קילומטרים מהעיר העתיקה ובסמיכות למדרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד מקומות תיירותיים חשובים דוגמת הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מקומות תיירותים רבים מעניינים אחרים וקרוב גם למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות במרכזה של הבירה.

הודות למיקומו של בית המלון במרכזה של העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר הוקמה במחצית המאה התשע-עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ וקבעו בה את מושבם.

עיצוב

בית המלון שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים העירונים היפים בירושלים ובארץ. נושא מלונות ספא בירושלים מבצעים לרוב מעסיק אנשים המתכננים חופשה בבית מלון.

מבנה בית המלון בנוי מעשר קומות ומשולב יחד עם בניין משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מבנה בית המלון נחשב לאחד מהמלונות היפים בישראל הודות לשילובם הכל כך מעניין של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר ביחד עם צורת הארכיטקטורה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

הצד האומנותי

המלון מכיל בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים ומכיל אוסף מעניין של פריטים ארכיאולוגים מזמנם של הטמפלרים לצד אירוח יצירות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות בנות זמננו.

החדרים

כמו כן כל החדרים כולםשל בית המלון צופים אל נופה המדהים של ירושלים הנשקף אל עבר העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

כל החדרים והסוויטות במלון כולם הם בעיצוב בסגנון אקסלוסיבי. החדרים הם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

הסוויטות גם הן גדולות ובגודל 60 מ"ר. ברוב החדרים ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בד, כלי מיטה נקיים, רכים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

הסוויטות

הן נמצאות בבניין שעבר תהליך שימור העשוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בקו עיצובי יוקרתי ייחודי ישן באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה עתיקה.

כל הסוויטות הינן מחוברות ללובי פרטי מפואר מרווח בקומה התשיעית.

מתקני הבריאות של המלון

הבריכה הפנימית נמצאת בתוך הבניין והינה מקורה. הבריכה החיצונית צופה לנוף היפה של הבירה. הבריכה נמצאת באמצעו של איזור גדול.

טיפולי היופי ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הרחב של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

חדר האוכל של בית המלון הינו חדר אוכל מרווח, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומשרה לאורחים בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט הססגוני, הרענן והטעים המוצע בו. תפריט האוכל המוצע הוא בעל אופי ייחודי כיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות על פי שמות של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את האוכל המוצע בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון היא מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה אל עבר הנוף היפה של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בקו עיצוב יוקרתי, באווירה וברמה בינלאומית.

בקומה התחתונה של בניין מלון אוריינט ירושלים שוכנת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

האולם מתאים למפגשים עיסקיים והינו מכיל בתוכו מספר חדרי ישיבות ללקוחות עיסקיים ולאנשים פרטיים המבקשים לבצע פגישה עיסקית, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

איכות ללא פשרות

באתר orient-hotel.com תוכלו לגלות חומר אודות מלונות ספא בירושלים מבצעים.

בית המלון הינו חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה בארץ וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות איכותי עתיר ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הינו נודע בשירות איכותי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. מלון אוריינט ירושלים הינו מבית רשת ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בארץ אשר היא פועלת כבר מאז  1980, עם ניסיון עשיר בתחום השירות המלונאי והינה הראשונה בישראל ובעלת שם רב.

החניה לכל לקוחות מלון אוריינט ירושלים היא חינם וסמוכה המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה במלון אוריינט תבטיח למתארחים בו חווית אירוח מפנקת באווירה מיוחדת של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>