מלון בוטיק בירושלים מחיר

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

אתר orient-hotel.com – הכל בנושא מלון בוטיק בירושלים מחיר. בבירת ישראל ירושלים, העיר המקפלת בתוכה מיסתורין של אלפי שנות היסטוריה. בית מלון אוריינט ירושלים מאפשר חגיגה צבעונית של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של העיר ירושלים.

מלון אוריינט הוא חיבור ייחודי של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המעניק חווית נופש קסומה ואיכותית לנופשים בבית המלון ולשוהים בו.

אירוח ברמה אחרת

שילוב מעניין זה בא לידי ביטוי גם בצורה עיצובית בצורת מבנה המלון שצורת העיצוב שלו הוא מודרני איכותי וממוזג ביחד עם סגנון ארכיטקטורה עתיק וברמה בינלאומית.

מיקומו של בית המלון במבנה השימור במרכז המושבה הגרמנית הישנה ועיצובו מקנים לו את אופיו הייחודי ומעבירים את ההרגשה של שילוב מעניין בין רוח ישנה לחדשה ויוצר הצצה לחיבור נדיר בין עבר לעכשווי בזכות היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של בתים בעלי עבר היסטורי בעיר ומכאן גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר ירושלים.

בית המלון הופך שותף אינטגרלי גם בשמירה על רצף צביונה האורבני הוויזואלי המיוחד והמסורתי של ירושלים.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה בית המלון ישנו לובי גדול הכולל בתוכו בנוסף חוויה וויזואלית מעניינת למתארחים בו.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת היוצרת חוויה חושית של מגוון טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של ירושלים כל אלו גם יחד מציעים לאורחים במלון אוריינט חוויה בלתי נשכחת אשר מעניקה גם את הנפש והגוף.

נוף עוצר נשימה

המלון סמוך מאד למוקדי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והינו ממוקם כשני קילומטרים מן העיר העתיקה והוא סמוך למדרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד אתרים תיירותיים חשובים כגון הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד אתרים תיירותים רבים מרתקים נוספים וקרוב בנוסף למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות במרכז הבירה.

הודות למיקום של מלון אוריינט במרכז העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נוסדה באמצע המאה התשע עשרה, והייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ וקבעו בה את מושבם.

חוויה לעיניים

בית המלון שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים האורבניים היפים בירושלים ובארץ. עניין מלון בוטיק בירושלים מחיר לרוב מטריד מטיילים רבים המתכננים חופשה במלון.

בניין מלון אוריינט בנוי מעשר קומות וממוזג יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. בניין בית המלון נחשב לאחד מהמלונות המיוחדים בישראל הודות לשילובם הכל כך ייחודי של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

מלון אוריינט ואומנות

מלון אוריינט ירושלים כולל בתוכו בנוסף את מוזיאון הטמפלרים ומכיל אוצר מעניין של פריטים ארכיאולוגים מזמנם של הטמפלרים לצד הצגתם של עבודות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות עכשוויות.

חדרי בית המלון

במלון אוריינט ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים גדולים ונקיים ומתוכם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות מרווחות. החדרים הם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרירים של העיר.

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם מתוכננים בסטנדרט גימור ובעיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והם מאובזרים לנוחיותם המירבית של הנופשים. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מצויידים וכוללים: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת ללקוחות אנשי העסקים שבהם לעבוד בנחת.

הסוויטות של מלון אוריינט

כל הסוויטות הינן צמודות לטרקלין פרטי מפואר גדול בקומה התשיעית.

הן נמצאות בתוך מבנה שעבר תהליך שימור הבנוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון אקסלוסיבי קסום מסורתי באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה עתיקה.

מתקני בריאות

טיפולי היופי והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקנים רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. הספא האקסלוסיבי נותן טיפולי אסתטיקה ומספק שפע פעילויות בריאותיות נוספות מהנות ביותר.

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות טריות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון ייחודי עשיר ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה אל עבר נופה הקסום של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בסגנון אלגנטי, באווירה וברמה בינלאומית.

מספרת המלון גדולה אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון רחב של עיצובי שיער וטיפולי שיער רחבים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של נופשי בית המלון.

הבריכה הפנימית ממוקמת בפנים הבניין והיא מקורה. הבריכה החיצונית נמצאת על גג בניין המלון בקומה עשר. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה הניתנים סביבותיה.

אולם כנסים

האולם מתאים לפגישות עסקיות והינו כולל בתוכו כמה חדרי ישיבות לאנשי עסקים וללקוחות פרטיים המעוניינים לקיים מפגש עיסקי, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות מעל הכל

החניה לכל נופשי מלון אוריינט ירושלים היא חינם וסמוכה בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה במלון אוריינט ירושלים תספק לנופשים בו חווית אירוח מענגת באווירה ייחודית של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

צריכים נתונים על מלון בוטיק בירושלים מחיר? באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תקבלו את החומר שחיפשתם.

מלון אוריינט הינו חלק מרשת ענפה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לחברה גדולה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירותי איכותי עתיר ניסיון וכחלק ממסורת של שירות רב שנים הוא נודע בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים כולם ככל בתי המלון בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. המלון הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בישראל אשר היא קיימת כבר מאז  1980, עם ניסיון רב בתחום השירות המלונאי והיא המובילה בארץ ובעלת שם רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>