מלון בריכה בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט

מלון אוריינט הוא חיבור מיוחד של מלון בוטיק ובית מלון יוקרתי המספק חווית אירוח בלתי נשכחת ואקסלוסיבית לאורחים במלון ולשוהים בו.

אתם מחפשים מידע על מלון בריכה בירושלים? אל תחפשו עוד! הגעתם לאתר הנכון. העיר הקדושה לעם ישראל, קוראת אליה מיליוני אורחים רבים מקצוות ישראל והעולם כולו, היא עיר של מיזוגים נדירים של קצוות. מלון אוריינט מאפשר חגיגה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של הבירה ירושלים.

חווית אירוח

המלון הינו שותף אינטגרלי גם בשמירה על רצף יופיה העירוני הוויזואלי היפה והעתיק של העיר.

שילוב מיוחד זה בא לידי ביטוי גם בצורה עיצובית בצורת בניין בית המלון שאופי הקו העיצובי שלו הוא עכשווי יוקרתי ומושלב יחד עם סוג בנייה עתיק בסטנדרט עולמית.

מלון אוריינט ממוקם בלב ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מזמנם של הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ ישראל ולהתיישב בבירה ירושלים, באמצע המאה ה- 19.

חוויה אומנותית

בבניין המלון ישנו לובי גדול המכיל גם חוויה וויזואלית מדהימה לשוהים בו והינה אוצרת בתוכה שילוב מיוחד של אומנות עכשווית עם פריטי ארכיאולוגיה המחבר חדש מול ישן.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת היוצרת חוויה מרוממת של חגיגת טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של ירושלים כל אלו גם יחד מציעים לשוהים במלון אוריינט חוויה מיוחדת אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

נוף עוצר נשימה

זאת בנוסף למיקומו במרכז ירושלים ובמרכז המושבה הגרמנית שהוא מתחם רווי מסעדות בוטיקים וגם הוא מתחם מרהיב אשר גם הוא משקיף על פני כל הנוף היפה של ירושלים.

בית המלון נחשב שותף בלתי נפרד מעברה של העיר והינו שותף נכבד בפרוייקט שימור בניינים בעלי ערך היסטורי בעיר והוא בעצמו חלק מהנוף האורבני הייחודי היפה של העיר.

חוויה לעיניים

המלון שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים האורבניים היפים בירושלים ובארץ. קראתם על המידע שחיפשתם בנושא מלון בריכה בירושלים? במידה ולא, צרו קשר וננסה לענות לכם.

מבנה בית המלון מורכב מעשר קומות ומשולב יחד עם מבנה שימור ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. בניין בית המלון נחשב לאחד מהמלונות המיוחדים בישראל הודות למיזוגם הכל כך מעניין של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

מוזיאון המלון

מלון אוריינט ירושלים מכיל בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים ומכיל אוסף נדיר של פריטים ארכיאולוגים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות עכשוויות.

החדרים

הסוויטות גם הינן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת לאורחים אנשי העסקים שביניהם לעבוד בנוחות.

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל מלון אוריינט משקיפים לכיוון נופה היפה של העיר הנשקף לכיוון העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

במלון אוריינט ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים גדולים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות מרווחות. חדרי האירוח הם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

הסוויטות של מלון אוריינט

כל הסוויטות הינן מחוברות לטרקלין פרטי מפואר גדול בקומה תשע.

הן שוכנות במבנה שעבר תהליך שימור הבנוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בקו אקסלוסיבי ייחודי מסורתי באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה ישנה.

בריאות

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות עשירות ומזינות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון מרתק מגוון ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה אל עבר הנוף המרהיב של ירושלים. נופשי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו מענג מגוון והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר ומענג ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

הבריכה הפנימית שוכנת בפנים הבניין והיא מוצלת. הבריכה החיצונית נמצאת על גג בניין המלון בקומה העשירית. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה המסופקים בסביבתה.

על גג בניין בית המלון במתחם הבריכה ישנו מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולים וטיפולי יופי אשר בו יכולים מתארחי המלון לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במקום. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

המספרה מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון גדול של עיצובי שיער וטיפולי שיער מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המקסימאלית של שוהי המלון.

אולם הכנסים

האולם מתאים לפגישות עסקיות והינו כולל בתוכו מספר חדרי התוועדות ללקוחות עיסקיים וללקוחות פרטיים הרוצים לקיים פגישה עיסקית, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות ואיכות

זקוקים למידע על מלון בריכה בירושלים? כאן באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תקבלו את החומר שחיפשתם.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג נודע של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים ללא יוצא מן הכלל ככל מלונות בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. נופשי מלון אוריינט ירושלים הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות עיסקיות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

החניה לכל מתארחי בית המלון היא בחינם וסמוכה בית המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק לנופשים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה מיוחדת של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>