דילים ברגע האחרון מלונות בירושלים

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

אתם מבצעים חיפוש אחר מידע לגבי דילים ברגע האחרון מלונות בירושלים? אין צורך לחפש יותר. אתם נמצאים במקום הטוב ביותר. העיר המקודשת לעם ישראל, קוראת אליה המוני תיירים רבים מרחבי ישראל והעולם כולו, היא עיר של חיבורים מעניינים של הפכים. העיר היא עיר בעלת עבר היסטורי מפואר שהינו מחובר להווה עם אופק לעתיד, בין שכונותיה בתוך נופה היפה ובדיוק על החיבור הייחודי הזה שוכן בית מלון אוריינט ירושלים המספק חווית נופש מענגת בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט ירושלים הינו חיבור ייחודי של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית אירוח בלתי נשכחת ואיכותית למתארחים במלון ולשוהים בו.

חוויה בלתי נשכחת

המלון הינו שותף מרכזי גם בשמירה על רצף צביונה האורבני החזותי היפה והעתיק של הבירה.

מיקומו של בית המלון במבנה השימור במרכז המושבה הגרמנית הציורית וסגנונו העיצובי מקנים לו את אופיו הייחודי ונותנים את ההרגשה של מפגש מדהים בין רוח ישנה לחדשה ומאפשר הצצה למפגש נדיר בין תקופות עבר לעכשווי על ידי היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של בניינים היסטורים בירושלים ומכאן גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר ירושלים.

מלון אוריינט הינו מיזוג ייחודי של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית נופש יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לאורחיו.

חוויה אומנותית

במבנה מלון אוריינט ישנו לובי מרווח הכולל גם חוויה וויזואלית מעניינת למבקרים בו והינה משלבת בתוכה שילוב מסקרן של אומנות עכשווית יחד עם פריטי ארכיאולוגיה ומפגיש מסורת מול חדשנות.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית עשירה היוצרת חוויה מדהימה של מגוון טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של ירושלים כל אלו ביחד מספקים לאורחים במלון אוריינט חוויה עשירה אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

לב עיר הבירה

המלון נחשב חלק חשוב ממורשתה של העיר ירושלים ובהיותו שותף נכבד בשימור בניינים היסטוריים בעיר והריהו בעצמו חלק מנופה העירוני הייחודי היפה של ירושלים.

בית המלון קרוב מאד למתחמי בילוי חשובים נוספים בעיר והינו שוכן במרחק הליכה מן העיר העתיקה והוא סמוך למדרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד אתרים תיירותיים חשובים דוגמת הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד אתרים תיירותים רבים מעניינים אחרים וקרוב בנוסף למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות במרכז העיר ירושלים.

חוויה לעיניים

מבחינת סגנונו הארכיטקטוני וקו עיצובו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה העשויה מחומרי בנייה ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים אוריינטלים המלון הינו חיבור ייחודי של צורת בנייה בת זמננו עם סגנון בנייה עתיקה של בניינים משומרים שהם בעלי ערך היסטורי רב. בניין מלון אוריינט נחשב לאחד מבתי המלון היפים בארץ הודות למיזוגם הכל כך ייחודי של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

גם עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי אנשי עיצוב וארכיטקטים בעלי שם עולמי. קיבלתם את המידע שאתם מחפשים בקשר לדילים ברגע האחרון מלונות בירושלים? במידה ולא, צרו קשר ונשתדל לעזור לכם.

הצד האומנותי

המלון מכיל בתוכו בנוסף את מוזיאון הטמפלרים ומכיל אוצר נדיר של פריטים היסטוריים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות של אמנים ישראליים המציגים עבודות אומנות מודרניות.

החדרים

הסוויטות גם הינן גדולות ובגודל 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מצויידים וכוללים: מיטה גדולה, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת לאורחים העיסקיים שבהם לעבוד בנחת.

במלון אוריינט ישנם 243 חדרים יפים מרווחים ונקיים ומתוכם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות מרווחות. חדרי האירוח הם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרירים של ירושלים.

סוויטות בית המלון

הן שוכנות בתוך מבנה משומר העשוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בעיצוב אקסלוסיבי ייחודי עתיק ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה מסורתית.

כל הסוויטות הינן מחוברות ללובי פרטי מהודר גדול בקומה תשע.

מתקני הבריאות

על גג מבנה המלון במתחם הבריכה ישנו מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולים וטיפולי יופי שבו יכולים אורחי בית המלון לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במקום. הספא היוקרתי מציע טיפולי יופי ומספק שפע פעילויות בריאותיות נוספות כייפיות ביותר.

הבריכה הפנימית שוכנת בתוך הבניין והיא מקורה. הבריכה החיצונית צופה אל עבר הציורי של העיר ירושלים. הבריכה נמצאת באמצעו של מתחם גדול.

מספרת המלון גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון עשיר של עיצובי שיער וטיפולי שיער רחבים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של אורחי בית המלון.

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות מגוונות ומזינות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. התפריט המוגש הינו בעל אופי ייחודי מכיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות על פי שמות של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את האוכל המוגש בהתאם. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף המלון ובעל רמת שירות גבוה. נופשי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו טעים עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון ומענג ומגוון מעניין של יינות איכותיים.

אולם הכנסים של המלון

אולם הכנסים מותאם למפגשים עיסקיים והוא כולל בתוכו כמה חדרי התוועדות לאנשי עסקים ולאנשים פרטיים הרוצים לקיים מפגש עיסקי, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

איכות ללא פשרות

באתר orient-hotel.com תוכלו לקרוא מידע בעניין דילים ברגע האחרון מלונות בירושלים.

בית המלון הוא חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה בארץ וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות מקצועי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הוא מצטיין בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים כולם ככל מלונות בארץ השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. בית מלון אוריינט הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בישראל שהינה קיימת כבר מאז  1980, עם הרבה ניסיון בתחומי שירות המלונאות והיא המובילה בישראל ובעלת שם רב.

החניה לכל נופשי בית המלון הינה חינם וליד המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לאורחים בו חוויית נופש מענגת באווירה קסומה של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>