מלון עם נוף לעיר העתיקה בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

מלון אוריינט שייך לקבוצת מלונות ישרוטל שהינה מהוותיקות בישראל והוא בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתר orient-hotel.com – כל מה שרציתם להבין בנושא מלון עם נוף לעיר העתיקה בירושלים. העיר המקודשת לעם ישראל, קוראת אליה אלפי אורחים רבים מרחבי ישראל והעולם כולו, היא עיר של חיבורים נדירים של הפכים. מלון אוריינט מציע חוויה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של הבירה ירושלים.

חווית אירוח

בית המלון שוכן במרכז ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מזמנם של הטמפלרים שהיו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ הקודש ולהתיישב בבירה ירושלים, באמצע המאה ה- 19.

בית המלון הינו מיזוג מעניין בין מסורת לחדשנות, ונמצא במבנה משומר כחלק מתנופת שימור מבנים בעלי ערך הסטורי בירושלים.

שילוב מיוחד זה בא לידי ביטוי בנוסף מבחינה וויזואלית בצורת בניין מלון אוריינט שצורת הקו העיצובי שלו הוא חדשני אקסלוסיבי וממוזג ביחד עם אופי ארכיטקטורה ישן בסטנדרט עולמית.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין בית המלון ישנו לובי מרווח המכיל בנוסף חוויה אומנותית מעניינת לאורחים בו והינה אוצרת בתוכה חיבור מסקרן של אומנות מודרנית עם פריטים ארכיאולוגים המחבר חדש מול ישן.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת הנותנת חוויה מדהימה של חגיגת טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של ירושלים.

מיקום ונוף

הודות למיקומו של בית המלון במרכז העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר נבנתה מאמצע המאה התשע עשרה, והייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ והקימו בה את מושבם.

המלון סמוך מאד למוקדי בילוי חשובים נוספים בעיר והינו ממוקם במרחק הליכה מהעיר העתיקה והוא קרוב לרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד מקומות תיירותיים חשובים כמו הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מתחמים תיירותים רבים מעניינים אחרים וסמוך גם למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות במרכזה של ירושלים.

חוויה לעיניים

בניין מלון אוריינט ירושלים מורכב מעשר קומות וצמוד יחד עם בניין משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מיזוגם הייחודי של אלמנטים ירושלמיים של העיר יחד עם מוטיבים מודרניים הינו המעניק לבית המלון את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

גם עיצוב הפנים שלו הוא מאד ייחודי, אשר נותן אווירה של יוקרה מודרנית לצד אווירה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על סטייל עיצוב מעודן. קיבלתם את המידע שחיפשתם בקשר למלון עם נוף לעיר העתיקה בירושלים? אם לא, פנו אלינו וננסה לסייע לכם.

נופש לחובבי אומנות

מלון אוריינט אוצר בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים הכולל אוצר נדיר של פריטים ארכיאולוגים מזמנם של הטמפלרים לצד אירוח יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות בנות זמננו.

חדרים

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של מלון אוריינט משקיפים לעבר הנוף הקסום של העיר הניבט לכיוון העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

במלון ישנם 243 חדרי אירוח יפים מרווחים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. חדרי האירוח הינם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

הסוויטות גם הן גדולות וגודלן 60 מ"ר. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעליים, כלי מיטה נקיים, רכים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך כל היום.

הסוויטות הן בעלות חלונות בצורת קשת ויציאה לחצר פרטית שגודלה 36 מ"ר.

יופי ופנאי

בקומתו התחתונה של בניין מלון אוריינט ירושלים ממוקמת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

במלון אוריינט קיימות שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית ממוקמת על גג מבנה המלון בקומה עשר. הבריכה ממוקמת באמצעו של איזור ענק.

תפריט חדר האוכל של המלון מכיל ארוחות מגוונות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. התפריט המוצע הינו בעל אופי ייחודי כיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות על פי שמותיהן של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את המזון המוגש בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה על נופה היפה של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אקסלוסיבי, באווירה וברמה בינלאומית.

טיפולי האסתטיקה ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי נותן טיפולי אסתטיקה ונותן שלל פעילויות נוספות מהנות ביותר.

אולם הכנסים של המלון

אולם הכנסים מותאם למפגשים עיסקיים והוא כולל בתוכו כמה חדרי ישיבות לאנשי עסקים וללקוחות פרטיים המעוניינים לבצע מפגש עיסקי, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות מעל הכל

בית המלון הוא חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירותי איכותי עתיר ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הינו מצטיין בשירות איכותי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כמותג בענף המלונאות כולו. מלון אוריינט ירושלים הינו מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה במדינת ישראל שהינה קיימת כבר מאז  1980, עם ניסיון עשיר בתחומי השירות המלונאי והיא המובילה במדינת ישראל ובעלת מוניטין רב.

זקוקים לפרטים בנושא מלון עם נוף לעיר העתיקה בירושלים? באתר orient-hotel.com תוכלו לקבל את מה שחיפשתם.

מלון אוריינט ירושלים מונגש לאנשים בעלי מוגבלויות אשר להם בעיית נגישות והוא מאפשר כניסה נוחה בטיחותית ויעילה לאורחים שהם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כאנשים בעלי מוגבלויות חווית נופש קלה, בטוחה וכייפית באופן מקסימאלי. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חווית אירוח מפנקת באווירה מיוחדת של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>