אוריינט ירושליים חדר

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

מלון אוריינט ירושלים הוא מיזוג ייחודי של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית אירוח בלתי נשכחת ואיכותית לנופשים במלון ולשוהים בו.

חובבי מלון אוריינט ירושלים: הכל על אוריינט ירושליים חדר. בעיר ירושלים, העיר הצופנת בחובה קסם של אלפי שנות היסטוריה. מלון אוריינט ירושלים מציע חגיגה מרהיבה של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של הבירה ירושלים.

חווית אירוח

מלון אוריינט הוא מיזוג מסקרן של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית נופש יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

מלון אוריינט שוכן בלב ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופת הטמפלרים שהיו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ הקודש ולהתמקם בעיר ירושלים, מאמצע המאה ה- 19.

בית המלון הוא מיזוג ייחודי בין הישן לחדש, והוא נמצא במבנה משומר כחלק מתנופת שימור בניינים בעלי מורשת היסטורית בעיר.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה בית המלון ישנו לובי גדול המכיל גם חוויה וויזואלית מדהימה למתארחים בו.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה המעניקה חוויה חושית של מגוון טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של ירושלים כל אלו גם יחד מציעים לנופשים בבית המלון חוויה עשירה אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

נוף ייחודי

הודות למיקום של מלון אוריינט ירושלים בלב העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נוסדה באמצע המאה התשע עשרה, והייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ והקימו בה את ביתם.

בנוסף למיקומו המרכזי ובלב המושבה הגרמנית שהינו מתחם רווי מסעדות חנויות וגם הוא מתחם ציורי אשר גם הוא חולש על פני כל נופה המהפנט של הבירה.

עיצוב

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת הבנויה מחומרים מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים אוריינטלים המלון הוא מיזוג מרתק של צורת בנייה בת זמננו עם סגנון בנייה ישנה של מבנים שעברו תהליך שימור שהם בעלי ערך היסטורי רב. שילובם המעניין של אלמנטים אוריינטאליים של העיר יחד עם סממנים מודרניים הוא המעניק למלון את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

גם קו עיצוב הפנים שלו הוא מאד מעניין, אשר נותן אווירה של אקסלוסיביות עכשווית לצד אווירה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על קו עיצוב מעודן. נושא אוריינט ירושליים חדר בהחלט מטריד אנשים המתכננים חופשה בבית המלון.

אומנות

בית המלון אוצר בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים ומכיל אוסף נדיר של פריטים עתיקים מזמנם של הטמפלרים לצד הצגתם של עבודות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות מודרניות.

החדרים של המלון

הסוויטות גם הן גדולות וגודלן 60 מ"ר. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בד, כלי מיטה נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

במלון אוריינט ירושלים ישנם 243 חדרים מדהימים מרווחים ונקיים ומתוכם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות מרווחות. החדרים והסוויטות פרושות על פני תשע הקומות מבנה בית המלון.

כל חדרי המלון והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרים של העיר.

סוויטות המלון

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך היום.

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים ויציאה לגינה פרטית וגודלה 36 מ"ר.

מתקני הבריאות

הבריכה הפנימית שוכנת בפנים הבניין והיא מוצלת. הבריכה החיצונית נמצאת בגג בניין בית המלון בקומה עשר. הבריכה ממוקמת במרכזו של איזור מרווח.

מספרת המלון גדולה אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון עשיר של עיצובי שיער וטיפולי שיער מקיפים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המירבית של אורחי המלון.

תפריט חדר האוכל של המלון מכיל ארוחות בריאותיות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוגשות הינן בעלות מגוון מרתק עשיר ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון היא מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה על הנוף היפה של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בסגנון יוקרתי, בסגנון וברמה בינלאומית.

על גג בניין מלון אוריינט באיזור הבריכה נמצא מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולי בריאות וטיפולי יופי שבו יכולים אורחי המלון לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במתחם. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע טיפולי אסתטיקה ומציע מגוון פעילויות נוספות מהנות ביותר.

אולם הכנסים

במלון ישנו אולם גדול מרהיב ומעוצב בעיצוב אלגנטי ומשמש בנוסף כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות המלון

מלון אוריינט ירושלים מונגש לאנשים בעלי מוגבלויות שיש להם בעיית אפשרות גישה והוא מאפשר כניסה נוחה בטיחותית ויעילה ללקוחות שהם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כאורחים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש נוחה, בטיחותית וכייפית ביותר. החופשה במלון אוריינט תספק לנופשים בו חווית אירוח מושלמת באווירה מיוחדת של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט הוא חלק מרשת ענפה של בתי מלון ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה בישראל וכיאה לחברה גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי מקצועי עתיר ניסיון וכחלק ממסורת של שירות רב שנים הוא מצטיין בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. לקוחות מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

כאן תוכלו לגלות חומר אודות אוריינט ירושליים חדר.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>