מחירי בתי מלון בירושלים

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

מלון אוריינט ירושלים הינו מיזוג מעניין של מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חוויה קסומה ואיכותית לנופשים בבית המלון ולשוהים בו.

הנכם מחפשים אחר נתונים לגבי מחירי בתי מלון בירושלים? אל תחפשו יותר. הנכם נמצאים באתר הטוב ביותר. בלב ירושלים, העיר הצופנת בחובה קסם של אלפי שנות היסטוריה. בית מלון אוריינט ירושלים מציע חוויה צבעונית של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של הבירה ירושלים.

חוויה מושלמת

שילוב ייחודי זה מתבטא בנוסף מבחינה עיצובית בארכיטקטורת מבנה מלון אוריינט שאופי הקו העיצובי שלו הינו עכשווי איכותי וממוזג יחד עם סגנון בנייה ישן בסטנדרט עולמית.

מלון אוריינט ירושלים הוא מיזוג מיוחד בין ישן לחדש, ונמצא בבניין של שימור כחלק מפרויקט שימור בתים בעלי ערך הסטורי בעיר.

מיקומו של המלון במבנה שעבר תהליך שימור בלב המושבה הגרמנית הישנה וסגנונו העיצובי מקנים לו את מראהו המיוחד ומעבירים את התחושה של שילוב מרתק בין זמנים עברו לימינו אנו ונותן הצצה לחיבור נדיר בין תקופות קודמות לעכשווי בזכות היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של בניינים היסטורים בעיר ירושלים ובנוסף גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של ירושלים.

חוויה וויזואלית

בבניין המלון ישנו לובי מרווח המכיל בנוסף חוויה חזותית מרתקת לשוהים בו והינה משלבת בתוכה מפגש ייחודי של אומנות מודרנית יחד עם פריטים ארכיאולוגים המחבר עבר מול הווה.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה הנותנת חוויה חושית של מגוון טעמים מעניינים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו יחד יוצרים למתארחים במלון חוויה בלתי נשכחת אשר מספקת גם את הלב ואת הנשמה.

נוף עוצר נשימה

בנוסף למיקומו במרכז ירושלים ובלב המושבה הגרמנית שהינו מתחם רווי מסעדות חנויות וגם הינו איזור מרהיב אשר גם הוא צופה על כל הנוף המדהים של הבירה.

הודות למיקומו של בית מלון אוריינט בלב העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נבנתה מאמצע המאה התשע עשרה, והייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל והקימו בה את מושבם.

דיזיין

בניין המלון בנוי מעשר קומות ומשולב יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. מבנה המלון נחשב לאחד מהמלונות היפים בישראל הודות למיזוגם הכל כך מעניין של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מרהיבים אלו אשר ביחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

המלון שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים האורבניים היפים בירושלים ובארץ. קיבלתם את האינפורמציה שאתם צריכים על מחירי בתי מלון בירושלים? במידה ולא, אתם מוזמנים לפנות אלינו וננסה לעזור לכם.

נופש לחובבי אומנות

מלון אוריינט כולל בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים הכולל אוצר נדיר של פריטים עתיקים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגתם של עבודות אומנות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות עכשוויות.

חדרים

הסוויטות גם הן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בית, כלי מיטה נקיים, רכים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה החורפיים של ירושלים.

כל החדרים והסוויטות בבית המלון כולם הם בעיצוב בקו יוקרתי. החדרים והסוויטות פזורות על פני תשע קומות בניין המלון.

הסוויטות של מלון אוריינט

כל הסוויטות הינן צמודות לפרוזדור פרטי מהודר מרווח בקומה תשע.

הסוויטות הן בעלות חלונות בצורת קשת עם יציאה לחצר פרטית בגודל 36 מ"ר.

מתקני הבריאות

בקומתו התחתונה של בניין מלון אוריינט נמצאת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

חדר האוכל של המלון הוא חדר אוכל מרווח, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומעניק לאורחים בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט העשיר, האיכותי והטעים המוצע בו. הארוחות המוגשות הינן בעלות מגוון מסקרן עשיר ומסורתי של טעמים. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף המלון ובעל רמת שירות גבוה. אורחי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו מענג עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר ומענג ומגוון מעניין של יינות איכותיים.

טיפולי האסתטיקה ופנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקנים רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. הספא היוקרתי נותן למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

בבית המלון נמצאות שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית ממוקמת בגג בניין בית המלון בקומה עשר. הבריכה נמצאת במרכזו של מתחם ענק.

אולם הכנסים

במלון נמצא אולם מרווח מרהיב ומעוצב בקו אלגנטי המשמש גם כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

איכות ללא פשרות

החניה לכל נופשי בית המלון היא בחינם ובקירבת המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חוויית נופש בלתי נשכחת באווירה מיוחדת של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג מוכר של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כמותג בענף המלונאות כולו. בית מלון אוריינט הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בישראל אשר היא קיימת כבר משנת  1980, עם הרבה ניסיון בתחום שירות המלונאות והינה המובילה במדינת ישראל ובעלת מוניטין רב.

זקוקים למידע בנושא מחירי בתי מלון בירושלים? כאן באתר orient-hotel.com תוכלו לגלות את כל מה שרציתם לדעת.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>