מבצעים מלונות לשבועות בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

מלון אוריינט הינו שילוב ייחודי של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המעניק חווית נופש בלתי נשכחת ואקסלוסיבית למתארחים בבית המלון ולשוהים בו.

אתם מבצעים חיפוש אחר מידע בנושא מבצעים מלונות לשבועות בירושלים? אין צורך להשתגע עוד! הגעתם למקום הנכון. העיר המקודשת לעם ישראל, מושכת אליה מיליוני אורחים רבים מכל קצוות ישראל והעולם כולו, הינה עיר של שילובים מיוחדים של ניגודים. העיר היא עיר בעלת עבר עשיר אשר ממוזג לחיים מודרניים עם פנים לעתיד, בין שכונותיה בתוך הנוף המרהיב ובדיוק על החיבור המופלא הזה נמצא בית מלון אוריינט ירושלים המציע חווית נופש מפנקת ייחודית לאורך כל עונות השנה.

חוויה מושלמת

מלון אוריינט הינו שילוב מיוחד בין ישן לחדש, ונמצא במבנה משומר כחלק מתנופת שימור בניינים בעלי ערך הסטורי בעיר ירושלים.

מיקומו של מלון אוריינט במבנה המשומר בלב המושבה הגרמנית הישנה ועיצובו נותנים לו את אופיו המיוחד ויוצרים את האווירה של שילוב מעניין בין העבר להווה ונותן הצצה לנקודת מפגש נדיר בין מסורת לחדשנות בזכות היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של מבנים היסטורים בירושלים ומכאן גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של ירושלים.

שילוב ייחודי זה בא לידי ביטוי גם מבחינה עיצובית בארכיטקטורת מבנה מלון אוריינט שסגנון הקו העיצובי שלו הוא מודרני יוקרתי ומושלב יחד עם סוג בנייה ישן בסטנדרט עולמית.

חוויה אומנותית

במבנה בית המלון ישנו מתחם מרווח הכולל בתוכו גם חוויה וויזואלית מרתקת לשוהים בו והיא אוגדת בתוכה מיזוג מיוחד של אומנות מודרנית עם אוסף פריטים ארכיאולוגי המחבר עבר מול הווה.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה המעניקה חוויה חושית של חגיגת טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של ירושלים כל אלו יחד מספקים לאורחים במלון חוויה ייחודית אשר מספקת גם את הרוח וגם את הגוף.

נוף ייחודי

בית המלון קרוב מאד למתחמי בילוי חשובים נוספים בעיר והינו שוכן כשני קילומטרים מן העיר העתיקה וסמוך לרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד אתרים תיירותיים אטרקטיביים כגון הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מתחמים תיירותים רבים מרתקים נוספים וסמוך גם למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות במרכזה של העיר ירושלים.

המלון נחשב חלק חשוב ממורשתה של העיר ובהיותו שותף נכבד בשימור מבנים היסטוריים בעיר והריהו בעצמו חלק מנופה העירוני המיוחד הקסום של העיר.

דיזיין

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וקו עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה העשויה מחומרים ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים אוריינטלים מלון אוריינט הוא חיבור מרתק של סגנון בנייה בת זמננו עם סגנון בנייה עתיקה של בתים ישנים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם הייחודי של סממנים אתניים של העיר יחד עם מוטיבים חדשניים הוא הנותן לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

המלון שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים האורבניים המרהיבים בעיר ובארץ. נושא מבצעים מלונות לשבועות בירושלים הינו מעסיק אנשים המתכננים נופש בבית המלון.

מוזיאון המלון

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הוא עוד גוון מסקרן של חווית נופש מדהימה המעשירה את הדעת שהמלון  מספק למתארחים.

חדרי המלון

הסוויטות גם הן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מצויידים וכוללים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת ללקוחות אנשי העסקים שביניהם לעבוד בנוחות.

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל המלון פונים לעבר נופה הקסום של העיר הנשקף אל העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

כל חדרי האירוח והסוויטות בבית המלון כולם הינם בעיצוב בעיצוב אלגנטי. חדרי האירוח הם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הינן בעלות חלונות בצורת קשת עם יציאה לחצר פרטית בגודל 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן צמודות ללובי פרטי מפואר רחב בקומה תשע.

מתקני בריאות

הבריכה הפנימית שוכנת בתוך המבנה והינה מוצלת. הבריכה החיצונית נמצאת על גג מבנה בית המלון בקומה העליונה. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ויופי המסופקים סביבה.

בקומה התחתונה של בניין בית המלון שוכנת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

על גג בניין מלון אוריינט במתחם הבריכה ישנו מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולים וטיפולי יופי אשר בו יכולים מתארחי מלון אוריינט לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במקום. הספא האקסלוסיבי נותן יותר מ- 70 טיפולי גוף.

חדר האוכל של מלון אוריינט הינו חדר אוכל מרווח, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומשרה למתארחים בו חוויה קולינרית עשירה, הודות לתפריט המגוון, האיכותי והערב המוצע בו. הארוחות המוצעות הן בעלות מגוון ייחודי עשיר ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון הינה מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה אל עבר הנוף המרהיב של ירושלים. אורחי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו מענג מגוון וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר ומענג ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

אולם כנסים

בבית המלון ישנו אולם מרווח מפואר ומעוצב בקו אקסלוסיבי ומשמש בנוסף כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות המלון

רשת מלונות ישרוטל היא מותג ידוע של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. לקוחות המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

באתר orient-hotel.com תוכלו לקרוא אינפורמציה בעניין מבצעים מלונות לשבועות בירושלים.

החניה לכל נופשי בית המלון היא בחינם וסמוכה בית המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה במלון אוריינט תבטיח למתארחים בו חוויית נופש מושלמת באווירה ייחודית של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>