בתי מלון בירושלים המושבה הגרמנית

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

אתר חובבי מלון אוריינט ירושלים – כל מה שאתם צריכים להבין בנושא בתי מלון בירושלים המושבה הגרמנית. העיר הקדושה לעם ישראל, סוחפת אליה מיליוני מטיילים רבים מכל קצוות מדינת ישראל והעולם כולו, היא עיר של שילובים מיוחדים של ניגודים. בית מלון אוריינט ירושלים מציע חוויה צבעונית של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של הבירה ירושלים.

מלון אוריינט הינו מיזוג מעניין של מלון בוטיק ומלון יוקרתי המציע חוויה בלתי נשכחת ויוקרתית למתארחים במלון ולשוהים בו.

חוויה מושלמת

מלון אוריינט הוא שילוב מיוחד של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה הנותן חווית נופש יוקרתית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לנופשיו.

המלון הופך שותף מרכזי גם בשמירה על רצף נופה האורבני הוויזואלי המיוחד והעתיק של ירושלים.

מיקומו של מלון אוריינט במבנה המשומר בלב המושבה הגרמנית הציורית וסגנונו העיצובי נותנים לו את אופיו הייחודי ומעבירים את ההרגשה של מיזוג קסום בין מסורת לקידמה ויוצר מבט לנקודת מפגש נדיר בין עבר למודרניזציה בזכות היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של בניינים היסטורים בירושלים ובנוסף גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר.

חוויה וויזואלית

בבניין בית המלון ישנו מתחם מרווח הכולל בנוסף חוויה חזותית מעניינת למתארחים בו.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית עשירה היוצרת חוויה מרוממת של מגוון טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו גם יחד יוצרים לנופשים במלון אוריינט חוויה בלתי נשכחת אשר מספקת גם את הרוח וגם את הגוף.

נוף ייחודי

והודות למיקומו במרכז ירושלים ובלב המושבה הגרמנית שהינו איזור משופע מסעדות בוטיקים וגם הינו איזור ציורי אשר גם הינו חולש על פני כל הנוף המדהים של העיר ירושלים.

הודות למיקומו של מלון אוריינט במרכז העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נבנתה במאה התשע עשרה, והייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ וקבעו בה את מושבם.

חוויה לעיניים

המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים העירונים היפים בבירה ובארץ. נושא בתי מלון בירושלים המושבה הגרמנית לרוב מעסיק לא מעט מטיילים המתכננים נופש בבית המלון.

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה העשויה מחומרים שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים מזרחיים בית המלון הינו מיזוג ייחודי של צורת בנייה חדישה עם סגנון בנייה עתיקה של מבנים משומרים שהם בעלי ערך היסטורי רב. בניין בית המלון נחשב לאחד מבתי המלון היפים בארץ הודות למיזוגם הכל כך מעניין של חומרי הגלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

נופש לחובבי אומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד גוון מעניין של חווית אירוח מדהימה המעשירה את הדעת שהמלון  נותן לנופשים.

החדרים של המלון

כל החדרים והסוויטות במלון כולם הינם עוצבו בסטייל יוקרתי. החדרים הם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

חדרי האירוח והסוויטות של המלון הינם מתוכננים בסטנדרט גימור בקו עיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והינם מצויידים לנוחיותם המירבית של המתארחים. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בד, כלי מיטה נקיים, רכים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כמו כן כל החדרים כולםשל מלון אוריינט פונים לעבר הנוף היפה של ירושלים הנשקף אל עבר העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

סוויטות בית המלון

בקומה התשיעית של הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך היום.

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים ויציאה לחצר פרטית בגודל 36 מ"ר.

בריאות

טיפולי האסתטיקה והפנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הגדול של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקני בריאות רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן טיפולי אסתטיקה ומספק מגוון פעילויות בריאותיות נוספות מהנות ביותר.

בבית המלון קיימות שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית נמצאת על גג בניין בית המלון בקומה העשירית. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה הניתנים סביבותיה.

תפריט חדר האוכל של המלון מכיל ארוחות בריאותיות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. הארוחות המוגשות הינן בעלות מגוון מרתק עשיר ומסורתי של טעמים. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ואדיב בניצוחו של שף בית המלון ובעל תודעת שירות גבוה. נופשי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו מענג עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

המספרה גדולה אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון רחב של עיצוב שיער וטיפולי שיער מקיפים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של אורחי המלון.

אולם הכנסים של המלון

במלון ישנו אולם גדול מרהיב ומעוצב בעיצוב אלגנטי ומשמש בנוסף כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות והאיכות של בית המלון

החניה לכל לקוחות בית המלון הינה בחינם ובקירבת המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חוויית נופש מפנקת באווירה מיוחדת של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

זקוקים לנתונים בנושא בתי מלון בירושלים המושבה הגרמנית? באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו למצוא את מה שרציתם לדעת.

מלון אוריינט ירושלים הינו חלק מרשת ענפה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בארץ וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירותי מקצועי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הינו נודע בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כמותג בענף המלונאות כולו. נופשי בית המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>