מלונות בוטיק בירושלים עמק רפאים

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת ישרוטל אשר הינה מהראשונות בישראל והוא בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתם מחפשים אחר מידע עדכני לגבי מלונות בוטיק בירושלים עמק רפאים? אל תחפשו יותר. הגעתם לאתר הנכון. בבירת ישראל ירושלים, העיר המקפלת בתוכה קסם של אלפי שנות עבר היסטורי. מלון אוריינט ירושלים מציע חוויה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של העיר ירושלים.

חווית אירוח

מלון אוריינט ירושלים נמצא במרכז העיר, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מימי הטמפלרים שהיו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ הקודש ולהתמקם בעיר ירושלים, באמצע המאה ה- 19.

מלון אוריינט הופך שותף חשוב גם בשמירה על רצף נופה העירוני הוויזואלי היפה והעתיק של עיר הבירה.

שילוב מיוחד זה מתבטא גם מבחינה עיצובית בצורת מבנה המלון שאופי הקו העיצובי שלו הוא חדשני מושקע ומושלב יחד עם סוג ארכיטקטורה ישן בסטנדרט עולמית.

חוויה אומנותית

במבנה מלון אוריינט ישנו איזור גדול הכולל בנוסף חוויה אומנותית מעניינת לאורחים בו.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת המעניקה חוויה מענגת חושים של חגיגת טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של העיר.

נוף עוצר נשימה

מלון אוריינט קרוב מאד למתחמי בילוי חשובים נוספים בעיר והינו שוכן במרחק הליכה מהעיר העתיקה ובסמיכות לרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד אתרים תיירותיים אטרקטיביים דוגמת הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מקומות תיירותים רבים מעניינים נוספים וסמוך גם למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות ברחבי הבירה.

הודות למיקום של מלון אוריינט במרכזה של העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר נוסדה במאה התשע עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ וקבעו בה את מושבם.

חוויה לעיניים

מבחינת סגנונו הארכיטקטוני וסגנונו המודרני של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת הבנויה מחומרים שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים מזרחיים בית המלון הוא מיזוג ייחודי של סגנון בנייה חדישה עם סגנון בנייה מסורתית של מבנים ישנים שהם בעלי ערך היסטורי רב. שילובם המעניין של מוטיבים אוריינטאליים של העיר ביחד אלמנטים מודרניים הוא הנותן למלון את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

בנוסף עיצוב הפנים שלו הינו מאד מעניין, אשר נותן אווירה של אקסלוסיביות מודרנית לצד אווירה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב מעודן. מצאתם את המידע שאתם צריכים בנושא מלונות בוטיק בירושלים עמק רפאים? אם עדיין לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו וננסה לענות לכם.

מוזיאון המלון

המלון מכיל בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים ובו אוסף נדיר של פריטים ארכיאולוגים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות מודרניות.

חדרים

כל חדרי בית המלון והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרירים של העיר.

הסוויטות גם הן גדולות ובגודל 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת לאורחים אנשי העסקים שבהם לעבוד בנוחות.

כל החדרים והסוויטות בבית המלון כולם הינם בעיצוב בעיצוב אקסלוסיבי. החדרים הם גדולים וגודלם 36 מ"ר.

הסוויטות של מלון אוריינט

כל הסוויטות הינן מחוברות לפרוזדור פרטי מפואר מרווח בקומה התשיעית.

הסוויטות הינן בעלות חלונות בצורת קשת ויציאה לגינה פרטית בגודל 36 מ"ר.

יופי ופנאי

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות מגוונות ומזינות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון מעניין עשיר ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון הינה מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה על נופה המדהים של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בעיצוב אלגנטי, בסגנון וברמה בינלאומית.

הבריכה הפנימית נמצאת בתוך המבנה והינה מוצלת. הבריכה החיצונית שוכנת על גג בניין בית המלון בקומה עשר. הבריכה ממוקמת במרכזו של מתחם גדול.

טיפולי היופי והפנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה מקצועית, המתחם הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקני בריאות רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי נותן יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

בקומתו התחתונה של בניין המלון שוכנת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

כנסים

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של בית המלון אירועים או כנסים פרטיים.

שירות ואיכות

מלון אוריינט הוא חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירותי איכותי רב ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הוא מצטיין בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כשם דבר בענף המלונאות כולו. בית המלון הינו מבית רשת ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה במדינת ישראל שהינה פועלת כבר מאז  1980, עם ניסיון עשיר בתחומי השירות המלונאי והינה הראשונה בארץ ובעלת מוניטין רב.

כאן תמצאו מידע לגבי מלונות בוטיק בירושלים עמק רפאים.

החניה לכל אורחי מלון אוריינט היא בחינם ובקירבת המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט תספק לנופשים בו חווית אירוח מענגת באווירה קסומה של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>