מלון אירועים בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט

הנכם צריכים מידע בנושא מלון אירועים בירושלים? אין צורך לשבור את הראש עוד! אתם נמצאים באתר הנכון. במרכז ירושלים, העיר המקפלת בתוכה פלא במשך אלפי שנות היסטוריה. מלון אוריינט ירושלים מאפשר חגיגה צבעונית של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של הבירה ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים הינו חיבור ייחודי של מלון בוטיק ומלון יוקרתי המספק חוויה מהממת ואקסלוסיבית לנופשים בבית המלון ולשוהים בו.

חוויה בלתי נשכחת

בית המלון הופך שותף אינטגרלי גם בשמירה על רצף יופיה העירוני החזותי המיוחד והמסורתי של עיר הבירה.

מלון אוריינט ירושלים הוא מיזוג מעניין של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לנופשיו.

מלון אוריינט ירושלים ממוקם בלב ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופתם של הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ הקודש ולהתמקם בבירתה ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

חוויה וויזואלית

בבניין מלון אוריינט ישנו מתחם מרווח המכיל בנוסף חוויה וויזואלית מדהימה למבקרים בו והיא משלבת בתוכה שילוב ייחודי של אומנות מודרנית עם פריטי אוסף אריכאולוגי המחבר מסורת מול חדשנות.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה היוצרת חוויה מדהימה של חגיגת טעמים מענגים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו יחד נותנים לנופשים בבית המלון חוויה מיוחדת אשר מספקת גם את הלב ואת הנשמה.

נוף ייחודי

זאת בנוסף למיקומו בלב העיר ובלבה המושבה הגרמנית שהינו מתחם משופע מסעדות בוטיקים וגם הוא איזור ציורי אשר גם הינו חולש על פני הנוף היפה של הבירה.

בית המלון נעשה חלק חשוב מההיסטוריה של העיר והינו שותף נכבד בשימור מבנים בעלי ערך היסטורי בעיר והוא בעצמו חלק מנופה האורבני הייחודי היפה של ירושלים.

דיזיין

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת העשויה מחומרי בנייה מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים מזרחיים בית המלון הוא מיזוג מעניין של סגנון בנייה מודרנית ושל סגנון בנייה ישנה של בתים שעברו תהליך שימור שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה מלון אוריינט נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בישראל הודות לחיבורם הכל כך ייחודי של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

בנוסף עיצוב הפנים שלו הינו מאד ייחודי, אשר נותן אווירה של יוקרה מודרנית לצד תחושה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב מעודן. קיבלתם את האינפורמציה שחיפשתם בנושא מלון אירועים בירושלים? אם לא, פנו אלינו ונשמח לסייע לכם.

הצד האומנותי

המלון אוצר בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים ובו אוצר מעניין של פריטים היסטוריים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגת עבודות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות מודרניות.

החדרים של מלון אוריינט

כמו כן כל החדרים כולםשל בית המלון פונים אל נופה הקסום של העיר הנשקף אל העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

הסוויטות גם הן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. כל החדרים והסוויטות הינם מאובזרים ומכילים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת ללקוחות העיסקיים שביניהם לעבוד בנחת.

במלון אוריינט ירושלים ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים גדולים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. החדרים והסוויטות פזורות על פני תשע הקומות בניין בית המלון.

סוויטות בית המלון

כל הסוויטות הינן מחוברות לפרוזדור פרטי מפואר רחב בקומה התשיעית.

הינן שוכנות בתוך מבנה שעבר תהליך שימור העשוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון יוקרתי קסום ישן באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה מסורתית.

מתקני היופי והפנאי

במלון קיימות שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית משקיפה לנוף היפה של העיר ירושלים. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ויופי המוצעים בסביבתה.

חדר האוכל של המלון הינו חדר אוכל גדול, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומעניק לאורחינו בו חוויה קולינרית מענגת, הודות לתפריט העשיר, הרענן והטעים המוגש בו. הארוחות המוגשות הינן בעלות מגוון מיוחד מגוון ואותנטי של טעמים. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף המלון ובעל רמת שירות גבוה. נופשי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו ערב לחיך מגוון וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון ומענג ומגוון מעניין של יינות איכותיים.

בקומה התחתונה של בניין מלון אוריינט ירושלים ממוקמת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

טיפולי האסתטיקה ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הגדול של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקנים רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע טיפולי אסתטיקה ומספק שלל פעילויות נוספות כייפיות ביותר.

כנסים

האולם מתאים למפגשים עיסקיים והינו מכיל בתוכו מספר חדרי ישיבות לאנשי עסקים וללקוחות פרטיים הרוצים לבצע מפגש עיסקי, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות המלון

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג נודע של מלונות יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כמותג בענף המלונאות כולו. בית מלון אוריינט הוא מבית רשת ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בישראל אשר היא קיימת כבר משנת  1980, עם ניסיון עשיר בתחומי שירות המלונאות והינה המובילה בישראל ובעלת שם רב.

המלון מונגש לנכים שיש להם בעיית נגישות והוא נותן כניסה נוחה בטוחה ויעילה לנופשים שהם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כאורחים בעלי מוגבלויות חווית נופש יעילה, בטיחותית ומהנה באופן מירבי. החופשה במלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה ייחודית של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

צריכים מידע עדכני אודות מלון אירועים בירושלים? באתר orient-hotel.com תוכלו למצוא את כל החומר שחיפשתם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>