מלון בירושלים פסח

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

מלון אוריינט הוא שילוב מעניין של מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית נופש בלתי נשכחת ויוקרתית לאורחים במלון ולשוהים בו.

חובבי מלון אוריינט ירושלים – כל מה שרציתם להבין בנושא מלון בירושלים פסח. העיר הקדושה לעם ישראל, קוראת אליה רבבות תיירים רבים מקצוות ישראל והעולם כולו, היא עיר של מיזוגים מיוחדים של ניגודים. ירושלים הינה עיר בעלת עבר היסטורי עשיר אשר משולב לחיים מודרניים עם אופק לעתיד, בין שכונותיה בתוך נופה המרהיב ובדיוק על החיבור הייחודי הזה שוכן מלון אוריינט המציע חווית אירוח מענגת ייחודית לאורך כל עונות השנה.

אירוח ברמה גבוהה

בית המלון הופך שותף מרכזי גם בשמירה על רצף יופיה העירוני החזותי המיוחד והמסורתי של הבירה.

שילוב ייחודי זה בא לידי ביטוי בנוסף מבחינה וויזואלית בארכיטקטורת בניין המלון שצורת הקו העיצובי שלו הוא עכשווי יוקרתי ומושלב יחד עם סוג בנייה מסורתי וברמה בינלאומית.

מיקומו של מלון אוריינט בבניין המשומר ברחבי המושבה הגרמנית הישנה ועיצובו מקנים לו את אופיו המעניין ונותנים את האווירה של שילוב קסום בין ישן לחדש ומאפשר הצצה למפגש נדיר בין תקופות עבר לתקופה הנוכחית בזכות היותו חלק מפרוייקט שימורם של בניינים היסטורים בעיר ומכאן גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של העיר.

חוויה וויזואלית

במבנה מלון אוריינט ישנו לובי מרווח הכולל בתוכו גם חוויה אומנותית מדהימה למתארחים בו והיא אוצרת בתוכה שילוב מסקרן של אומנות מודרנית עם אוסף פריטים ארכיאולוגי ומפגיש עבר מול הווה.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה המעניקה חוויה מענגת חושים של מגוון טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של העיר כל אלו יחד מציעים לאורחים בבית המלון חוויה בלתי נשכחת אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

מיקום ונוף

המלון נחשב שותף חשוב מההיסטוריה של העיר והינו שותף נכבד מתהליך שימור בתים בעלי ערך היסטורי בירושלים והוא בעצמו חלק מנופה האורבני המיוחד הקסום של הבירה.

מלון אוריינט סמוך מאד למתחמי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והוא שוכן כשני קילומטרים מהעיר העתיקה וסמוך למדרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד אתרים תיירותיים חשובים דוגמת הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מקומות תיירותים רבים מרתקים נוספים וקרוב גם למוקדי אטרקציות התרבות והבילויים הרבות הקיימות ברחבי העיר.

דיזיין

בנוסף קו עיצוב הפנים שלו הינו מאד מעניין, אשר נותן תחושה של יוקרה עכשווית לצד אווירה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על קו עיצוב מעודן. נושא מלון בירושלים פסח בהחלט מעלה שאלות בקרב לא מעט מטיילים המתכננים חופשה במלון.

מבחינת סגנונו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה הבנויה מחומרי בנייה שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים מזרחיים מלון אוריינט הינו מיזוג מרתק של סגנון בנייה חדשה עם סגנון בנייה מסורתית של בתים משומרים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה מלון אוריינט נחשב לאחד מהמלונות היפים בארץ הודות לחיבורם הכל כך מעניין של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

מלון אוריינט ואומנות

מלון אוריינט ירושלים אוצר בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים ובו אוצר נדיר של פריטים ארכיאולוגים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגתם של יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות מודרניות.

חדרים

במלון ישנם 243 חדרי אירוח יפים גדולים ונקיים ומתוכם ישנן 23 סוויטות מפוארות מרווחות. החדרים הינם גדולים וגודלם 36 מ"ר.

החדרים והסוויטות של בית המלון הינם בנויים ברמת גימור בקו עיצוב יוקרתי ובמפרט טכני עשיר והם מאובזרים לנוחיותם המקסימאלית של האורחים. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בד, כלי מיטה נקיים, רכים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של המלון צופים לעבר נופה המרהיב של ירושלים הנשקף לעבר העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים עם יציאה לחצר פרטית שגודלה 36 מ"ר.

בקומה התשיעית של הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך כל היום.

מתקני הבריאות של המלון

מספרת המלון מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון גדול של עיצובי שיער וטיפולים מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המירבית של אורחי המלון.

הבריכה הפנימית שוכנת בפנים המבנה והינה מוצלת. הבריכה החיצונית ממוקמת על גג בניין המלון בקומה עשר. הבריכה ממוקמת במרכזו של מתחם מרווח.

טיפולי היופי והפנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה מקצועית, המתחם הרחב של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע טיפולי אסתטיקה ומציע שפע פעילויות בריאותיות נוספות מפנקות ביותר.

תפריט חדר האוכל של בית המלון מכיל ארוחות בריאותיות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. התפריט המוגש הינו בעל אופי ייחודי מפני שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות לפי שמות של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את המזון המוצע בהתאם. צוות המלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף המלון ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בסגנון יוקרתי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

בבית המלון נמצא אולם מרווח מרהיב ומעוצב בעיצוב אקסלוסיבי ומשמש גם כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

איכות ללא פשרות

מלון אוריינט ירושלים מונגש לבעלי צרכים מיוחדים שיש להם בעיית נגישות והוא מאפשר גישה קלה בטיחותית ויעילה ללקוחות שהם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כנופשים בעלי צרכים מיוחדים חווית אירוח נעימה, בטיחותית ומהנה באופן מקסימאלי. החופשה במלון אוריינט תבטיח לאורחים בו חוויית נופש מפנקת באווירה ייחודית של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט הוא חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות איכותי רב ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הינו נודע בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני בית המלון כולם ככל מלונות בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. אורחי בית המלון הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

צריכים נתונים אודות מלון בירושלים פסח? ב- orient-hotel.com תוכלו לקבל את כל מה שחיפשתם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>