מלון ספא בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

מלון אוריינט הוא שילוב מעניין של מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית נופש קסומה ואקסלוסיבית למתארחים בבית המלון ולשוהים בו.

חובבי מלון אוריינט ירושלים: כל המידע אודות מלון ספא בירושלים. העיר המקודשת לעם ישראל, סוחפת אליה רבבות מטיילים רבים מכל קצוות הארץ והעולם כולו, הינה עיר של חיבורים מיוחדים של קצוות. ירושלים היא עיר בעלת עבר עשיר שהינו מחובר להווה עם אופק לעתיד, בין שכונותיה בתוך הנוף הקסום ובדיוק על קו התפר המופלא הזה נמצא בית מלון אוריינט ירושלים המספק חווית נופש מפנקת מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

חוויה מושלמת

המלון הופך שותף אינטגרלי גם בשמירה על המשכיות נופה העירוני הוויזואלי הייחודי והמסורתי של עיר הבירה.

שילוב ייחודי זה בא לידי ביטוי גם מבחינה וויזואלית בארכיטקטורת בניין המלון שסגנון הקו העיצובי שלו הוא מודרני מושקע ומושלב ביחד עם סוג בנייה ישן וברמה עולמית.

מיקומו של בית המלון במבנה השימור במרכז המושבה הגרמנית הישנה וסגנונו העיצובי נותנים לו את אופיו הייחודי ונותנים את ההרגשה של שילוב מרתק בין ישן לחדש ומאפשר הצצה למפגש נדיר בין תקופות קודמות לעכשווי על ידי היותו חלק מפרוייקט שימורם של בתים היסטורים בעיר ובנוסף גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר ירושלים.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה מלון אוריינט ישנו לובי מרווח המכיל גם חוויה וויזואלית מרתקת לאורחים בו והיא אוגדת בתוכה חיבור מיוחד של יצירות אומנות מודרניות יחד עם אוסף פריטים ארכיאולוגי המחבר עבר מול הווה.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה הנותנת חוויה חושית של חגיגת טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של העיר כל אלו יחד מציעים לנופשים במלון אוריינט חוויה מיוחדת אשר מספקת גם את הלב ואת הנשמה.

נוף עוצר נשימה

המלון אוריינט מהווה שותף בלתי נפרד מההיסטוריה של העיר והינו שותף נכבד בעבודות שימור בתים בעלי ערך היסטורי בעיר ירושלים והוא בעצמו חלק מהנוף העירוני הייחודי הקסום של הבירה.

מלון אוריינט קרוב מאד לאיזורי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והוא ממוקם במרחק הליכה מהעיר העתיקה והוא סמוך למדרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד אתרים תיירותיים מעניינים כמו הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מתחמים תיירותים רבים מרתקים אחרים וסמוך גם למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות ברחבי הבירה.

עיצוב

בניין מלון אוריינט ירושלים בנוי מעשר קומות וצמוד יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. מיזוגם המיוחד של סממנים מזרחיים של העיר יחד עם מוטיבים חדשניים הינו הנותן לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

בית המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד המבנים האורבניים המרהיבים בירושלים ובארץ. מצאתם את מה שחיפשתם על מלון ספא בירושלים? אם עדיין לא, צרו קשר וננסה לסייע לכם.

הצד האומנותי

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הוא עוד רובד ייחודי של חווית אירוח מדהימה המעשירה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  מספק לנופשים.

החדרים של מלון אוריינט

החדרים והסוויטות של המלון הינם מתוכננים באיכות גימור וברמת עיצוב מפואר ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחיותם המקסימאלית של האורחים. כל החדרים והסוויטות הינם מצויידים וכוללים: מיטה גדולה, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת לאורחים העיסקיים שביניהם לעבוד בנחת.

כל חדרי האירוח והסוויטות בבית המלון ללא יוצא מן הכלל הינם בעיצוב בסטייל אלגנטי. חדרי האירוח הינם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

כל חדרי המלון והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרירים של ירושלים.

הסוויטות של מלון אוריינט

כל הסוויטות הינן מחוברות לטרקלין פרטי מפואר גדול בקומה תשע.

הסוויטות הן בעלות חלונות מקושתים עם יציאה לגינה פרטית שגודלה 36 מ"ר.

מתקני היופי

בקומתו התחתונה של מבנה המלון שוכנת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

הבריכה הפנימית ממוקמת בתוך המבנה והינה מוצלת. הבריכה החיצונית נמצאת על גג מבנה בית המלון בקומה העשירית. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה הניתנים בסביבתה.

טיפולי היופי והפנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה מקצועית, המתחם הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. הספא האקסלוסיבי נותן יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

תפריט חדר האוכל של המלון מכיל ארוחות טריות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. תפריט האוכל המוגש הינו בעל אופי ייחודי כיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות על פי שמותיהן של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את האוכל המוגש בהתאם. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף המלון ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בעיצוב אלגנטי, באווירה וברמה בינלאומית.

כנסים

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

השירות והאיכות של בית המלון

המלון מונגש לבעלי צרכים מיוחדים אשר להם בעיית אפשרות גישה והוא מאפשר גישה קלה בטוחה ויעילה לנופשים אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כמתארחים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש נעימה, בטיחותית וכייפית באופן מירבי. חופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חווית אירוח מושלמת באווירה קסומה של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים הינו חלק מרשת ענפה של מלונות ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בישראל וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירותי מקצועי עתיר ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הוא מצטיין בשירות איכותי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני המלון כולם ככל בתי המלון בארץ השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. אורחי מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומהעולם.

באתר זה תוכלו לגלות אינפורמציה בנושא מלון ספא בירושלים.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>