ארוחת בוקר מלון אוריינט

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

מלון אוריינט הינו מיזוג ייחודי של מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית נופש מהממת ויוקרתית לנופשים במלון ולשוהים בו.

orient-hotel.com – כל האינפורמציה אודות ארוחת בוקר מלון אוריינט. העיר המקודשת לעם ישראל, מושכת אליה רבבות תיירים רבים מרחבי הארץ והעולם כולו, הינה עיר של שילובים מיוחדים של קצוות. מלון אוריינט ירושלים מציע חגיגה מרהיבה של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של הבירה ירושלים.

אירוח ברמה אחרת

מלון אוריינט ירושלים ממוקם במרכז העיר ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת כבר מימי הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתיישב בבירתה ירושלים, ממחצית המאה ה- 19.

מלון אוריינט ירושלים נעשה שותף אינטגרלי גם בשמירה על המשכיות צביונה העירוני החזותי היפה והעתיק של עיר הבירה.

שילוב מעניין זה מתבטא גם מבחינה עיצובית בארכיטקטורת מבנה מלון אוריינט שאופי הקו העיצובי שלו הוא עכשווי מושקע וממוזג ביחד עם סגנון ארכיטקטורה ישן בסטנדרט בינלאומית.

חוויה וויזואלית

במבנה בית המלון ישנו מתחם מרווח המכיל גם חוויה וויזואלית מעניינת למבקרים בו.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה היוצרת חוויה בלתי נשכחת של חגיגת טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של העיר כל אלו יחד מציעים לאורחים במלון אוריינט חוויה עשירה אשר מעניקה גם את הלב ואת הנשמה.

נוף ייחודי

מלון אוריינט סמוך מאד למוקדי בילוי עיקריים נוספים בעיר והוא נמצא כשני קילומטר מן העיר העתיקה והוא סמוך למדרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד מקומות תיירותיים חשובים כמו הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מקומות תיירותים רבים מרתקים אחרים וקרוב גם למוקדי אטרקציות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות ברחבי ירושלים.

הודות למיקום של בית המלון במרכזה של העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נוסדה מאמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ והקימו בה את מושבם.

חוויה לעיניים

מבנה המלון בנוי מעשר קומות וצמוד יחד עם מבנה משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. שילובם הייחודי של אלמנטים ירושלמיים של העיר יחד עם סממנים עכשווים הוא המעניק לבית המלון את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

בנוסף קו עיצוב הפנים שלו הינו מאד מעניין, אשר נותן תחושה של אקסלוסיביות עכשווית לצד תחושה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב נקי. מצאתם את מה שאתם צריכים בקשר לארוחת בוקר מלון אוריינט? אם לא, צרו קשר וננסה לענות לכם.

מלון אוריינט ואומנות

מלון אוריינט ירושלים אוצר בתוכו בנוסף את מוזיאון הטמפלרים ובו אוסף מעניין של פריטים עתיקים מתקופתם של הטמפלרים לצד אירוח יצירות אומנות של אמנים ישראליים המציגים עבודות אומנות עכשוויות.

החדרים של המלון

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הינם מעוצבים בסגנון יוקרתי. החדרים והסוויטות פזורות על פני תשע הקומות בניין בית המלון.

הסוויטות גם הינן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. ברוב החדרים ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בד, מצעים נקיים, רכים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

כמו כן כל החדרים ללא יוצא מן הכלל של מלון אוריינט משקיפים לכיוון הנוף היפה של ירושלים הנשקף לעבר העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

סוויטות המלון

כל הסוויטות הינן צמודות לפרוזדור פרטי מהודר גדול בקומה תשע.

הינן נמצאות במבנה משומר העשוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון יוקרתי מיוחד במינו מסורתי ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה ישנה.

בריאות

במלון אוריינט ישנן שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה לנוף היפה של העיר ירושלים. הבריכה ממוקמת במרכזו של מתחם גדול.

טיפולי האסתטיקה ופנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות טריות ומזינות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. התפריט המוצע הוא בעל אופי מיוחד כיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות על פי שמותיהן של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את האוכל הניתן בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון הינה מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה על הנוף המרהיב של ירושלים. נופשי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו טעים עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון ומענג ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

בקומתו התחתונה של בניין מלון אוריינט ירושלים נמצאת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

אולם הכנסים של המלון

האולם מתאים לפגישות עסקיות והינו כולל בתוכו כמה חדרי התוועדות לאנשי עסקים וללקוחות פרטיים הרוצים לקיים פגישה עיסקית, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות ואיכות

עורכים חיפוש אחר נתונים אודות ארוחת בוקר מלון אוריינט? באתר orient-hotel.com תוכלו לגלות את מה שרציתם לדעת.

מלון אוריינט ירושלים מותאם לאנשים בעלי מוגבלויות אשר להם בעיית נגישות והוא מאפשר גישה נוחה בטוחה ויעילה לנופשים שהם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כמתארחים בעלי מוגבלויות חווית אירוח נעימה, בטוחה ומהנה ביותר. החופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חוויית נופש מושלמת באווירה קסומה של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט הוא חלק מרשת ענפה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה בישראל וכיאה לחברה גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי איכותי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הינו נודע בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כשם דבר בענף המלונאות כולו. בית מלון אוריינט הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה במדינת ישראל שהינה פועלת כבר משנת  1980, עם הרבה ניסיון בתחום שירות המלונאות והינה המובילה בארץ ובעלת שם רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>