מלון בירושלים במבצע לילה אחד

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

orient-hotel.com – כל מה שרציתם להבין על מלון בירושלים במבצע לילה אחד. בלב ירושלים, העיר המקפלת בתוכה מיסתורין במשך אלפי שנות היסטוריה. העיר היא עיר בעלת עבר היסטורי עשיר אשר מחובר להווה עם מבט לעתיד, בין שכונותיה בתוך הנוף המרהיב ובדיוק על קו התפר המופלא הזה שוכן מלון אוריינט ירושלים הנותן חווית אירוח מענגת בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט הינו שילוב ייחודי של בית מלון בוטיק ומלון יוקרתי המעניק חווית אירוח מהממת ואיכותית לנופשים במלון ולשוהים בו.

אירוח ברמה אחרת

מלון אוריינט הינו שותף אינטגרלי גם בשמירה על רצף צביונה האורבני הוויזואלי הייחודי והמסורתי של העיר.

מיקומו של המלון בבניין המשומר במרכז המושבה הגרמנית הציורית ועיצובו מקנים לו את מראהו המיוחד ויוצרים את ההרגשה של חיבור מעניין בין ישן לחדש ויוצר הצצה לחיבור נדיר בין תקופות עבר למודרניזציה על ידי היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של מבנים בעלי עבר היסטורי בעיר ומכאן גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של העיר ירושלים.

שילוב ייחודי זה מתבטא גם מבחינה עיצובית בארכיטקטורת מבנה המלון שצורת העיצוב שלו הוא חדשני איכותי ומושלב יחד עם סוג ארכיטקטורה עתיק וברמה עולמית.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין בית המלון ישנו מתחם גדול המכיל גם חוויה אומנותית מרתקת למתארחים בו.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת הנותנת חוויה מענגת חושים של מגוון טעמים מעניינים המאפיינים את מאכליה של ירושלים.

מיקום ונוף

המלון נחשב חלק בלתי נפרד ממורשתה של ירושלים ובהיותו שותף נכבד מתהליך שימור בתים היסטוריים בעיר ירושלים והריהו בעצמו חלק מנופה העירוני הייחודי היפה של העיר.

בית המלון קרוב מאד לאיזורי בילוי חשובים נוספים בעיר והינו ממוקם כשני קילומטר מן העיר העתיקה ובסמיכות למדרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד מקומות תיירותיים אטרקטיביים כמו הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מקומות תיירותים רבים מעניינים נוספים וקרוב גם למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות במרכז העיר ירושלים.

דיזיין

מבנה המלון בנוי מעשר קומות ומחובר יחד עם בניין משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. בניין בית המלון נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בישראל הודות לשילובם הכל כך מעניין של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מרהיבים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

הן עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי נעשה על ידי מעצבי פנים וארכיטקטים בעלי שם עולמי. מצאתם את מה שאתם צריכים בעניין מלון בירושלים במבצע לילה אחד? אם לא, פנו אלינו ונשתדל לעזור לכם.

מוזיאון המלון

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד גוון ייחודי של חווית אירוח מדהימה המרחיבה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  מציע למבקרים.

החדרים של מלון אוריינט

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון כולם הם בעיצוב בסגנון אלגנטי. החדרים והסוויטות פרושות על פני תשע הקומות בניין המלון.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרים של ירושלים.

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם בנויים בסטנדרט גימור וברמת עיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והינם מצויידים לנוחיותם המירבית של האורחים. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעליים, כלי מיטה נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומה התשיעית של הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך כל היום.

הסוויטות הינן בעלות חלונות בצורת קשת עם אפשרות יציאה לגינה פרטית בגודל 36 מ"ר.

בריאות

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הוא חדר אוכל מרווח, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומספק לאורחים בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט העשיר, האיכותי והערב המוצע בו. תפריט האוכל המוגש הינו בעל אופי מיוחד מפני שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות על פי שמותיהן של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את האוכל המוגש בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה על הנוף היפה של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בסגנון אלגנטי, באווירה וברמה בינלאומית.

בגג מבנה בית המלון באיזור הבריכה ישנו מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולי בריאות וטיפולי יופי שבו יכולים נופשי המלון לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במתחם. הספא האקסלוסיבי מציע טיפולי יופי ומציע מגוון פעילויות בריאותיות נוספות מפנקות ביותר.

הבריכה הפנימית נמצאת בתוך המבנה והינה מקורה. הבריכה החיצונית ממוקמת בגג מבנה המלון בקומה העליונה. הבריכה נמצאת במרכזו של מתחם מרווח.

מספרת בית המלון גדולה אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון עשיר של עיצוב שיער וטיפולי שיער מקיפים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של נופשי המלון.

אולם כנסים

במלון נמצא אולם כנסים רחב-ידיים מפואר ומעוצב בעיצוב אקסלוסיבי המשמש בנוסף כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות מעל הכל

כאן תוכלו לקרוא אינפורמציה בנושא מלון בירושלים במבצע לילה אחד.

בית המלון מונגש לאנשים בעלי מוגבלויות שיש להם בעיית התניידות והוא נותן כניסה קלה בטוחה ויעילה לאורחים אשר הם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כאורחים בעלי מוגבלויות חווית אירוח נוחה, בטיחותית ומהנה באופן מירבי. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חווית אירוח מפנקת באווירה קסומה של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

בית המלון הוא חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בישראל וכיאה לחברה גדולה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירות איכותי רב ניסיון וכחלק ממסורת של שירות רב שנים הוא מצטיין בשירות איכותי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. כל מתקני בית המלון ללא יוצא מן הכלל כמו מלונות בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. אורחי בית המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות עיסקיות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>