דילים לראש השנה בירושלים מלונות

מבצעים חמים

מלון אוריינט

מלון אוריינט הינו מיזוג מעניין של מלון בוטיק ומלון יוקרה המעניק חווית נופש קסומה ויוקרתית למתארחים במלון ולשוהים בו.

אתם מחפשים נתונים על דילים לראש השנה בירושלים מלונות? אין סיבה לבצע חיפושים יותר! הנכם נמצאים באתר הטוב ביותר. העיר הקדושה לעם ישראל, קוראת אליה רבבות מטיילים רבים מכל קצוות מדינת ישראל והעולם כולו, היא עיר של מיזוגים נדירים של הפכים. העיר היא עיר בעלת עבר היסטורי עשיר שהינו ממוזג לחיים מודרניים עם אופק לעתיד, בין סמטאותיה בתוך נופה היפה ובדיוק על המפגש הייחודי הזה נמצא מלון אוריינט המציע חווית נופש מענגת מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

חוויה מושלמת

שילוב מיוחד זה בא לידי ביטוי גם מבחינה וויזואלית בצורת מבנה בית המלון שצורת הקו העיצובי שלו הוא עכשווי מושקע ומושלב ביחד עם סגנון ארכיטקטורה מסורתי וברמה עולמית.

מיקומו של המלון בבניין המשומר ברחבי המושבה הגרמנית הציורית וקו סיגנונו נותנים לו את אופיו המעניין ונותנים את האווירה של חיבור מיוחד בין ישן לחדש ומאפשר הצצה לנקודת מפגש נדיר בין עבר לתקופה הנוכחית על ידי היותו חלק מפרוייקט שימור של מבנים היסטורים בירושלים ומכאן גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של העיר ירושלים.

מלון אוריינט הוא חיבור מיוחד בין מסורת לחדשנות, ונמצא במבנה של שימור כחלק מפרויקט שימור בתים בעלי מורשת היסטורית בעיר.

חוויה אומנותית

במבנה בית המלון ישנו איזור מרווח המכיל בנוסף חוויה אומנותית מדהימה לאורחים בו.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת היוצרת חוויה מענגת חושים של מגוון טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של העיר.

מיקום ונוף

הודות למיקום של בית מלון אוריינט בלב העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נוסדה במאה התשע עשרה, והייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ והקימו בה את ביתם.

בית המלון קרוב מאד לאיזורי בילוי חשובים נוספים בעיר והוא ממוקם במרחק הליכה מן העיר העתיקה ובסמיכות לרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד מקומות תיירותיים מעניינים כגון הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד אתרים תיירותים רבים מרתקים נוספים וסמוך גם למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות ברחבי העיר.

עיצוב מרהיב

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וקו עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת העשויה מחומרים מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים מזרחיים בית המלון הוא חיבור מעניין של צורת בנייה חדישה עם סגנון בנייה ישנה של מבנים ישנים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם הייחודי של אלמנטים אוריינטאליים של העיר ביחד אלמנטים חדשניים הינו המעניק לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

גם קו עיצוב הפנים שלו הינו מאד מעניין, אשר נותן אווירה של אקסלוסיביות עכשווית לצד תחושה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על סטייל עיצוב נקי. עניין דילים לראש השנה בירושלים מלונות בהחלט מעלה שאלות בקרב מטיילים רבים המתכננים חופשה בבית המלון.

אומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד רובד מסקרן של חווית אירוח קסומה המרחיבה את הדעת שבית המלון  נותן לנופשים.

חדרי מלון אוריינט

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הם עוצבו בעיצוב אקסלוסיבי. חדרי האירוח הם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

הסוויטות גם הינן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. כל החדרים והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת ללקוחות העיסקיים שביניהם לעבוד בנוחות.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרירים של העיר.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הן בעלות חלונות בצורת קשת עם אפשרות יציאה לגינה פרטית שגודלה 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן מחוברות ללובי פרטי מפואר רחב בקומה התשיעית.

יופי ופנאי

טיפולי היופי ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן טיפולי יופי ומציע מגוון פעילויות נוספות כייפיות ביותר.

במלון אוריינט קיימות שתי בריכות, האחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית ממוקמת על גג מבנה המלון בקומה העשירית. הבריכה ממוקמת באמצעו של מתחם מרווח.

מספרת המלון גדולה אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון גדול של עיצובי שיער וטיפולי שיער מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המקסימאלית של אורחי המלון.

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות טריות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון מיוחד עשיר ואותנטי של טעמים. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מקצועי ואדיב בניצוחו של שף בית המלון ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בעיצוב יוקרתי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

כנסים

האולם מתאים לפגישות עסקיות והינו כולל בתוכו מספר חדרי ישיבות לאנשי עסקים וללקוחות פרטיים המעוניינים לבצע מפגש עיסקי, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות ואיכות

מלון אוריינט מונגש לנכים שיש להם בעיית התניידות והוא נותן גישה נוחה בטיחותית ויעילה לנופשים שהם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כאנשים בעלי מוגבלויות חווית נופש נעימה, בטיחותית וכייפית באופן מקסימאלי. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק לנופשים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה ייחודית של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

בדף זה תוכלו למצוא חומר אודות דילים לראש השנה בירושלים מלונות.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג ידוע של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כשם דבר בענף המלונאות כולו. המלון הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה במדינת ישראל שהינה קיימת כבר משנת  1980, עם הרבה ניסיון בתחומי שירות המלונאות והינה הראשונה בארץ ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>