מסעדת חאן תפריד אוריינט ירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט

הנכם צריכים אינפורמציה על מסעדת חאן תפריד אוריינט ירושלים? אל לכם לחפש עוד. הגעתם למקום הנכון. העיר הקדושה לעם ישראל, מושכת אליה רבבות תיירים רבים מרחבי מדינת ישראל והעולם כולו, הינה עיר של שילובים מעניינים של ניגודים. העיר הינה עיר בעלת עבר קדום מפואר שהינו מחובר להווה עם אופק לעתיד, בין סמטאותיה בתוך הנוף המרהיב ובדיוק על החיבור המופלא הזה נמצא בית מלון אוריינט ירושלים המספק חווית אירוח מענגת מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

בית מלון אוריינט הינו חיבור מיוחד של מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית נופש בלתי נשכחת ואיכותית לאורחים בבית המלון ולשוהים בו.

אירוח ברמה גבוהה

מלון אוריינט ירושלים הוא שילוב מסקרן של מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

מיקומו של המלון במבנה השימור במרכז המושבה הגרמנית הישנה וסגנונו העיצובי מקנים לו את אופיו המיוחד ויוצרים את ההרגשה של שילוב מדהים בין מסורת לקידמה ומאפשר מבט לנקודת מפגש נדיר בין תקופות קודמות למודרניזציה בזכות היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של בניינים בעלי עבר היסטורי בירושלים ובנוסף גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של ירושלים.

המלון הינו שותף חשוב גם בשמירה על המשכיות יופיה העירוני החזותי היפה והעתיק של הבירה.

חוויה וויזואלית

במבנה מלון אוריינט ישנו מתחם מרווח הכולל בתוכו גם חוויה אומנותית מרתקת למתארחים בו והינה אוגדת בתוכה מיזוג ייחודי של אומנות מודרנית עם אוסף פריטים ארכיאולוגי ומפגיש מסורת מול חדשנות.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה היוצרת חוויה מענגת חושים של מגוון טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של העיר.

נוף ייחודי

הודות למיקום של מלון אוריינט במרכזה של העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר נבנתה במאה התשע עשרה, והייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל והקימו בה את ביתם.

והודות למיקומו במרכז ירושלים ובלב המושבה הגרמנית שהוא מתחם רווי מסעדות בוטיקים וגם הוא מתחם מרהיב אשר גם הוא חולש על נופה היפה של הבירה.

עיצוב מרהיב

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו המודרני של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה העשויה מחומרי בנייה ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים מזרחיים המלון הוא חיבור ייחודי של סגנון בנייה חדשה עם סגנון בנייה עתיקה של מבנים עתיקים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. בניין בית המלון נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בישראל הודות לשילובם הכל כך ייחודי של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר ביחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

בית המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים העירונים היפים בירושלים ובארץ. קראתם על האינפורמציה שחיפשתם בקשר למסעדת חאן תפריד אוריינט ירושלים? במידה ולא, פנו אלינו ונשתדל לענות לכם.

הצד האומנותי

המלון מכיל בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים ומכיל אוסף נדיר של פריטים היסטוריים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגתם של יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות בנות זמננו.

החדרים

הסוויטות גם הינן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בית, מצעים נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל המלון צופים לעבר נופה הקסום של העיר הנשקף אל העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

כל החדרים והסוויטות במלון כולם הינם עוצבו בסגנון יוקרתי. חדרי האירוח והסוויטות פרושות על פני תשע קומות מבנה המלון.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומת הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך כל היום.

הן שוכנות בתוך מבנה שעבר תהליך שימור הבנוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בקו עיצובי יוקרתי מיוחד במינו עתיק ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה עתיקה.

מתקני בריאות

חדר האוכל של מלון אוריינט הינו חדר אוכל גדול, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומשרה למתארחים בו חוויה קולינרית מדהימה, הודות לתפריט הססגוני, הטרי והטעים המוגש בו. תפריט האוכל המוגש הינו בעל אופי ייחודי מכיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מקוטלגות לפי שמותיהן של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את המזון הניתן בהתאם. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף בית המלון ובעל רמת שירות גבוה. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו ערב לחיך עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

בקומתו התחתונה של בניין המלון ממוקמת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

בגג בניין מלון אוריינט במתחם הבריכה קיים מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולי בריאות וטיפולי יופי אשר בו יכולים מתארחי בית המלון לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במקום. הספא האקסלוסיבי נותן טיפולי אסתטיקה ומספק שפע פעילויות נוספות כייפיות ביותר.

הבריכה הפנימית ממוקמת בתוך המבנה והינה מוצלת. הבריכה החיצונית שוכנת על גג בניין המלון בקומה עשר. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה המוצעים סביבה.

אולם הכנסים של המלון

בבית המלון נמצא אולם רחב-ידיים מרהיב ומעוצב בקו אקסלוסיבי המשמש בנוסף כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות ואיכות

צריכים נתונים אודות מסעדת חאן תפריד אוריינט ירושלים? באתר orient-hotel.com תוכלו לגלות את כל מה שרציתם לדעת.

החניה לכל מתארחי בית המלון הינה בחינם ובקירבת המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חוויית נופש מפנקת באווירה קסומה של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג ידוע של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים כולם כמו בתי המלון בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מחמירים ביותר. המלון הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה במדינת ישראל שהינה קיימת כבר מאז  1980, עם הרבה ניסיון בתחום שירות המלונאות והינה הראשונה בישראל ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>