מלון ספא יוקרתי בירושלים

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

הנכם צריכים נתונים לגבי מלון ספא יוקרתי בירושלים? אין צורך להשתגע יותר! הגעתם למקום הטוב ביותר. העיר הקדושה לעם ישראל, מושכת אליה מיליוני אורחים רבים מקצוות ישראל והעולם כולו, הינה עיר של מיזוגים מעניינים של קצוות. העיר הינה עיר בעלת עבר קדום מפואר אשר מחובר למציאות עכשווית עם פנים לעתיד, בין שכונותיה בתוך נופה המרהיב ובדיוק על החיבור הנדיר הזה נמצא מלון אוריינט המציע חווית אירוח מפנקת ייחודית לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט שייך לרשת ישרוטל אשר היא מהראשונות בישראל והינו בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חוויה בלתי נשכחת

שילוב מעניין זה מתבטא בנוסף בצורה עיצובית בארכיטקטורת מבנה מלון אוריינט שאופי הקו העיצובי שלו הוא חדשני יוקרתי וממוזג יחד עם אופי ארכיטקטורה עתיק וברמה עולמית.

בית המלון ממוקם במרכז העיר, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מזמנם של הטמפלרים שהיו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתיישב בבירה ירושלים, באמצע המאה ה- 19.

בית המלון נעשה שותף מרכזי גם בשמירה על המשכיות יופיה האורבני החזותי המיוחד והעתיק של עיר הבירה.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין בית המלון ישנו לובי גדול המציע גם חוויה אומנותית מרתקת למבקרים בו.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת היוצרת חוויה מדהימה של מגוון טעמים מעניינים המאפיינים את מאכליה של ירושלים.

מיקום ונוף

בנוסף למיקומו בלב ירושלים ובלבה המושבה הגרמנית שהינו איזור משופע מסעדות חנויות וגם הוא מתחם מרהיב אשר גם הוא משקיף על נופה היפה של ירושלים.

הודות למיקום של בית מלון אוריינט במרכזה של העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר נוסדה באמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ וקבעו בה את מושבם.

עולם העיצוב

מבנה בית המלון מורכב מעשר קומות ומשולב יחד עם מבנה שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. שילובם המיוחד של אלמנטים אוריינטאליים של העיר ביחד מוטיבים עכשווים הוא המעניק למלון את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

מלון אוריינט ירושלים שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים האורבניים המרהיבים בבירה ובארץ. עניין מלון ספא יוקרתי בירושלים בהחלט מעלה שאלות בקרב לא מעט מטיילים המתכננים נופש בבית המלון.

הצד האומנותי

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד רובד ייחודי של חווית נופש קסומה המרחיבה את הדעת שהמלון  נותן לשוהים בו.

חדרי בית המלון

בבית המלון ישנם 243 חדרי אירוח יפים מרווחים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות מרווחות. חדרי האירוח והסוויטות משתרעות על פני תשע קומות מבנה בית המלון.

הסוויטות גם הן גדולות ובגודל 60 מ"ר. כל החדרים והסוויטות הינם מצויידים וכוללים: מיטה גדולה, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת ללקוחות העיסקיים שביניהם לעבוד בנוחות.

כל חדרי המלון והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרירים של העיר.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות בכל היום.

הינן נמצאות בבניין שעבר תהליך שימור העשוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בעיצוב אקסלוסיבי ייחודי עתיק באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה ישנה.

מתקני היופי והפנאי

בקומתו התחתונה של מבנה המלון ממוקמת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

הבריכה הפנימית ממוקמת בתוך המבנה והיא מוצלת. הבריכה החיצונית משקיפה לנוף המרהיב של ירושלים. הבריכה נמצאת במרכזו של איזור ענק.

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הינו חדר אוכל מרווח, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומשרה לאורחים בו חוויה קולינרית מענגת, הודות לתפריט העשיר, האיכותי והטעים המוצע בו. הארוחות המוגשות הינן בעלות מגוון ייחודי מגוון ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה על נופה היפה של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בעיצוב אקסלוסיבי, באווירה וברמה בינלאומית.

בגג בניין מלון אוריינט באיזור הבריכה קיים מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע פעילויות בריאות וטיפולי יופי שבו יכולים מתארחי בית המלון לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במתחם. הספא היוקרתי נותן יותר מ- 70 טיפולי גוף.

כנסים

במלון ישנו אולם מרווח מרהיב ומעוצב בקו אלגנטי ומשמש גם כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות המלון

מלון אוריינט ירושלים מותאם לאנשים בעלי מוגבלויות אשר להם בעיית התניידות והוא נותן כניסה קלה בטיחותית ויעילה ללקוחות שהם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כאורחים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש יעילה, בטוחה וכייפית באופן מירבי. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה ייחודית של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

בדף זה תמצאו חומר בנושא מלון ספא יוקרתי בירושלים.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג מוכר של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כמותג בענף השירות המלונאי כולו. בית מלון אוריינט הינו מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה במדינת ישראל שהינה קיימת כבר משנת  1980, עם ניסיון רב בתחומי השירות המלונאי והיא הראשונה במדינת ישראל ובעלת שם רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>