דיל מלון אוריינט

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

הנכם צריכים מידע עדכני בנושא דיל מלון אוריינט? אל לכם לחפש עוד. הגעתם לאתר הנכון. העיר הקדושה לעם ישראל, מושכת אליה רבבות אורחים רבים מרחבי מדינת ישראל והעולם כולו, היא עיר של מיזוגים מעניינים של קצוות. ירושלים היא עיר בעלת עבר היסטורי מפואר אשר ממוזג להווה עם פנים לעתיד, בין שכונותיה בתוך הנוף המרהיב ובדיוק על החיבור הייחודי הזה שוכן בית מלון אוריינט ירושלים המציע חווית נופש מפנקת בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט שייך לקבוצת מלונות ישרוטל שהינה מהמובילות בארץ והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אירוח ברמה אחרת

בית המלון הופך שותף אינטגרלי גם בשמירה על המשכיות יופיה העירוני הוויזואלי המיוחד והעתיק של הבירה.

מיקומו של בית המלון במבנה השימור במרכז המושבה הגרמנית הציורית וסגנונו העיצובי מקנים לו את מראהו המעניין ויוצרים את האווירה של שילוב מדהים בין זמנים עברו לימינו אנו ונותן הצצה למפגש נדיר בין עבר למודרניזציה על ידי היותו חלק מפרוייקט שימור של בניינים היסטורים בעיר ירושלים ובנוסף גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של העיר ירושלים.

שילוב מעניין זה מתבטא גם בצורה עיצובית בארכיטקטורת בניין בית המלון שסגנון הקו העיצובי שלו הוא חדשני מושקע וממוזג יחד עם סגנון ארכיטקטורה ישן בסטנדרט עולמית.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין המלון ישנו לובי מרווח המציע בנוסף חוויה וויזואלית מדהימה לאורחים בו.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת המעניקה חוויה חושית של מגוון טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של העיר.

לב עיר הבירה

זאת בנוסף למיקומו בלב העיר ובלבה המושבה הגרמנית שהינו מתחם רווי מסעדות בוטיקים וגם הוא איזור ציורי אשר גם הינו משקיף על כל הנוף המרהיב של העיר ירושלים.

הודות למיקומו של מלון אוריינט במרכז העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נוסדה מאמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל וקבעו בה את ביתם.

חוויה לעיניים

מבנה מלון אוריינט בנוי מעשר קומות וצמוד יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. מבנה המלון נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בישראל הודות לשילובם הכל כך מעניין של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת מרהיבים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

מלון אוריינט ירושלים שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים האורבניים היפים בבירה ובארץ. עניין דיל מלון אוריינט בהחלט מטריד מטיילים רבים המתכננים נופש בבית מלון.

נופש לחובבי אומנות

מלון אוריינט ירושלים כולל בתוכו בנוסף את מוזיאון הטמפלרים ובו אוצר מעניין של פריטים היסטוריים מימיהם של הטמפלרים לצד אירוח עבודות אומנות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות עכשוויות.

חדרי מלון אוריינט

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם מתוכננים בסטנדרט גימור בקו עיצוב מפואר ובמפרט טכני עשיר והינם מצויידים לנוחיותם המירבית של המתארחים. כל החדרים והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת למתארחים אנשי העסקים שבהם לעבוד בנחת.

כל החדרים והסוויטות במלון כולם הם בעיצוב בעיצוב אקסלוסיבי. חדרי האירוח והסוויטות משתרעות על פני תשע קומות מבנה המלון.

כמו כן כל החדרים ללא יוצא מן הכלל של המלון משקיפים לעבר הנוף המרהיב של ירושלים הנשקף אל עבר העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

הסוויטות של מלון אוריינט

כל הסוויטות הינן צמודות לפרוזדור פרטי מפואר מרווח בקומה תשע.

הן נמצאות בבניין משומר העשוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בקו יוקרתי קסום עתיק ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה מסורתית.

בריאות

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות בריאותיות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. הארוחות המוגשות הינן בעלות מגוון מסקרן עשיר ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון היא מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה לעבר נופה המרהיב של ירושלים. אורחי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו מענג עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

בקומה התחתונה של בניין מלון אוריינט ישנה מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

הבריכה הפנימית שוכנת בתוך הבניין והיא מוצלת. הבריכה החיצונית צופה על נופה הציורי של הבירה. הבריכה ממוקמת באמצעו של מתחם מרווח.

טיפולי האסתטיקה ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הגדול של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקני בריאות רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. הספא האקסלוסיבי מציע טיפולי אסתטיקה ומספק שלל פעילויות בריאותיות נוספות מפנקות ביותר.

אולם הכנסים של המלון

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

שירות המלון

באתר orient-hotel.com תקראו אינפורמציה אודות דיל מלון אוריינט.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג מוכר של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים כולם כמו מלונות בארץ השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מחמירים ביותר. המלון הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה במדינת ישראל שהינה קיימת כבר מאז  1980, עם הרבה ניסיון בתחומי השירות המלונאי והינה הראשונה בארץ ובעלת שם רב.

החניה לכל אורחי בית המלון היא חינם וסמוכה בית המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חוויית נופש בלתי נשכחת באווירה מיוחדת של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>