לאומי מקס מלון אוריינט

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

בית מלון אוריינט הוא מיזוג מעניין של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית נופש קסומה ואיכותית לנופשים בבית המלון ולשוהים בו.

אתר orient-hotel.com: הכל בנושא לאומי מקס מלון אוריינט. במרכז ירושלים, העיר הצופנת בחובה קסם של אלפי שנות היסטוריה. ירושלים הינה עיר בעלת עבר קדום עשיר שהינו מחובר להווה עם אופק לעתיד, בין סמטאותיה בתוך נופה המרהיב ובדיוק על קו התפר הנדיר הזה שוכן בית מלון אוריינט ירושלים הנותן חווית אירוח עשירה מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

חוויה בלתי נשכחת

מיקומו של מלון אוריינט במבנה שעבר תהליך שימור בלב המושבה הגרמנית הציורית ועיצובו נותנים לו את אופיו המעניין ונותנים את התחושה של שילוב קסום בין זמנים עברו לימינו אנו ויוצר מבט למפגש נדיר בין עבר להווה על ידי היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של בניינים בעלי עבר היסטורי בירושלים ומכאן גם לשימור ההיסטוריה הכללי של ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים הינו שותף אינטגרלי גם בשמירה על המשכיות צביונה העירוני הוויזואלי המיוחד והעתיק של עיר הבירה.

שילוב ייחודי זה בא לידי ביטוי בנוסף מבחינה וויזואלית בצורת בניין בית המלון שסגנון העיצוב שלו הינו עכשווי מושקע ומושלב יחד עם אופי ארכיטקטורה מסורתי בסטנדרט בינלאומית.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין המלון ישנו איזור מרווח המכיל גם חוויה אומנותית מרתקת למתארחים בו והינה משלבת בתוכה חיבור מיוחד של אומנות עכשווית יחד עם פריטים ארכיאולוגים ומפגיש חדש מול ישן.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה היוצרת חוויה בלתי נשכחת של מגוון טעמים מענגים המסמלים את מאכליה של ירושלים כל אלו גם יחד מציעים לאורחים במלון חוויה ייחודית אשר מעניקה גם את הרוח וגם את הגוף.

נוף ייחודי

מלון אוריינט קרוב מאד למוקדי בילוי חשובים נוספים בעיר והינו ממוקם במרחק שני קילומטרים מהעיר העתיקה והוא סמוך לרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד אתרים תיירותיים אטרקטיביים כגון הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מקומות תיירותים רבים מרתקים נוספים וקרוב בנוסף למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות במרכזה של העיר ירושלים.

בית המלון מהווה חלק חשוב מההיסטוריה של העיר ירושלים ובהיותו שותף נכבד בעבודות שימור בתים היסטוריים בעיר והינו בעצמו חלק מהנוף האורבני המיוחד היפה של הבירה.

חוויה לעיניים

מבנה מלון אוריינט בנוי מעשר קומות וצמוד יחד עם מבנה משומר ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. שילובם המיוחד של אלמנטים אוריינטאליים של העיר יחד עם אלמנטים עכשווים הינו היוצר לבית המלון את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

הן עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי אנשי עיצוב ואדריכלים בעלי שם עולמי. נושא לאומי מקס מלון אוריינט הינו מעלה שאלות בקרב אנשים המתכננים חופשה במלון.

אומנות

מלון אוריינט מכיל בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים הכולל אוסף מיוחד של פריטים ארכיאולוגים מזמנם של הטמפלרים לצד אירוח יצירות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות מודרניות.

החדרים של המלון

כמו כן כל החדרים כולםשל המלון משקיפים לעבר נופה המרהיב של ירושלים הניבט אל העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

במלון אוריינט ירושלים ישנם 243 חדרים מדהימים מרווחים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. החדרים והסוויטות פרושות על פני תשע קומות בניין בית המלון.

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם עשויים בסטנדרט גימור בקו עיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחיותם המירבית של המתארחים. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת ללקוחות העיסקיים שביניהם לעבוד בנחת.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הן בעלות חלונות בצורת קשת ויציאה לגינה פרטית בגודל 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן צמודות לטרקלין פרטי מפואר גדול בקומה תשע.

מתקני הבריאות של המלון

תפריט חדר האוכל של בית המלון מכיל ארוחות טריות ומזינות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. הארוחות המוגשות הינן בעלות מגוון ייחודי מגוון ומסורתי של טעמים. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל רמת שירות גבוה. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו מענג מגוון וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון ומענג ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

הבריכה הפנימית נמצאת בפנים הבניין והיא מקורה. הבריכה החיצונית משקיפה על נופה היפה של העיר. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה המוצעים סביבותיה.

בקומתו התחתונה של מבנה מלון אוריינט ירושלים ממוקמת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

על גג בניין מלון אוריינט במתחם הבריכה נמצא מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולי בריאות וטיפולי יופי שבו יכולים נופשי מלון אוריינט לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במתחם. הספא היוקרתי מציע למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

במלון ישנו אולם כנסים רחב-ידיים מרהיב ומעוצב בעיצוב אלגנטי המשמש בנוסף כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

איכות ללא פשרות

מלון אוריינט מותאם לנכים שיש להם בעיית נגישות והוא מספק גישה קלה בטיחותית ויעילה לנופשים אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כאורחים בעלי מוגבלויות חווית אירוח נוחה, בטוחה ומהנה ביותר. חופשה במלון אוריינט תספק לאורחים בו חוויית נופש בלתי נשכחת באווירה קסומה של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

כאן תוכלו למצוא חומר לגבי לאומי מקס מלון אוריינט.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג נודע של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני המלון ללא יוצא מן הכלל ככל בתי המלון בארץ השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. המלון הוא מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה במדינת ישראל שהינה פועלת כבר משנת  1980, עם ניסיון עשיר בתחום השירות המלונאי והינה המובילה בארץ ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>