אוריינט ספא ג'קוזי

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

מלון אוריינט שייך לרשת ישרוטל שהינה מהראשונות בישראל והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חובבי מלון אוריינט ירושלים – כל מה שאתם צריכים לדעת אודות אוריינט ספא ג'קוזי. במרכז ירושלים, העיר הצופנת בחובה פלא במשך אלפי שנות עבר היסטורי. מלון אוריינט מאפשר חגיגה מרהיבה של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של העיר ירושלים.

אירוח ברמה גבוהה

המלון הינו שילוב מיוחד בין ישן לחדש, והוא נמצא במבנה שעבר תהליך שימור כחלק מתנופת שימור מבנים בעלי מורשת היסטורית בעיר.

שילוב ייחודי זה בא לידי ביטוי בנוסף מבחינה וויזואלית בצורת בניין מלון אוריינט שאופי העיצוב שלו הינו מודרני אקסלוסיבי ומושלב יחד עם סגנון בנייה עתיק וברמה בינלאומית.

מלון אוריינט נמצא בלב ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופתם של הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ ישראל ולהתיישב בעיר ירושלים, מאמצע המאה ה- 19.

חוויה אומנותית

בבניין בית המלון ישנו לובי מרווח המכיל גם חוויה חזותית מדהימה למבקרים בו והינה משלבת בתוכה מיזוג מיוחד של אומנות מודרנית יחד עם פריטי אוסף אריכאולוגי ומפגיש מסורת מול חדשנות.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת היוצרת חוויה בלתי נשכחת של מגוון טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים.

מיקום ונוף

והודות למיקומו במרכזה של העיר ובלבה המושבה הגרמנית שהוא מתחם משופע מסעדות בוטיקים וגם הוא איזור מרהיב אשר גם הוא משקיף על הנוף המהפנט של הבירה.

בית מלון אוריינט ירושלים נעשה חלק בלתי נפרד מעברה של העיר והינו שותף נכבד בשימור מבנים בעלי ערך היסטורי בירושלים והריהו בעצמו חלק מהנוף העירוני הייחודי הקסום של הבירה.

חוויה לעיניים

מבנה מלון אוריינט בנוי מעשר קומות וממוזג יחד עם מבנה שימור ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מיזוגם המיוחד של מוטיבים ירושלמיים של העיר ביחד סממנים עכשווים הינו הנותן למלון את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

בנוסף עיצוב הפנים שלו הינו מאד מעניין, אשר נותן תחושה של אקסלוסיביות עכשווית לצד אווירה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על קו עיצוב מעודן. עניין אוריינט ספא ג'קוזי לרוב מעסיק אנשים המתכננים נופש בבית מלון.

אומנות

המלון אוצר בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים ובו אוצר מיוחד של פריטים היסטוריים מזמנם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות בנות זמננו.

החדרים של המלון

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרירים של ירושלים.

במלון ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים גדולים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות מפוארות גדולות. החדרים והסוויטות פזורות על פני תשע קומות מבנה בית המלון.

הסוויטות גם הן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעליים, כלי מיטה נקיים, רכים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומת הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך היום.

הינן שוכנות בבניין שעבר תהליך שימור העשוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בעיצוב אקסלוסיבי קסום ישן באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה עתיקה.

מתקני הבריאות

במלון נמצאות שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית נמצאת על גג בניין המלון בקומה עשר. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה הניתנים סביבותיה.

בקומה התחתונה של מבנה מלון אוריינט ירושלים ממוקמת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

בגג בניין המלון במתחם הבריכה ישנו מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולים וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים נופשי בית המלון לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במקום. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

תפריט חדר האוכל של המלון מכיל ארוחות טריות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. התפריט המוגש הוא בעל אופי מיוחד מפני שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות על פי שמותיהן של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את המזון המוגש בהתאם. צוות המלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל רמת שירות גבוה. נופשי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו טעים עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר וטעים ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

האולם מותאם למפגשים עיסקיים והינו מכיל בתוכו מספר חדרי התוועדות לאנשי עסקים וללקוחות פרטיים המעוניינים לקיים פגישה עיסקית, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות מעל הכל

מלון אוריינט ירושלים הינו חלק מרשת ענפה של מלונות ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה בישראל וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות איכותי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הינו נודע בשירות איכותי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים ללא יוצא מן הכלל ככל מלונות בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. לקוחות המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

בדף זה תוכלו לגלות אינפורמציה על אוריינט ספא ג'קוזי.

המלון מותאם לנכים אשר להם בעיית אפשרות גישה והוא מספק גישה נוחה בטוחה ויעילה לנופשים שהם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כאנשים בעלי מוגבלויות חווית נופש נעימה, בטוחה וכייפית ביותר. החופשה במלון אוריינט תספק לנופשים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה ייחודית של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>