מלון בירושלים לזוגות

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

מלון אוריינט ירושלים הוא חיבור ייחודי של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חוויה קסומה ויוקרתית לנופשים בבית המלון ולשוהים בו.

אתם צריכים מידע עדכני אודות מלון בירושלים לזוגות? אל לכם לחפש עוד. הנכם נמצאים במקום הטוב ביותר. העיר המקודשת לעם ישראל, סוחפת אליה רבבות מטיילים רבים מכל קצוות הארץ והעולם כולו, היא עיר של מיזוגים מיוחדים של ניגודים. בית מלון אוריינט ירושלים מציע חוויה צבעונית של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של הבירה ירושלים.

חווית אירוח

מלון אוריינט ירושלים שוכן במרכז העיר, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופתם של הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ הקודש ולהתמקם בבירה ירושלים, ממחצית המאה ה- 19.

בית המלון הינו שותף אינטגרלי גם בשמירה על המשכיות צביונה העירוני הוויזואלי היפה והעתיק של הבירה.

בית מלון אוריינט הוא מיזוג מסקרן של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה הנותן חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לנופשיו.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין בית המלון ישנו מתחם גדול המכיל בנוסף חוויה חזותית מדהימה למבקרים בו.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת הנותנת חוויה בלתי נשכחת של מגוון טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של העיר.

לב עיר הבירה

בית המלון נחשב חלק אינטגרלי מההיסטוריה של ירושלים והינו שותף נכבד מתהליך שימור בניינים היסטוריים בעיר ירושלים והריהו בעצמו חלק מהנוף האורבני המיוחד הקסום של העיר.

והודות למיקומו בלב העיר ובלב המושבה הגרמנית שהינו איזור משופע מסעדות חנויות וגם הינו מתחם ציורי אשר גם הוא חולש על הנוף המדהים של העיר.

עולם העיצוב

בניין בית המלון מורכב מעשר קומות וצמוד יחד עם מבנה משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. שילובם המיוחד של סממנים מזרחיים של העיר יחד עם מוטיבים מודרניים הוא המעניק לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

גם עיצוב הפנים שלו הוא מאד ייחודי, אשר נותן תחושה של יוקרה מודרנית לצד תחושה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב אלגנטי. עניין מלון בירושלים לזוגות הינו מטריד מטיילים רבים המתכננים חופשה בבית המלון.

מלון אוריינט ואומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הוא עוד גוון מעניין של חווית אירוח מדהימה המעשירה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  מספק לנופשים.

החדרים

במלון אוריינט ירושלים ישנם 243 חדרים מדהימים גדולים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות מפוארות מרווחות. חדרי האירוח הינם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

חדרי האירוח והסוויטות של המלון הינם עשויים בסטנדרט גימור וברמת עיצוב יוקרתי ובמפרט טכני עשיר והם מצויידים לנוחותם המירבית של האורחים. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים ומכילים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת לאורחים העיסקיים שבהם לעבוד בנחת.

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל מלון אוריינט פונים לכיוון נופה הקסום של העיר הנשקף לעבר העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הן בעלות חלונות מקושתים עם יציאה לגינה פרטית שגודלה 36 מ"ר.

בקומה התשיעית של הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות בכל היום.

מתקני הבריאות של המלון

בגג מבנה בית המלון באיזור הבריכה נמצא מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולים וטיפולי יופי אשר בו יכולים אורחי בית המלון לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במקום. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הינו חדר אוכל גדול, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומעניק לאורחינו בו חוויה קולינרית מענגת, הודות לתפריט העשיר, האיכותי והטעים המוגש בו. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון מיוחד עשיר ומסורתי של טעמים. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף בית המלון ובעל תודעת שירות גבוה. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו ערב לחיך עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר וטעים ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

הבריכה הפנימית נמצאת בתוך הבניין והינה מוצלת. הבריכה החיצונית ממוקמת בגג מבנה בית המלון בקומה עשר. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה המסופקים סביבה.

מספרת בית המלון מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון רחב של עיצוב שיער וטיפולי שיער רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המירבית של שוהי המלון.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

בבית המלון ישנו אולם גדול מפואר ומעוצב בקו אלגנטי המשמש בנוסף כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

איכות ללא פשרות

מלון אוריינט ירושלים הוא חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי מקצועי עתיר ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הינו נודע בשירות איכותי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים ללא יוצא מן הכלל ככל מלונות בארץ השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. בית המלון הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בארץ שהינה פועלת כבר מאז  1980, עם הרבה ניסיון בתחום שירות המלונאות והינה הראשונה בארץ ובעלת שם רב.

זקוקים לאינפורמציה אודות מלון בירושלים לזוגות? ב- חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו לקבל את כל מה שחיפשתם.

בית המלון מונגש לנכים אשר להם בעיית נגישות והוא נותן כניסה קלה בטוחה ויעילה לנופשים שהם מתקשים בהתניידות כדי לתת גם להם כאנשים בעלי מוגבלויות חווית נופש נוחה, בטיחותית ומהנה באופן מקסימאלי. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לאורחים בו חוויית נופש מושלמת באווירה מיוחדת של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>