ארוחת בוקר בבית מלון בירושלים

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

חובבי מלון אוריינט ירושלים – כל המידע בנושא ארוחת בוקר בבית מלון בירושלים. בעיר ירושלים, העיר הצופנת בחובה מיסתורין של אלפי שנות היסטוריה. ירושלים הינה עיר בעלת עבר קדום עשיר אשר ממוזג להווה עם אופק לעתיד, בין שכונותיה בתוך הנוף המרהיב ובדיוק על החיבור המופלא הזה נמצא מלון אוריינט הנותן חווית אירוח מפנקת בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

בית מלון אוריינט שייך לקבוצת מלונות ישרוטל אשר היא מהראשונות בארץ והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אירוח ברמה גבוהה

שילוב מעניין זה מתבטא בנוסף מבחינה וויזואלית בצורת מבנה המלון שאופי הקו העיצובי שלו הוא חדשני איכותי ומושלב יחד עם סוג ארכיטקטורה ישן בסטנדרט בינלאומית.

מלון אוריינט ירושלים שוכן במרכז העיר ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופת הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ ישראל ולהתיישב בבירה ירושלים, ממחצית המאה ה- 19.

מלון אוריינט ירושלים הוא שילוב מיוחד בין הישן לחדש, והוא נמצא במבנה משומר כחלק ממבצע שימור בתים בעלי מורשת היסטורית בעיר.

חוויה וויזואלית

בבניין מלון אוריינט ישנו מתחם גדול המציע בנוסף חוויה אומנותית מרתקת לאורחים בו והינה משלבת בתוכה שילוב ייחודי של יצירות אומנות מודרניות יחד עם פריטי אוסף אריכאולוגי ומפגיש חדש מול ישן.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת המעניקה חוויה מדהימה של חגיגת טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של ירושלים.

לב עיר הבירה

בית מלון אוריינט ירושלים מהווה שותף אינטגרלי מעברה של העיר ירושלים ובהיותו שותף נכבד בעבודות שימור בניינים היסטוריים בירושלים והריהו בעצמו חלק מהנוף העירוני הייחודי הקסום של הבירה.

בנוסף למיקומו המרכזי ובמרכז המושבה הגרמנית שהינו מתחם משופע מסעדות חנויות וגם הינו מתחם ציורי אשר גם הינו משקיף על פני נופה המדהים של העיר ירושלים.

עיצוב מרהיב

מבנה מלון אוריינט ירושלים מורכב מעשר קומות וממוזג יחד עם מבנה משומר ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. בניין בית המלון נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בישראל הודות לשילובם הכל כך מעניין של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר ביחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

גם עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי בוצע על ידי מעצבים ואדריכלים בעלי שם עולמי. קראתם על המידע שאתם מחפשים בעניין ארוחת בוקר בבית מלון בירושלים? אם עדיין לא, צרו קשר ונשמח לעזור לכם.

מוזיאון המלון

המלון מכיל בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים ומכיל אוסף מיוחד של פריטים עתיקים מימיהם של הטמפלרים לצד אירוח עבודות אומנות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות בנות זמננו.

החדרים

הסוויטות גם הינן גדולות וגודלן 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מצויידים וכוללים: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת למתארחים אנשי העסקים שביניהם לעבוד בנוחות.

בבית המלון ישנם 243 חדרים יפים גדולים ונקיים ומתוכם ישנן 23 סוויטות מפוארות מרווחות. חדרי האירוח הם גדולים וגודלם 36 מ"ר.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה החורפיים של ירושלים.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומה התשיעית של הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך כל היום.

הן שוכנות בבניין משומר הבנוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו יוקרתי קסום עתיק באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה עתיקה.

מתקני בריאות

בקומתו התחתונה של מבנה בית המלון שוכנת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

חדר האוכל של בית המלון הינו חדר אוכל גדול, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומשרה למתארחים בו חוויה קולינרית מדהימה, הודות לתפריט העשיר, הטרי והערב המוגש בו. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון ייחודי מגוון ואותנטי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה לעבר הנוף המדהים של ירושלים. נופשי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו ערב לחיך עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר וטעים ומגוון מעניין של יינות איכותיים.

טיפולי האסתטיקה והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי בית המלון. הספא היוקרתי מציע יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

במלון ישנן שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית ממוקמת בגג בניין בית המלון בקומה עשר. הבריכה נמצאת באמצעו של מתחם ענק.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

בבית המלון ישנו אולם רחב-ידיים מפואר ומעוצב בקו אקסלוסיבי ומשמש בנוסף כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות ואיכות

רשת מלונות ישרוטל היא מותג מוכר של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים כולם כמו מלונות בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. בית מלון אוריינט הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה במדינת ישראל אשר היא קיימת כבר משנת  1980, עם ניסיון רב בתחום שירות המלונאות והינה המובילה במדינת ישראל ובעלת שם רב.

החניה לכל מתארחי מלון אוריינט הינה בחינם וליד המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. החופשה במלון אוריינט תבטיח למתארחים בו חוויית נופש מענגת באווירה ייחודית של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו למצוא מידע בעניין ארוחת בוקר בבית מלון בירושלים.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>