בתי מלון בירושלים ליד העיר העתיקה

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

orient-hotel.com: כל מה שרציתם להבין אודות בתי מלון בירושלים ליד העיר העתיקה. העיר הקדושה לעם ישראל, מושכת אליה המוני אורחים רבים מרחבי ישראל והעולם כולו, הינה עיר של שילובים נדירים של קצוות. ירושלים הינה עיר בעלת עבר מפואר אשר מחובר לחיים מודרניים עם אופק לעתיד, בין שכונותיה בתוך נופה היפה ובדיוק על החיבור הייחודי הזה שוכן מלון אוריינט הנותן חווית אירוח מענגת בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

בית מלון אוריינט הינו חיבור מיוחד של מלון בוטיק ומלון יוקרתי המספק חוויה קסומה ואיכותית למתארחים בבית המלון ולשוהים בו.

חווית אירוח

מלון אוריינט נעשה שותף מרכזי גם בשמירה על המשכיות נופה העירוני החזותי היפה והמסורתי של הבירה.

שילוב מיוחד זה בא לידי ביטוי גם מבחינה עיצובית בארכיטקטורת בניין המלון שסגנון העיצוב שלו הינו חדשני אקסלוסיבי ומושלב יחד עם אופי בנייה מסורתי בסטנדרט בינלאומית.

מיקומו של בית המלון בבניין המשומר ברחבי המושבה הגרמנית הציורית וקו סיגנונו מקנים לו את מראהו המעניין ויוצרים את התחושה של מיזוג מרתק בין מסורת לקידמה ונותן מבט לנקודת מפגש נדיר בין עבר לחדשנות בזכות היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של בתים היסטורים בעיר ירושלים ומכאן גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה בית המלון ישנו לובי גדול המכיל בנוסף חוויה חזותית מדהימה לאורחים בו.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה הנותנת חוויה מענגת חושים של חגיגת טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של ירושלים כל אלו ביחד יוצרים לנופשים בבית המלון חוויה מיוחדת אשר מספקת גם את הרוח וגם את הגוף.

מיקום ונוף

הודות למיקומו של מלון אוריינט ירושלים במרכזה של העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר הוקמה מאמצע המאה התשע עשרה, והייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל והקימו בה את ביתם.

בנוסף למיקומו בלב העיר ובלב המושבה הגרמנית שהינו איזור משופע מסעדות חנויות וגם הוא איזור מרהיב אשר גם הינו חולש על פני כל נופה המדהים של הבירה.

דיזיין

הן עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי בוצע על ידי מעצבים וארכיטקטים בעלי שם עולמי. קיבלתם את המידע שאתם צריכים בנושא בתי מלון בירושלים ליד העיר העתיקה? אם עדיין לא, צרו קשר וננסה לענות לכם.

מבנה בית המלון מורכב מעשר קומות וממוזג יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. בניין מלון אוריינט נחשב לאחד מהמלונות המיוחדים בישראל הודות למיזוגם הכל כך ייחודי של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

הצד האומנותי

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד גוון מעניין של חווית אירוח מדהימה המעשירה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  נותן לשוהים בו.

חדרים

הסוויטות גם הינן גדולות וגודלן 60 מ"ר. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעליים, כלי מיטה נקיים, רכים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

כמו כן כל החדרים כולםשל מלון אוריינט משקיפים לכיוון נופה המדהים של ירושלים הניבט לעבר העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

בבית המלון ישנם 243 חדרי אירוח יפים גדולים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות מפוארות גדולות. חדרי האירוח והסוויטות פזורות על פני תשע הקומות בניין בית המלון.

הסוויטות

הינן שוכנות בתוך מבנה משומר הבנוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בעיצוב אקסלוסיבי ייחודי עתיק ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה עתיקה.

כל הסוויטות הינן צמודות לטרקלין פרטי מפואר רחב בקומה התשיעית.

מתקני בריאות

הבריכה הפנימית ממוקמת בפנים הבניין והינה מוצלת. הבריכה החיצונית משקיפה על נופה המדהים של העיר. הבריכה ממוקמת באמצעו של מתחם גדול.

מספרת בית המלון מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון גדול של עיצוב שיער וטיפולים רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המקסימאלית של שוהי בית המלון.

חדר האוכל של מלון אוריינט הוא חדר אוכל מרווח, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומשרה לאורחים בו חוויה קולינרית מדהימה, הודות לתפריט המגוון, הרענן והמענג המוצע בו. הארוחות המוצעות הן בעלות מגוון מסקרן עשיר ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה אל עבר הנוף המדהים של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בסגנון יוקרתי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

טיפולי היופי ופנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי נותן טיפולי יופי ונותן שלל פעילויות נוספות מהנות ביותר.

אולם הכנסים של המלון

אולם הכנסים מותאם לפגישות עסקיות והוא כולל בתוכו כמה חדרי ישיבות ללקוחות עיסקיים וללקוחות פרטיים הרוצים לקיים מפגש עיסקי, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות המלון

כאן תגלו אינפורמציה בעניין בתי מלון בירושלים ליד העיר העתיקה.

מלון אוריינט מונגש לבעלי צרכים מיוחדים אשר להם בעיית נגישות והוא מספק כניסה קלה בטוחה ויעילה לנופשים אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כמתארחים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש נוחה, בטוחה ומהנה באופן מירבי. החופשה במלון אוריינט תבטיח לאורחים בו חווית אירוח מענגת באווירה מיוחדת של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג מוכר של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כשם דבר בענף המלונאות כולו. נופשי מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>