מלון בוטיק בירושלים עם בריכה

מבצעים חמים

מלון אוריינט

אתר חובבי מלון אוריינט ירושלים – כל מה שאתם צריכים להבין בנושא מלון בוטיק בירושלים עם בריכה. העיר הקדושה לעם ישראל, מושכת אליה רבבות מטיילים רבים מרחבי ישראל והעולם כולו, הינה עיר של מיזוגים נדירים של הפכים. העיר הינה עיר בעלת עבר היסטורי עשיר אשר ממוזג לחיים מודרניים עם אופק לעתיד, בין רחובותיה בתוך הנוף המרהיב ובדיוק על החיבור הייחודי הזה שוכן מלון אוריינט המספק חווית נופש מפנקת ייחודית לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט ירושלים שייך לקבוצת מלונות ישרוטל אשר הינה מהראשונות בישראל והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חוויה בלתי נשכחת

המלון הינו חיבור ייחודי בין ישן לחדש, והוא נמצא בבניין שעבר תהליך שימור כחלק מפרויקט שימור בתים בעלי מורשת היסטורית בעיר ירושלים.

שילוב מיוחד זה בא לידי ביטוי גם מבחינה עיצובית בארכיטקטורת בניין בית המלון שצורת העיצוב שלו הינו מודרני מושקע וממוזג ביחד עם אופי ארכיטקטורה ישן בסטנדרט עולמית.

מיקומו של המלון במבנה השימור בלב המושבה הגרמנית הישנה ועיצובו נותנים לו את אופיו הייחודי ויוצרים את האווירה של חיבור מדהים בין רוח ישנה לחדשה ומאפשר מבט לחיבור נדיר בין מסורת לתקופה הנוכחית בזכות היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של בניינים בעלי עבר היסטורי בעיר ובנוסף גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה המלון ישנו מתחם גדול המכיל בנוסף חוויה אומנותית מעניינת למבקרים בו.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה היוצרת חוויה מענגת חושים של מגוון טעמים מענגים המסמלים את מאכליה של ירושלים כל אלו יחד נותנים לשוהים בבית המלון חוויה עשירה אשר מספקת גם את הרוח וגם את הגוף.

נוף עוצר נשימה

זאת בנוסף למיקומו במרכז ירושלים ובמרכז המושבה הגרמנית שהוא מתחם רווי מסעדות בוטיקים וגם הינו איזור ציורי אשר גם הוא חולש על פני כל הנוף היפה של העיר.

הודות למיקומו של מלון אוריינט ירושלים בלב העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נבנתה במחצית המאה התשע-עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ והקימו בה את ביתם.

עיצוב

בנוסף קו עיצוב הפנים שלו הוא מאד ייחודי, אשר נותן תחושה של יוקרה מודרנית לצד אווירה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על סטייל עיצוב נקי. מצאתם את המידע שאתם צריכים בקשר למלון בוטיק בירושלים עם בריכה? במידה ולא, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לסייע לכם.

מבנה מלון אוריינט ירושלים בנוי מעשר קומות ומשולב יחד עם מבנה משומר ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. מבנה בית המלון נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בישראל הודות לחיבורם הכל כך ייחודי של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

מלון אוריינט ואומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד רובד מסקרן של חווית נופש קסומה המרחיבה את הדעת שבית המלון  מציע לשוהים בו.

חדרים

חדרי האירוח והסוויטות של המלון הינם בנויים באיכות גימור ובעיצוב מפואר ובמפרט טכני עשיר והם מאובזרים לנוחיותם המירבית של האורחים. ברוב החדרים ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעליים, מצעים נקיים, רכים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

כל חדרי המלון והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרירים של ירושלים.

כל החדרים והסוויטות בבית המלון כולם הינם בעיצוב בעיצוב אלגנטי. החדרים הינם גדולים וגודלם 36 מ"ר.

סוויטות בית המלון

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות בכל היום.

הינן נמצאות בתוך מבנה שעבר תהליך שימור הבנוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בקו אלגנטי מיוחד במינו מסורתי באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה ישנה.

מתקני בריאות

הבריכה הפנימית שוכנת בתוך המבנה והיא מקורה. הבריכה החיצונית משקיפה לעבר נופה המרהיב של העיר ירושלים. הבריכה ממוקמת באמצעו של איזור מרווח.

טיפולי האסתטיקה ופנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הגדול של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי בית המלון. הספא האקסלוסיבי מציע טיפולי יופי ומספק מגוון פעילויות נוספות כייפיות ביותר.

בקומתו התחתונה של בניין המלון ישנה מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

חדר האוכל של מלון אוריינט הוא חדר אוכל מרווח, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומשרה לאורחים בו חוויה קולינרית מענגת, הודות לתפריט המגוון, הטרי והערב המוצע בו. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון מעניין מגוון ומסורתי של טעמים. צוות המלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף המלון ובעל רמת שירות גבוה. אורחי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו מענג מגוון וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר ומענג ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של מלון אוריינט אירועים או כנסים פרטיים.

השירות מעל הכל

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג מוכר של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני בית המלון כולם כמו בתי המלון בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. נופשי בית מלון אוריינט ירושלים הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

בדף זה תגלו אינפורמציה בעניין מלון בוטיק בירושלים עם בריכה.

מלון אוריינט ירושלים מונגש לבעלי צרכים מיוחדים שיש להם בעיית נגישות והוא מאפשר כניסה קלה בטוחה ויעילה לאורחים שהם מתקשים בהתניידות כדי לתת גם להם כאנשים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש יעילה, בטיחותית ומהנה באופן מקסימאלי. חופשה במלון אוריינט תבטיח לאורחים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה מיוחדת של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>