מלון אוריינט ישרוטל

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

מלון אוריינט ירושלים הינו חיבור מעניין של מלון בוטיק ובית מלון יוקרתי המציע חווית אירוח מהממת ואיכותית לנופשים בבית המלון ולשוהים בו.

אתם מחפשים אחר אינפורמציה אודות מלון אוריינט ישרוטל? אין סיבה לשבור את הראש עוד. הנכם נמצאים במקום הטוב ביותר. בלב ירושלים, העיר המקפלת בתוכה קסם במשך אלפי שנות היסטוריה. מלון אוריינט מאפשר חוויה מרהיבה של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של העיר ירושלים.

חווית אירוח

מלון אוריינט ירושלים נעשה שותף מרכזי גם בשמירה על המשכיות צביונה האורבני הוויזואלי הייחודי והעתיק של ירושלים.

מיקומו של בית המלון בבניין השימור בלב המושבה הגרמנית הישנה ועיצובו נותנים לו את אופיו המעניין ונותנים את האווירה של שילוב מרתק בין זמנים עברו לימינו אנו ומאפשר הצצה לנקודת מפגש נדיר בין תקופות עבר לתקופה הנוכחית בזכות היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של מבנים בעלי עבר היסטורי בעיר ומכאן גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר ירושלים.

שילוב מיוחד זה בא לידי ביטוי גם מבחינה עיצובית בצורת בניין מלון אוריינט שאופי הקו העיצובי שלו הינו חדשני מושקע ומושלב יחד עם סוג ארכיטקטורה מסורתי בסטנדרט בינלאומית.

חוויה אומנותית

בבניין המלון ישנו איזור גדול הכולל בתוכו בנוסף חוויה חזותית מדהימה למבקרים בו והיא משלבת בתוכה מיזוג ייחודי של יצירות אומנות מודרניות עם אוסף פריטים ארכיאולוגי המפגיש חדש מול ישן.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת הנותנת חוויה בלתי נשכחת של חגיגת טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של ירושלים כל אלו ביחד מספקים לאורחים בבית המלון חוויה מיוחדת אשר מעניקה גם את הלב ואת הנשמה.

נוף ייחודי

בית מלון אוריינט ירושלים מהווה חלק אינטגרלי מעברה של ירושלים ובהיותו שותף נכבד בפרוייקט שימור בניינים בעלי ערך היסטורי בעיר ירושלים והוא בעצמו חלק מנופה האורבני המיוחד היפה של הבירה.

בית המלון קרוב מאד למתחמי בילוי עיקריים נוספים בעיר והינו שוכן במרחק הליכה מן העיר העתיקה ובסמיכות לרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד מקומות תיירותיים מעניינים כגון הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מתחמים תיירותים רבים מרתקים אחרים וסמוך בנוסף למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות ברחבי העיר ירושלים.

חוויה לעיניים

גם קו עיצוב הפנים שלו הינו מאד מעניין, אשר נותן תחושה של אקסלוסיביות עכשווית לצד תחושה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על סטייל עיצוב אלגנטי. נושא מלון אוריינט ישרוטל הינו מעסיק מטיילים רבים המתכננים נופש בבית מלון.

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וקו עיצובו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה העשויה מחומרים שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים אוריינטלים בית המלון הינו שילוב מעניין של שיטת בנייה חדישה עם סגנון בנייה מסורתית של בתים ישנים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם המעניין של מוטיבים אתניים של העיר יחד עם אלמנטים עכשווים הינו המעניק למלון את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

אומנות

המלון אוצר בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים ומכיל אוסף מעניין של פריטים היסטוריים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות מודרניות.

החדרים

במלון אוריינט ירושלים ישנם 243 חדרי אירוח יפים גדולים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. החדרים הינם גדולים וגודלם 36 מ"ר.

כל חדרי המלון והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה החורפיים של ירושלים.

הסוויטות גם הן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בד, כלי מיטה נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך כל היום.

הן נמצאות בבניין שעבר תהליך שימור העשוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו עיצובי אקסלוסיבי קסום עתיק באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה מסורתית.

מתקני היופי

טיפולי היופי ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, המתחם הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. הספא היוקרתי נותן טיפולי יופי ומציע שלל פעילויות בריאותיות נוספות כייפיות ביותר.

בקומתו התחתונה של מבנה מלון אוריינט שוכנת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

תפריט חדר האוכל של המלון מכיל ארוחות בריאותיות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון ייחודי מגוון ואותנטי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון הינה מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה אל עבר הנוף המרהיב של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בעיצוב אלגנטי, בסגנון וברמה בינלאומית.

בבית המלון ישנן שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית נמצאת על גג בניין בית המלון בקומה עשר. הבריכה ממוקמת במרכזו של איזור מרווח.

אולם הכנסים

האולם מתאים למפגשים עיסקיים והינו מכיל בתוכו כמה חדרי התוועדות לאנשי עסקים ולאנשים פרטיים המעוניינים לבצע מפגש עיסקי, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות מעל הכל

רשת מלונות ישרוטל היא מותג מוכר של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני המלון כולם כמו מלונות בארץ השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. אורחי המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות עיסקיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

החניה לכל אורחי מלון אוריינט הינה חינם ובקירבת המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח למתארחים בו חוויית נופש מפנקת באווירה קסומה של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

באתר זה תוכלו לגלות מידע בעניין מלון אוריינט ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>