מלון להיום בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

בית מלון אוריינט שייך לרשת מלונות ישרוטל אשר היא מהמובילות בארץ והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חובבי מלון אוריינט ירושלים – הכל אודות מלון להיום בירושלים. בבירת ישראל ירושלים, העיר המקפלת בתוכה מיסתורין במשך אלפי שנות עבר היסטורי. העיר היא עיר בעלת עבר מפואר אשר משולב להווה עם פנים לעתיד, בין רחובותיה בתוך הנוף המרהיב ובדיוק על קו התפר הייחודי הזה נמצא מלון אוריינט המספק חווית נופש מענגת בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

חוויה מושלמת

שילוב מיוחד זה בא לידי ביטוי גם בצורה עיצובית בארכיטקטורת מבנה בית המלון שאופי העיצוב שלו הוא עכשווי יוקרתי ומושלב ביחד עם סוג ארכיטקטורה ישן בסטנדרט בינלאומית.

מיקומו של בית המלון בבניין השימור במרכז המושבה הגרמנית הציורית ועיצובו מקנים לו את מראהו המעניין ונותנים את התחושה של שילוב מעניין בין מסורת לקידמה ונותן הצצה לנקודת מפגש נדיר בין עבר לתקופה הנוכחית על ידי היותו חלק מפרוייקט שימורם של בניינים בעלי עבר היסטורי בעיר ובנוסף גם לשימור ההיסטוריה הכללי של ירושלים.

מלון אוריינט הינו מיזוג ייחודי בין ישן לחדש, והוא נמצא במבנה של שימור כחלק מתנופת שימור בניינים בעלי ערך הסטורי בירושלים.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה מלון אוריינט ישנו מתחם גדול הכולל בתוכו גם חוויה אומנותית מדהימה לאורחים בו והינה אוצרת בתוכה חיבור מיוחד של אומנות מודרנית יחד עם פריטי ארכיאולוגיה המחבר עבר מול הווה.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת הנותנת חוויה חושית של מגוון טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של ירושלים כל אלו ביחד מציעים לשוהים בבית המלון חוויה עשירה אשר מספקת גם את הלב ואת הנשמה.

נוף עוצר נשימה

זאת בנוסף למיקומו המרכזי בעיר ובלבה המושבה הגרמנית שהוא איזור משופע מסעדות בוטיקים וגם הינו איזור מרהיב אשר גם הוא צופה על פני כל נופה המהפנט של העיר.

בית מלון אוריינט ירושלים מהווה חלק אינטגרלי מעברה של ירושלים והינו שותף נכבד בעבודות שימור בניינים בעלי ערך היסטורי בעיר ירושלים והריהו בעצמו חלק מנופה האורבני המיוחד היפה של הבירה.

דיזיין

מבחינת עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו החדיש של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת העשויה מחומרים ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים אוריינטלים מלון אוריינט הינו מיזוג ייחודי של שיטת בנייה עכשווית עם סגנון בנייה ישנה של בניינים שעברו תהליך שימור שהם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה המלון נחשב לאחד מהמלונות המיוחדים בארץ הודות לשילובם הכל כך מעניין של חומרי הגלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

בית המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים האורבניים המרהיבים בירושלים ובארץ. קראתם על האינפורמציה שאתם מחפשים בקשר למלון להיום בירושלים? במידה ולא, צרו קשר וננסה לסייע לכם.

נופש לחובבי אומנות

מלון אוריינט אוצר בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים ומכיל אוסף מיוחד של פריטים עתיקים מימיהם של הטמפלרים לצד אירוח יצירות אומנות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות מודרניות.

החדרים

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של המלון פונים לכיוון הנוף הקסום של העיר הנשקף לעבר העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

הסוויטות גם הינן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בית, מצעים נקיים, רכים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

במלון אוריינט ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים מרווחים ונקיים ומתוכם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות מרווחות. החדרים והסוויטות משתרעות על פני תשע קומות בניין בית המלון.

סוויטות בית המלון

הינן שוכנות במבנה שעבר תהליך שימור הבנוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בקו יוקרתי קסום מסורתי באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה עתיקה.

בקומת הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך היום.

מתקני בריאות

הבריכה הפנימית ממוקמת בתוך המבנה והיא מוצלת. הבריכה החיצונית שוכנת על גג בניין בית המלון בקומה העשירית. הבריכה נמצאת באמצעו של איזור גדול.

חדר האוכל של המלון הינו חדר אוכל רחב ידיים, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומספק לאורחינו בו חוויה קולינרית מדהימה, הודות לתפריט העשיר, האיכותי והערב המוגש בו. התפריט המוצע הוא בעל אופי מיוחד כיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות לפי שמותיהן של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את המזון המוצע בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה על נופה היפה של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בסגנון יוקרתי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

המספרה מרווחת אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון עשיר של עיצובי שיער וטיפולים מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של שוהי בית המלון.

בגג בניין המלון במתחם הבריכה קיים מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע פעילויות בריאות וטיפולי אסתטיקה אשר בו יכולים מתארחי מלון אוריינט לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במתחם. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

אולם כנסים

אולם הכנסים מתאים למפגשים עיסקיים והוא מכיל בתוכו כמה חדרי ישיבות לאנשי עסקים ולאנשים פרטיים המעוניינים לקיים מפגש עיסקי, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות מעל הכל

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג נודע של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כמותג בענף השירות המלונאי כולו. מלון אוריינט ירושלים הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בישראל שהינה פועלת כבר מאז  1980, עם ניסיון רב בתחומי שירות המלונאות והיא המובילה בישראל ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט מונגש לאנשים בעלי מוגבלויות שיש להם בעיית התניידות והוא נותן גישה קלה בטוחה ויעילה לנופשים שהם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כנופשים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש קלה, בטוחה וכייפית ביותר. חופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חווית אירוח מפנקת באווירה מיוחדת של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

באתר זה תמצאו מידע בנושא מלון להיום בירושלים.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>