בתי מלון בירושלים חנוכה

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

מלון אוריינט הוא שילוב ייחודי של מלון בוטיק ומלון יוקרתי המעניק חווית נופש קסומה ואקסלוסיבית לנופשים בבית המלון ולשוהים בו.

orient-hotel.com – הכל בנושא בתי מלון בירושלים חנוכה. במרכז ירושלים, העיר המקפלת בתוכה מיסתורין במשך אלפי שנות עבר היסטורי. העיר היא עיר בעלת עבר קדום מפואר שהינו מחובר להווה עם אופק לעתיד, בין רחובותיה בתוך נופה היפה ובדיוק על קו התפר הייחודי הזה שוכן מלון אוריינט ירושלים המציע חווית אירוח עשירה ייחודית לאורך כל עונות השנה.

אירוח ברמה אחרת

מלון אוריינט הינו שילוב מעניין בין ישן לחדש, והוא נמצא במבנה של שימור כחלק מפרויקט שימור מבנים בעלי ערך הסטורי בעיר.

מיקומו של המלון בבניין שעבר תהליך שימור במרכז המושבה הגרמנית הציורית וסגנונו העיצובי נותנים לו את אופיו המיוחד ונותנים את ההרגשה של שילוב מרתק בין העבר להווה ומאפשר הצצה לחיבור נדיר בין תקופות קודמות לחדשנות על ידי היותו חלק מפרוייקט שימור של בניינים בעלי עבר היסטורי בעיר ירושלים ומכאן גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של ירושלים.

בית המלון הוא שילוב מסקרן של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית אירוח אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה בית המלון ישנו איזור מרווח המכיל גם חוויה וויזואלית מעניינת לאורחים בו והיא משלבת בתוכה מפגש מיוחד של יצירות אומנות מודרניות עם פריטים ארכיאולוגים ומפגיש חדש מול ישן.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

בנוסף לחוויה קולינרית עשירה הנותנת חוויה בלתי נשכחת של מגוון טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים.

מיקום ונוף

הודות למיקום של מלון אוריינט במרכז העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נבנתה מאמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ והקימו בה את מושבם.

בית המלון קרוב מאד לאיזורי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והוא שוכן במרחק שני קילומטרים מן העיר העתיקה ובסמיכות לרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד אתרים תיירותיים אטרקטיביים כגון הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד אתרים תיירותים רבים מעניינים נוספים וקרוב בנוסף למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות במרכזה של הבירה.

עולם העיצוב

הן עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי בוצע על ידי מעצבי פנים ואדריכלים בעלי שם עולמי. מצאתם את מה שחיפשתם בנושא בתי מלון בירושלים חנוכה? במידה ולא, פנו אלינו ונשמח לסייע לכם.

מבחינת סגנונו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו החדיש של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב נדירה העשויה מחומרים שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים אוריינטלים המלון הוא מיזוג מעניין של שיטת בנייה חדישה עם סגנון בנייה ישנה של בניינים שעברו תהליך שימור שהם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה בית המלון נחשב לאחד מבתי המלון היפים בישראל הודות למיזוגם הכל כך ייחודי של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר ביחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

אומנות

מלון אוריינט ירושלים אוצר בתוכו בנוסף את מוזיאון הטמפלרים ובו אוצר נדיר של פריטים היסטוריים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגתם של עבודות אומנות של אמנים ישראליים המציגים עבודות אומנות מודרניות.

חדרים

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל בית המלון פונים אל הנוף הקסום של ירושלים הנשקף אל העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

החדרים והסוויטות של בית המלון הינם מתוכננים באיכות גימור ובעיצוב יוקרתי ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחיותם המירבית של האורחים. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בד, כלי מיטה נקיים, רכים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

במלון אוריינט ירושלים ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים גדולים ונקיים ומתוכם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. החדרים והסוויטות פזורות על פני תשע קומות מבנה בית המלון.

סוויטות המלון

כל הסוויטות הינן צמודות ללובי פרטי מהודר מרווח בקומה התשיעית.

הסוויטות הינן בעלות חלונות בצורת קשת ויציאה לחצר פרטית שגודלה 36 מ"ר.

מתקני בריאות

טיפולי האסתטיקה ופנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן טיפולי יופי ומציע מגוון פעילויות נוספות כייפיות ביותר.

מספרת המלון מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון גדול של עיצוב שיער וטיפולי שיער רחבים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של אורחי המלון.

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הינו חדר אוכל גדול, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומשרה לאורחינו בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט העשיר, הרענן והערב המוגש בו. תפריט האוכל המוגש הינו בעל אופי ייחודי מפני שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות על פי שמותיהן של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את האוכל המוגש בהתאם. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בעיצוב אקסלוסיבי, בסגנון וברמה בינלאומית.

הבריכה הפנימית ממוקמת בתוך המבנה והיא מוצלת. הבריכה החיצונית משקיפה על הנוף הציורי של העיר. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה המסופקים סביבה.

אולם הכנסים של המלון

אולם הכנסים מותאם לפגישות עסקיות והינו מכיל בתוכו כמה חדרי התוועדות ללקוחות עיסקיים ולאנשים פרטיים הרוצים לקיים פגישה עיסקית, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

איכות ללא פשרות

החניה לכל אורחי המלון היא חינם ובקירבת המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח למתארחים בו חוויית נופש בלתי נשכחת באווירה קסומה של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט הוא חלק מרשת ענפה של מלונות ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לחברה גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי איכותי עתיר ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הינו מצטיין בשירות איכותי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כשם דבר בענף המלונאות כולו. בית מלון אוריינט הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בארץ אשר היא פועלת כבר משנת  1980, עם הרבה ניסיון בתחומי שירות המלונאות והינה הראשונה בארץ ובעלת שם רב.

כאן תוכלו לקרוא אינפורמציה לגבי בתי מלון בירושלים חנוכה.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>