אולם מלון בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

בית מלון אוריינט הוא שילוב מיוחד של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית נופש מהממת ויוקרתית למתארחים במלון ולשוהים בו.

אתר חובבי מלון אוריינט ירושלים – הכל בנושא אולם מלון בירושלים. במרכז ירושלים, העיר המקפלת בתוכה מיסתורין במשך אלפי שנות עבר היסטורי. בית מלון אוריינט ירושלים מציע חגיגה מרהיבה של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של העיר ירושלים.

חוויה בלתי נשכחת

המלון הינו שילוב מעניין בין ישן לחדש, והוא נמצא בבניין משומר כחלק ממבצע שימור בניינים בעלי מורשת היסטורית בעיר.

מלון אוריינט ירושלים ממוקם במרכז העיר ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופת הטמפלרים שהיו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ הקודש ולהתיישב בעיר ירושלים, במחציתה של המאה ה- 19.

מלון אוריינט ירושלים הינו מיזוג מעניין של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין המלון ישנו מתחם מרווח הכולל בנוסף חוויה אומנותית מדהימה למבקרים בו והיא אוגדת בתוכה מפגש מסקרן של יצירות אומנות מודרניות יחד עם פריטי אוסף אריכאולוגי המחבר מסורת מול חדשנות.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית עשירה הנותנת חוויה חושית של חגיגת טעמים מענגים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו ביחד נותנים למתארחים במלון חוויה בלתי נשכחת אשר מעניקה גם את הנפש והגוף.

נוף עוצר נשימה

והודות למיקומו בלב ירושלים ובלבה המושבה הגרמנית שהינו איזור משופע מסעדות חנויות וגם הוא מתחם ציורי אשר גם הינו צופה על פני כל הנוף המהפנט של העיר.

בית המלון נחשב חלק אינטגרלי מההיסטוריה של העיר ירושלים והינו שותף נכבד מתהליך שימור בניינים היסטוריים בירושלים והינו בעצמו חלק מנופה האורבני המיוחד הקסום של הבירה.

עולם העיצוב

גם עיצוב הפנים שלו הוא מאד ייחודי, אשר נותן אווירה של אקסלוסיביות מודרנית לצד אווירה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על קו עיצוב מעודן. נושא אולם מלון בירושלים בהחלט מעסיק לא מעט מטיילים המתכננים נופש במלון.

מבחינת עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת העשויה מחומרים שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים אוריינטלים המלון הינו חיבור ייחודי של סגנון בנייה מודרנית ושל סגנון בנייה ישנה של בניינים עתיקים שהם בעלי ערך היסטורי רב. בניין מלון אוריינט נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בישראל הודות למיזוגם הכל כך מעניין של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

נופש לחובבי אומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד רובד ייחודי של חווית אירוח קסומה המעשירה את הדעת שהמלון  מספק לשוהים בו.

חדרי המלון

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הינם עוצבו בסגנון יוקרתי. החדרים והסוויטות משתרעות על פני תשע הקומות בניין המלון.

כל חדרי המלון והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרירים של העיר.

הסוויטות גם הינן גדולות וגודלן 60 מ"ר. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בית, כלי מיטה נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

הסוויטות

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים עם יציאה לחצר פרטית וגודלה 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן צמודות ללובי פרטי מפואר מרווח בקומה תשע.

מתקני הבריאות

הבריכה הפנימית ממוקמת בפנים הבניין והיא מקורה. הבריכה החיצונית נמצאת על גג בניין בית המלון בקומה העשירית. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה הניתנים בסביבתה.

חדר האוכל של מלון אוריינט הינו חדר אוכל מרווח, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומשרה למתארחים בו חוויה קולינרית עשירה, הודות לתפריט הססגוני, האיכותי והמענג המוגש בו. תפריט האוכל המוצע הינו בעל אופי מיוחד מכיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות לפי שמותיהן של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את האוכל המוגש בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון הינה מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה אל עבר נופה המרהיב של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בסגנון אלגנטי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

בקומתו התחתונה של בניין מלון אוריינט ישנה מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

טיפולי היופי והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, המתחם הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקנים רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. הספא היוקרתי מציע טיפולי אסתטיקה ומספק שפע פעילויות בריאותיות נוספות מפנקות ביותר.

אולם הכנסים

האולם מתאים לפגישות עסקיות והינו כולל בתוכו כמה חדרי התוועדות ללקוחות עיסקיים וללקוחות פרטיים המעוניינים לקיים פגישה עיסקית, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות המלון

צריכים אינפורמציה בנושא אולם מלון בירושלים? ב- חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו לגלות את מה שחיפשתם.

בית המלון מותאם לנכים אשר להם בעיית נגישות והוא מספק כניסה קלה בטיחותית ויעילה ללקוחות שהם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כאורחים בעלי מוגבלויות חווית אירוח קלה, בטיחותית ומהנה באופן מקסימאלי. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לאורחים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה ייחודית של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג מוכר של מלונות יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני בית המלון כולם כמו בתי המלון בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. לקוחות המלון הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>