מלון אוריינט מתחם התחנה

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

אתם מבצעים חיפוש אחר נתונים לגבי מלון אוריינט מתחם התחנה? אל תחפשו יותר. הנכם נמצאים באתר הנכון. בעיר ירושלים, העיר המקפלת בתוכה קסם במשך אלפי שנות עבר היסטורי. ירושלים היא עיר בעלת עבר עשיר אשר מחובר להווה עם פנים לעתיד, בין סמטאותיה בתוך נופה המרהיב ובדיוק על קו התפר הנדיר הזה נמצא בית מלון אוריינט ירושלים המספק חווית נופש מענגת בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

בית מלון אוריינט שייך לרשת מלונות ישרוטל אשר הינה מהמובילות בארץ והינו בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חוויה בלתי נשכחת

מלון אוריינט ירושלים הוא מיזוג ייחודי בין מסורת לחדשנות, ונמצא במבנה של שימור כחלק ממבצע שימור מבנים בעלי ערך הסטורי בירושלים.

בית מלון אוריינט הינו מיזוג מיוחד של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה הנותן חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

מיקומו של מלון אוריינט בבניין השימור ברחבי המושבה הגרמנית הציורית וקו סיגנונו מקנים לו את אופיו המיוחד ומעבירים את ההרגשה של מפגש מרתק בין רוח ישנה לחדשה ויוצר מבט למפגש נדיר בין תקופות קודמות למודרניזציה בזכות היותו חלק מפרוייקט שימורם של מבנים היסטורים בעיר ומכאן גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר ירושלים.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה בית המלון ישנו לובי גדול הכולל בנוסף חוויה חזותית מרתקת למבקרים בו.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת המעניקה חוויה בלתי נשכחת של חגיגת טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של ירושלים כל אלו יחד נותנים למתארחים בבית המלון חוויה עשירה אשר מעניקה גם את הרוח וגם את הגוף.

מיקום ונוף

והודות למיקומו במרכזה של העיר ובמרכז המושבה הגרמנית שהינו איזור רווי מסעדות חנויות וגם הינו איזור ציורי אשר גם הינו חולש על פני כל הנוף המדהים של ירושלים.

בית המלון נעשה חלק חשוב ממורשתה של העיר ובהיותו שותף נכבד בשימור מבנים היסטוריים בעיר והוא בעצמו חלק מנופה האורבני המיוחד הקסום של העיר.

עיצוב

מבנה מלון אוריינט ירושלים בנוי מעשר קומות וממוזג יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. שילובם הייחודי של מוטיבים ירושלמיים של העיר ביחד מוטיבים מודרניים הוא היוצר למלון את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

הן עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי אנשי עיצוב ואדריכלים בעלי שם עולמי. נושא מלון אוריינט מתחם התחנה בהחלט מטריד לא מעט מטיילים המתכננים חופשה בבית המלון.

הצד האומנותי

המלון מכיל בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים הכולל אוצר נדיר של פריטים עתיקים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגת עבודות אומנות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות בנות זמננו.

חדרים

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה החורפיים של העיר.

חדרי האירוח והסוויטות של המלון הינם בנויים באיכות גימור ובעיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והם מצויידים לנוחותם המירבית של המתארחים. כל החדרים והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים: מיטה גדולה, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת ללקוחות העיסקיים שביניהם לעבוד בנוחות.

במלון אוריינט ירושלים ישנם 243 חדרים יפים גדולים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות מפוארות מרווחות. החדרים והסוויטות משתרעות על פני תשע הקומות בניין בית המלון.

הסוויטות של מלון אוריינט

כל הסוויטות הינן צמודות לטרקלין פרטי מהודר רחב בקומה התשיעית.

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים ויציאה לגינה פרטית בגודל 36 מ"ר.

מתקני בריאות

בגג בניין מלון אוריינט באיזור הבריכה קיים מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולים וטיפולי אסתטיקה אשר בו יכולים אורחי בית המלון לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במקום. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע טיפולי אסתטיקה ומספק שפע פעילויות בריאותיות נוספות מהנות ביותר.

בקומתו התחתונה של מבנה מלון אוריינט ממוקמת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

חדר האוכל של מלון אוריינט הוא חדר אוכל גדול, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומשרה לאורחים בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט המגוון, האיכותי והמענג המוצע בו. התפריט המוצע הוא בעל אופי ייחודי כיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות לפי שמות של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את האוכל המוגש בהתאם. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף בית המלון ובעל תודעת שירות גבוה. נופשי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו טעים מגוון וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

בבית המלון נמצאות שתי בריכות, אחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה לעבר נופה המרהיב של הבירה. הבריכה נמצאת באמצעו של איזור ענק.

אולם הכנסים של המלון

האולם מתאים למפגשים עיסקיים והוא כולל בתוכו כמה חדרי ישיבות לאנשי עסקים ולאנשים פרטיים הרוצים לבצע מפגש עיסקי, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות המלון

רשת מלונות ישרוטל היא מותג נודע של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. מלון אוריינט ירושלים הוא מבית רשת ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בארץ אשר היא פועלת כבר משנת  1980, עם הרבה ניסיון בתחומי השירות המלונאי והינה הראשונה במדינת ישראל ובעלת מוניטין רב.

החניה לכל מתארחי המלון היא חינם וליד בית המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה מיוחדת של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

כאן תמצאו מידע עדכני אודות מלון אוריינט מתחם התחנה.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>